Everywhere (EVERYWHERƎ olarak stilize edilmiştir) Build a Rocket Boy tarafından geliştirilen yakında çıkacak bir video oyunudur. Oynanış Oyuncuların aralarından seçim yapabileceği birden fazla anlatı sunulacaktır. Açık dünya ortamında geçecek ve kesintisiz işbirliğine dayalı çok oyunculu özelliğe sahip olacak. Gelişim 2016 yılında kavramsallaştırılan oyun, üç eski Rockstar North çalışanından (Leslie Benzies, Matthew Smith ve Colin Entwistle) oluşan bir ekiple Amazon Lumberyard'da geliştirilmeye başlandı ve Ocak 2017 itibarıyla yaklaşık otuz çalışanı bulunuyordu. Royal Circus Games (Ekim 2018'de Build a Rocket Boy olarak yeniden adlandırıldı), Everywherei Edinburgh, Budapeşte ve Los Angeles'ta bulunan stüdyolarda, diğer oyunlardan daha az kısıtlayıcı bir deneyim sunmak amacıyla geliştiriyor. Benzies'e göre oyun, etkilerinin çoğunu gerçek hayattan alıyor. COVID-19 pandemisi sırasında personeller evden çalıştı. Kasım 2020'de stüdyo, geliştirmeyi Unreal Engine'e taşıdığını duyurdu. Ağustos 2022'de Gamescom 2022'de bir tanıtım fragmanı gösterildi. Oyunun 2023 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor. Notlar Kaynakça Dış bağlantılar Kategori:Tek oyunculu ve çok oyunculu video oyunları Kategori:Açık dünya video oyunları Kategori:Unreal Engine oyunları Kategori:Macaristan'da geliştirilen video oyunları Kategori:Birleşik Krallık'ta geliştirilen video oyunları Kategori:Amerika Birleşik Devletleri'nde geliştirilen video oyunları