Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

E-pazarlama

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
E-pazarlama (web pazarlama, elektronik pazarlama, çevrimiçi pazarlama, dijital pazarlama, internet pazarlaması veya interaktif pazarlama şeklinde de ifade edilir ), markanın ve yapılan işin tanıtımını yapmak ve tüm pazarlama uygulamalarını desteklemek amacı ile internet, mobil ve interaktif platformların kullanarak yapılan çalışmalardır. Potansiyel müşterilerin elektronik ortamda işletmenin web sitesini veya satışın gerçekleştiği sayfayı ziyaret etmesini; ziyaretçilerin müşteriye dönüştürülmesini sağlama, bu etkinliklerin başarısını ölçümleme için yapılan çalışmalar e-pazarlama çalışmaları kapsamındadır. E-pazarlama yöntemleri E-pazarlamanın belli başlı yöntemleri şunlardır: Arama motoru optimizasyonu: Web sitesinin arama motorları tarafından daha rahat anlaşılmasını sağlamak üzere arama motoru kriterlerine uygun hale getirilmesi ve böylece hedeflenen anahtar kelimelerle ilgili arama sonuçlarındaki yerinin yükseltilmesi (bknz: Arama motoru optimizasyonu) E-posta pazarlaması: Ticari bir metnin veya multimedya mesajının e-posta yoluyla hedef kitleye gönderildiği bir dijital pazarlama şekli. Sosyal medya pazarlaması: Bir ürün veya hizmetin tanıtılmasında, marka bilinirliğinin ve farkındalığının artırılmasında, hedef kitle veya tüketici tarafından ürün veya hizmete aksiyon alınmasını sağlamada sosyal ağlar, bloglar, sosyal işaretleme ve içerik paylaşımı gibi sosyal medya araçlarının kullanılması. Viral pazarlama: Marka, ürün, hizmet ve firma ile ilgili bilgilerin internet ortamındaki sosyal medya mecralarında diğer kişilere aktarılması ve yayılması (Ağızdan ağıza pazarlamanın teknolojik bir yorumlamasıdır). İçerik pazarlama: Marka ve işletmelerin çevrimiçi platformlarda paylaşılan yazı, ses, fotoğraf, video, grafik, infografik türündeki içerikleri hedef kitlenin dikkatinin çekmek, tüketici arasında bağ kurmak, bilinirliği ve satışları arttırmak üzere kullanması Satış ortaklığı pazarlaması: Bir ürün ve hizmetin elektronik ortamda pazarlamasında aracılık edenlerin satış üzerinden komisyon elde etmesine dayalı elektronik pazarlama yöntemi. Yeniden pazarlama: Bir internet kullanıcısının bir siteyi ziyaret edip ayrıldıktan sonra o sitedeki ürün ile ilgili reklamların ziyaret ettiği diğer sitelerde kendisine gösterilmesi. 2000 yılından sonra başta Google olmak üzere arama motorları ve sosyal medya mecraları tarafından kullanıcıların kişisel verilerinin işlenmesi ile birlikte e-pazarlama olanakları da arttı. Çünkü artık müşteriler hedef kitlesine uygun reklam verebilir hale geldi. "Kişisel veri işleme" yöntemlerinin gelişmesi ile pazarlama dünyası da devrim geçirdi. Kaynakça Ayrıca bakınız Makale pazarlama İnternet ilanı Tıklama başına maliyet Sosyal medya pazarlama
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri