Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Elvis Presley şarkıları listesi

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
küçükresim|Elvis Presley (1970) Elvis Presley'in 1953 yılından 1977 yılına kadar yapmış olduğu tüm şarkıların listesi: A Adam And Evil After Loving You Ain't That Loving You Baby All I Needed Was The Rain All Shook Up All That I Am Alla En el Rancho Grande Almost Almost Always True Almost In Love Aloha Oe Alright, Okay, You Win Always On My Mind Am I Ready Amazing Grace America The Beautiful An American Trilogy And I Love You So And The Grass Won't Pay No Mind Angel Animal Instinct Any Day Now Any Way You Want Me (That's How I Will Be) Anyone (Could Fall In Love With You) Anyplace Is Paradise Anything That's Part Of You Apron Strings Are You Lonesome Tonight? Are You Sincere As Long As I Have You As We Travel Along The Jericho Road Ask Me At The Hop Aubrey Auld Lang Syne Ave Maria (Bach/Bernard/Gounod) B (You're So Square) Baby I Don't Care Baby If You'll Give All Your Love Baby Let's Play House Baby What You Want Me To Do Barefoot Ballad Beach Boy Blues Beach Shack Because Of Love Beginner's Luck Beyond The Bend Beyond The Reef Big Boots Big Boss Man A Big Hunk O'Love Big Love, Big Heartache Bitter They Are, Harder They Fall Blessed Jesus (Hold My Hand) Blowin' In The Wind Blue Christmas Blue Eyes Crying In The Rain Blue Hawaii Blue Moon Blue Moon Of Kentucky Blue River Blue Suede Shoes Blueberry Hill Bosom Of Abraham Bossa Nova Baby A Boy Like Me, A Girl Like You Bridge Over Troubled Water Bringin' It Back Britches Brown Eyed Handsome Man The Bullfighter Was A Lady Burning Love By And By C A Cane And A High Starched Collar Can't Help Falling In Love Carny Town Catchin' On Fast The Cattle Call Change Of Habit Charro! Chesay Cindy, Cindy City By Night Clambake Clean Up Your Own Backyard C'mon Everybody Columbus Stockade Blues Come Along Come What May Confidence Cotton Candy Land Cotton Fields Could I Fall In Love Crawfish Crazy Arms Cross My Heart And Hope To Die Crying In The Chapel Crying Time D Dainty Little Moon Beams Danny Danny Boy Dark Moon Datin Delilah Detroit City (You're The) Devil In Disguise Didja' Ever Dirty, Dirty Feeling Dixieland Rock Do Not Disturb Do The Clam Do The Vega Do You Know Who I Am A Dog's Life Doin' The Best I Can Dominic Doncha' Think It's Time Don't Don't Ask Me Why Don't Be Cruel Don't Cry Daddy Don't Forbid Me Don't It Make You Wanna Go Home Don't Leave Me Now Don't Think Twice, It's All Right Double Trouble Down By The Riverside Down In The Alley Drums Of The Islands E Early Morning Rain Earth Angel Earth Boy Easy Come, Easy Go (Such An) Easy Question Echoes Of Love Edge Of Reality El Paso El Toro Everybody Come Aboard Everybody Loves Somebody An Evening Prayer The Eyes Of Texas F Faded Love The Fair's Moving On Fairytale Fame And Fortune Farther Along Find Out What's Happening Finders Keepers, Losers Weepers First In Line The First Noel The First Time Ever I Saw Your Face Five Sleepy Heads Flaming Star Flip, Flop And Fly Flowers On The Wall Follow That Dream Folsom Prison Blues Fool The Fool Fool, Fool, Fool (Now And Then There's) A Fool Such As I Fools Fall In Love Fools Rush In (Where Angels Fear To Thread) (That's What You Get) For Lovin' Me For Ol' Times Sake For The Good Times For The Heart For The Millionth And The Last Time Forget Me Never Fort Lauderdale Chamber Of Commerce Fountain Of Love Frankfort Special Frankie And Johnny Froggy Went A Courtin' From A Jack To A King Fun In Acapulco Funny How Time Slips Away G G.I. Blues Gentle On My Mind Gently Get Back Ghost Riders n The Sky Girl Happy The Girl I Never Loved Girl Next Door Went A' Walking Girl Of Mine The Girl Of My Best Friend Girls! Girls! Girls! Give Me The Right Go East, Young Man Goin' Home Golden Coins Gonna Get Back Home Somehow Good Luck Charm Good Rockin' Tonight Good Time Charlie's Got The Blues Got A Lot O' Livin' To Do Got My Mojo Working Green, Green Grass Of Home Guadalajara Guitar Man H Hands Off Happy