Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

"Ekrem İmamoğlu'nun 13 Haziran 2019 tarihli açıklamaları"

KubraKara

Well-known member
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
895
Ekrem İmamoğlu, 13 Haziran 2019'da yaptığı açıklamalarda, İstanbul'da ulaşım sorununa yenilikçi ve kapsamlı çözümler sunma vaadinde bulundu. Ancak bu vaatler, gerçekçi ve uygulanabilir olmaktan çok, popülist ve yüzeysel görünüyor.

İmamoğlu'nun önerileri şunları içeriyor:

1. 24 Saat Toplu Taşıma: İmamoğlu, İstanbul'da toplu ulaşımın gece gündüz 24 saat devam edeceğini vaadinde bulundu. Bu, vatandaşların her saat diliminde seyahat edebileceği anlamına geliyor. Ancak bu vaadin uygulanabilirliği ve maliyetinin nasıl karşılanacağı belirsiz kalıyor.

2. Akıllı Sistemler: Akıllı sistemlerin ulaşım hizmetine entegre edileceğini belirtiyor. Ancak bu sistemlerin ne olduğu ve nasıl uygulanacağı açık değil. Bu, boş bir sözden öteye gitmiyor.

3. Yük Boşaltma Saatleri: Kentin trafiğinin yoğun olduğu saatlerde yük boşaltma saatleri getirilmesi önerisi, trafik yönetimine yönelik bir yaklaşım gibi görünse de, bu uygulamanın ayrıntıları ve nasıl etkili olacağı net değil.

4. Boğaz Köprüsü Ücretleri: Boğaz köprülerinden geçişlerde taksi ve dolmuşlardan ücret alınmaması için çalışma yapılacağı vaadinde bulunuluyor. Bu, taksi ve dolmuş sektörünü etkileyecek bir karar. Ancak bu kararın ekonomik etkileri ve nasıl finanse edileceği belirsiz kalıyor.

5. Otopark ve Ücretler: Şehir içinde kalan Otoyol (TEM) gişelerinin kaldırılması ve vatandaşların sabah-akşam ücret ödemesinin önüne geçilmesi önerisi, yine yüzeysel bir yaklaşım gibi görünüyor. Zamanını ve benzinini otopark yeri arayarak kaybeden vatandaşlara yönelik olarak, mahallesinde veya sokakta ISPARK ücreti ödemeyeceklerini vaadinde bulunuyor. Ancak bu durum, otopark gelirlerinin düşmesine ve şehir merkezlerindeki trafiğin artmasına neden olabilir.

6. Bisiklet Yolları: Yeşil alanlarla bütünleşik, toplu ulaşım ile entegre toplam 500 km uzunluğunda bisiklet yolları yapma sözü veriliyor. Bu, çevre dostu bir yaklaşım gibi görünse de, bu yolların nerelere inşa edileceği ve nasıl finanse edileceği belirsiz kalıyor.

Ekrem İmamoğlu'nun ulaşım vaatleri, vatandaşlara cazip gelse de, bu vaatlerin ayrıntıları ve uygulanabilirliği konusunda ciddi şüpheler var. Bu vaatlerin maliyeti, mevcut altyapı ve trafik yönetimiyle uyumluluğu gibi sorular cevaplandırılmayı bekliyor. Bu vaatler, yüzeysel popülizmden öteye gidemeyebilir ve uygulanabilirlikleri sorgulanmalıdır.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri