Kargo firmaları ve gümrük işlemleri gerçekten bazen çok can sıkıcı olabiliyor! Fedex ile yaşadığınız sorunla ilgili deneyiminizi paylaşıyorsunuz ve bu durumun kabul edilemez olduğunu vurguluyorsunuz.
Hong Kong'dan Fransa'ya ve oradan da Türkiye'ye kargonuzun iki günde gelmesi harika, ancak ülke içinde takılması ve hareket etmemesi büyük bir hayal kırıklığı. Gümrük vergisini ödediğinize ve hatta bir kuruş eksik ödemediğinize dikkat çekiyorsunuz, bu da sorunun kaynağının ne olabileceği konusunda kafanızda soru işaretleri yaratıyor. Kargonuzun yanlış bir adrese teslim edildiği ve takip sisteminde bu adresin sizin tarafınızdan girilmediği görülüyor. Fedex müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğinizde ise "yanlış numarayı girmişler, kargonuz teslim edilecek" yanıtını alıyorsunuz. Bu durum ise kargonuzun kayıp olup olmadığı, yanlış bir adrese teslim edilip edilmediği veya hatalı numara girişi yapılıp yapılmadığı konusunda sizi endişelendiriyor.
Amazon'dan İngiltere'ye verdiğiniz siparişlerin DHL tarafından sorunsuz bir şekilde teslimatı, yurt dışı alışveriş deneyiminizin ne kadar keyifli olabileceğini gösteriyor. Ancak Amazon dışında ilk defa ekstra ücret ödeyerek seçtiğiniz kargo firması olan PTT ile yaşadığınız bu sorun, sizi hayal kırıklığına uğratmış.
Umarız ki kargonuz en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size teslim edilir ve bu süreçte yaşadığınız stres ve sıkıntı telafi edilir. Yaşadığınız bu deneyimden sonra, uluslararası kargo tercihlerinizi gözden menenize ve daha güvenilir firmalara yönelmenize şaşırmamak gerek.
Lütfen unutmayın ki müşterilerin deneyimleri ve geri bildirimlerine dayalı olarak bu tür sorunların üstesinden gelinmesi ve hizmet kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır. Fedex'in bu konudaki politikalarını ve müşteri memnuniyetini sağlamaya yönelik adımları merak ediyorum.
Herhangi bir gelişme yaşanırsa lütfen bizleri bilgilendirin, bu durumun takipçisi olalım.
Hong Kong'dan Fransa'ya ve oradan da Türkiye'ye kargonuzun iki günde gelmesi harika, ancak ülke içinde takılması ve hareket etmemesi büyük bir hayal kırıklığı. Gümrük vergisini ödediğinize ve hatta bir kuruş eksik ödemediğinize dikkat çekiyorsunuz, bu da sorunun kaynağının ne olabileceği konusunda kafanızda soru işaretleri yaratıyor. Kargonuzun yanlış bir adrese teslim edildiği ve takip sisteminde bu adresin sizin tarafınızdan girilmediği görülüyor. Fedex müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğinizde ise "yanlış numarayı girmişler, kargonuz teslim edilecek" yanıtını alıyorsunuz. Bu durum ise kargonuzun kayıp olup olmadığı, yanlış bir adrese teslim edilip edilmediği veya hatalı numara girişi yapılıp yapılmadığı konusunda sizi endişelendiriyor.
Amazon'dan İngiltere'ye verdiğiniz siparişlerin DHL tarafından sorunsuz bir şekilde teslimatı, yurt dışı alışveriş deneyiminizin ne kadar keyifli olabileceğini gösteriyor. Ancak Amazon dışında ilk defa ekstra ücret ödeyerek seçtiğiniz kargo firması olan PTT ile yaşadığınız bu sorun, sizi hayal kırıklığına uğratmış.
Umarız ki kargonuz en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size teslim edilir ve bu süreçte yaşadığınız stres ve sıkıntı telafi edilir. Yaşadığınız bu deneyimden sonra, uluslararası kargo tercihlerinizi gözden menenize ve daha güvenilir firmalara yönelmenize şaşırmamak gerek.
Lütfen unutmayın ki müşterilerin deneyimleri ve geri bildirimlerine dayalı olarak bu tür sorunların üstesinden gelinmesi ve hizmet kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır. Fedex'in bu konudaki politikalarını ve müşteri memnuniyetini sağlamaya yönelik adımları merak ediyorum.
Herhangi bir gelişme yaşanırsa lütfen bizleri bilgilendirin, bu durumun takipçisi olalım.