Ending Happy, Happy Birthday Baby Happy Birthday To You Harbor Lights Hard Headed Woman Hard Knocks Hard Luck Harem Holiday Havah Nagilah Have A Happy Have I Told You Lately That I Love You Hawaiian Sunset Hawaiian Wedding Song He He Is My Everything He Knows Just What I Need He Touched Me Heart Of Rome Hearts Of Stone Heartbreak Hotel He'll Have To Go Help Me Help Me Make It Through The Night Here Comes Santa Claus He's Your Uncle Not Your Dad Hey, Hey, Hey Hey Jude Hey Little Girl Hi-Heel Sneakers Hide Thou Me His Hand In Mine (Marie's The Name) His Latest Flame Holly Leaves And Christmas Trees Home Is Where The Heart Is Hot Dog Hound Dog A House Of Sand A House That Has Everythng How Can You Lose What You Never Had How Do You Think I Feel How Great Thou Art How The Web Was Woven How Would You Like To Be How's The World Treating You A Hundred Years From Now Hurt Husky, Dusky Day I I Apoligize I Beg Of You I Believe I Believe In The Man In The Sky I Can Help I Can't Help It (If I'M Still In Love With You) I Can't Stop Loving You I Didn't Make It On Playing Guitar I Don't Care If The Sun Don't Shine I Don't Want To I Don't Wanna Be Tied I Feel So Bad I Feel That I've Known You Forever I Forgot To Remember To Forget I Got A Feeling In My Body I Got A Woman I Got Lucky I Got Stung I Gotta Know I Hear A Sweet Voice Calling I, John I Just Can't Help Believin I Just Can't Make It By Myself I Love Only One Girl I Love You Because I Met Her Today I Miss You I Need Somebody To Lean On I Need You So I Need Your Love Tonight I Need Your Loving (Everyday) I Really Don't Want To Know I Shall Be Released I Shall Not Be Moved I Slipped, I Stumbled, I Fell I Think I'm Gonna Like It Here I Understand I Walk The Line I Want To Be Free I Want You, I Need You, I Love You I Want You With Me I Was Born About Ten Thousand Years Ago I Was The One I Washed My Hands In Muddy Water I Will Be Home Again I Will Be True I Wonder, I Wonder, I Wonder If Every Day Was Like Christmas If I Can Dream If I Get Home On Christmas Day If I Loved You If I Were You If I'm A Fool (For Loving You) If That Isn't Love If The Lord Wasn't Walking By My Side If We Never Meet Again If You Don't Come Back If You Love Me (Let Me Know) If You Talk In Your Sleep If You Think I Don't Need You I'll Be Back I'll Be Home For Christmas I'll Be Home On Christmas Day I'll Be There I'll Hold You In My Heart (Till I Can Hold You In My Arms) I'll Never Fall In Love Again I'll Never Know I'll Never Let You Go (Little Darlin') I'll Never Stand In Your Way I'll Remember You I'll Take Love I'll Take You Home Again, Kathleen I'm A Roustabout I'm Beginning To Forget You I'm Comin' Home I'm Counting On You I'm Falling In Love Tonight I'm Gonna Bid My Blues Goodbye I'm Gonna Sit Right Down And Cry (Over You) I'm Gonna Walk Dem Golden Stairs I'm Leavin I'm Leaving It All Up To You I'm Left, You're Right, She's Gone I'm Movin' On I'm Not The Marrying Kind I'm So Lonesome I Could Cry I'm With The Crowd But So Alone I'm Yours The Impossible Dream (The Quest) In My Father's House In My Way In The Garden In The Ghetto In Your Arms Indescribably Blue Inherit The Wind Is It So Strange Island Of Love (Kauai) It Ain't No Big Thing (But It's Growing) It Feels So Right It Hurts Me It Is No Secret (What God Can Do) It Keeps Right On A-Hurtin It Won't Be Long It Won't Seem Like Christmas (Without You) Ito Eats It's A Matter Of Time It's A Sin It's A Sin To Tell A Lie It's A Wonderful World It's Been So Long Darling It's Carnival Time It's Different Now It's Easy For You It's Impossible It's Midnight It's Nice To Go Traveling It's Now Or Never It's Only Love It's Over It's Still Here It's Your Baby, You Rock It I've Got A Thing About You Baby I've Got Confidence I've Got To Find My Baby I've Lost You J Jailhouse Rock Jambalaya Jesus Walked That Lonesome Valley Johnny B. Goode Joshua Fit The Battle Judy Just A Closer Walk With Thee Just A Little Bit Just A Little Talk With Jesus Just Because Just Call Me Lonesome Just For Old Time's Sake Just Pretend Just Tell Her Jim Said Hello K Keep Your Hands Off Of It Keeper Of The Key Kentucky Rain King Creole King Of The Whole Wide World Kismet Kiss Me Quick Kissin' Cousins Kissin' Cousins No. 2 Known Only To Him Ku-U-I-Po L The Lady Loves Me Lady Madonna The Last Farewell Lawdy, Miss Clawdy Lead Me, Guide Me Let It Be Me (Je t'appartiens) Let Me Let Me Be The One Let Me Be There Let Us Pray Let Yourself Go Let's Be Friends Let's Forget About The Stars Life Like A Baby Listen To The Bells A Little Bit Of Green Little Cabin On The Hill Little Darlin Little Egypt (Ying-Yang) A Little Less Conversation Little Mama Little Sister Lonely Man Lonesome Cowboy Long Black Limousine Long Legged Girl (With The Short Dress On) (It's A) Long Lonely Highway Long Tall Sally Look Out Broadway The Lord's Prayer Love Coming Down Love Letters The Love Machine Love Me Love Me, Love The Life I Lead Love Me Tender Love Me Tonight Love Song Of The Year Lover Doll Loving Arms Loving You Lovely Mamie M MacArthur Park Make Believe Make Me Know It Make The World Go Away Mama Mama Liked The Roses Mansion Over The Hilltop Marguerita Mary In The Morning Maybellene Mean Woman Blues The Meanest Girl In Town Memories Memphis, Tennessee Men With Broken Hearts Merry Christmas Baby A Mess Of Blues Mexicali Rose Mexico The Mickey Mouse Club March Milkcow Blues Boogie Milky White Way Mine Miracle Of The Rosary Mirage Mona Lisa Money Honey Moody Blue Moonlight Swim More The Most Beautiful Girl Mother-In-Law Mr. Songman Must Jesus Bear The Cross Alone My Babe My Baby Left Me My Boy My Country, 'Tis Of Thee My Desert Serenade My Happiness My Little Friend My Way My Wish Came True Mystery Train N Nearer My God To Thee Never Again Never Been To Spain Never Ending Never Say Yes New Orleans The Next Step Is Love Night Life Night Rider No More (version anglaise de La Paloma) (There's) No Room To Rhumba In A Sports Car Nothingville O O Come, All Ye Faithful O Little Town of Bethlehem O Sole Mio Ode To Billie Joe Oh Happy Day (« Traditional ») Oh Happy Day (Koplow) Oh How I Love Jesus Old McDonald Old Shep On A Snowy Christmas Night On Top Of Old Smokey Once Is Enough One Boy, Two Little Girls One Broken Heart For Sale One Night One Night Of Sin One Sided Love Affair One Track Heart Only Believe Only The Lonely Only The Strong Survive Out Of Sight, Out Of Mind Over The Rainbow P Padre Paradise Hawaiian Style Paralyzed Party Patch It Up (There'll Be) Peace In The Valley (For Me) Petunia The Gardener's Daughter Pieces Of My Life Plantation Rock Playing For Keeps Please Don't Drag That String Around Please Don't Stop Loving Me Pledging My Love Pocketful Of Rainbows Poison Ivy League Polk Salad Annie Poor Boy Poor Man's Gold Portrait Of My Love Power Of My Love Promised Land Proud Mary Puppet On A String Put The Blame On Me Put Your Hand In The Hand Q Que Sera, Sera Queenie Wahine's Papaya R Rags To Riches Raised On Rock Reach Out To Jesus Ready Teddy Reconsider Baby Relax Release Me Return To Sender Riding The Rainbow Rip It Up Rock-A-Hula Baby Rocky Top Roses Are Red Roustabout Rubberneckin Run On Runaway Running Scared S San Antonio Rose Sand Castles Santa Bring My Baby Back (To Me) Santa Claus Is Back In Town Santa Lucia Satisfied Saved Scratch My Back See See Rider Seeing Is Believing Send Me Some Lovin Sentimental Me Separate Ways Shake A Hand Shake, Rattle And Roll Shake That Tambourine She Thinks I Still Care She Wears My Ring She's A Machine She's Not You Shoppin' Around Shout It Out Show Me Thy Ways, O Lord Signs Of The Zodiac Silent Night Silver Bells Sing You Children Singning Tree Slicin' Sand Slowly But Surely Smokey Mountain Boy Smorgasbord Snowbird So Close, Yet So Far (From Paradise) So Glad You're Mine So High Softly And Tenderly Softly As I Leave You Soldier Boy Solitaire Somebody Bigger Than You And I Something Something Blue Song Of The Shrimp Sound Advice The Sound Of Your Cry South Of The Border Spanish Eyes Speedway Spinout Spring Fever Stagger Lee Stand By Me Startin' Tonight Starting Today Stay Away Stay Away, Joe Staedfast, Loyal And True Steamroller Blues Steppin' Out Of Line Stop, Look And Listen Stop Where You Are Stranger In My Own Home Town Stranger In The Crowd Stuck On You Such A Night Summer Kisses, Winter Tears Summertime Is Past And Gone Suppose Surrender Susan When She Tried Suspicion Suspicious Minds Suzie Q Sweet Angeline Sweet Caroline Sweet Inspiration Sweet Lelani Sweetheart You Done Me Wrong Swing Down Sweet Chariot Sylvia T T-R-O-U-B-L-E Take Good Care Of Her Take Me To The Fair Take My Hand, Precious Lord Take These Chains From My Heart Talk About The Good Times (Let Me Be Your) Teddy Bear Tell Me Why Tender Feeling Tennessee Waltz Thanks To The Rolling Sea That's All Right That's Amore That's My Desire That's Someone You Never Forget That's When Your Heartaches Begin There Ain't Nothing Like A Song There Goes My Everything There Is No God But God There's A Brand New Day On The Horizon There's A Honky Tonk Angel (Who Will Take Me Back In) There's Always Me There's Gold In The Mountains There's No Place Like Home There's No Tomorrow There's So Much World To See They Remind Me Too Much Of You A Thing Called Love Thinking About You This Is Living This Is My Heaven This Is Our Dance This Is The Story This Time This Train Time Has Made A Change In Me Tip-Toe Through The Tulips With Me Three Corn Patches The Thrill Of Your Love Tiger Man Today, Tomorrow And Forever Tomorrow Is A Long Time Tomorrow Never Comes Tomorrow Night Tonight Carmen Tonight Is So Right For Love Tonight's All Right For Love Tonite Tonite Too Much Too Much Monkey Business Treat Me Nice Trouble True Love True Love Travels On A Gravel Road Trying To Get To You Tumblin' Tumbleweeds Turn Around, Look At Me Turn Your Eyes Upon Jesus Tutti Frutti Tweedle Dee The Twelfth Of Never Twenty Days And Twenty Nights U U.S. Male Unchained Melody Until It's Time For You To Go Until Then Up Above My Head V Vino, Dinero Y Amor Violet Viva Las Vegas W Walk A Mile In My Shoes The Walls Have Ears Way Down We Call On Him We Can Make The Morning Wear My Ring Around Your Neck Wearin' That Loved On Look Welcome To My World We'll Be Together We're Comin' In Loaded We're Gonna Move Western Union What A Friend We Have In Jesus What A Wonderful Life What Every Woman Lives For What Now My Love What Now, What Next, Where To What'd I Say What's She Really Like Wheels On My Heels When God Dips His Love In My Heart When I'm Over You When Irish Eyes Are Smiling When It Rains It Really Pours When My Blue Moon Turns To Gold Again When The Saints Go Marchin' In When The Snow Is On The Roses When The Swallows Come Back To Capistrano Where Could I Go But To The Lord Where Did They Go, Lord Where Do I Go From Here Where Do You Come From Where No One Stands Alone The Whiffenpoof Song A Whistling Tune White Christmas Who Am I Who Are You (Who Am I) Who Needs Money Whole Lotta Shakin' Goin' On Why Me, Lord Wild In The Country Winter Wonderland Wings Of An Angel (The Prisoner's Song) Wisdom Of The Ages Witchcraft (Bartholomew/King) Witchcraft (Leigh/Coleman) With A Song In My Heart Without A Song Without Him Without Love (There Is Nothing) (It Wouldn't Be The Same) Without You Wolf Call Woman Without Love The Wonder Of You Wonderful World The Wonderful World Of Christmas Wooden Heart Words Working On The Building A World Of Our Own Write To Me From Naples Y The Yellow Rose Of Texas Yesterday Yoga Is As Yoga Does You Asked Me To You Belong To My Heart You Better Run You Can Have Her You Can't Say No In Acapulco You Don't Have To Say You Love Me You Don't Know Me You Gave Me A Mountain You Gotta Stop You'll Be Gone You'll Never Walk Alone You'll Think Of Me Young And Beautiful Young At Heart Young Dreams Young Love Your Cheatin' Heart Your Love's Been A Long Time Coming Your Time Hasn't Come Yet Baby You're A Heartbreaker You're The Boss You're The Reason I'm Living ''You've Lost That Lovin' Feelin Kategori:Şarkı listeleri

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri