28 Haziran 2016 tarihinde Flypgs ile Frankfurt'tan Sabiha Gökçen aktarmalı Ankara uçuşum sırasında yaşadığım bavulumdaki kayıp eşyaların çalınması, karşılaştığım rezaletin doruk noktasıydı. Esenboğa'ya rotarlı inişimizin ardından beklerken, ikinci bavulumuz ortada yoktu. Kayıp eşya bölümüne gittik, tutanak tutuldu, araştırma yapıldı vs. derken bize bavulumun İstanbul'da unutulduğu, ya da daha doğrusu uçağa yetişemediği söylendi. Neyse ki bavulumun bize kargoyla gönderileceği söylendi ve bugün bavul elime ulaştı. Bavulu açtım, kıyafetlerimi çıkardım, makyaj çantamı açtım ve Almanya'dan aldığım kozmetik ürünlerimin yarısından çoğu yoktu. Altlarıma baktım, başka yerlere baktım, yanılıyor muyum acaba diye düşündüm ama maalesef makyaj malzemelerimin çalındığına emin oldum. Flypgs'i aradım, kayıp bavul bölümüne yönlendirdiler ve karşıma "Nida" isminde bir kadın çıktı. Durumu anlattım, kendisi makyaj ve kozmetik ürünlerinin bavulda taşınmaması gerektiğini, böyle bir durumda ödeme yapılmayacağını söyledi ve telefonu kapattı. Pes etmedim, Flypgs'nin internet sitesine girdim, bavul taşıma şartlarına baktım. Nida'nın söylediği gibi bir madde olmadığını gördüm. Atesli silahlar, mücevherat, kırılacak-bozulacak eşyalar vs. dışında bir kural yoktu. Tekrar aradım, Nida'ya ulaştım. Ben: "Az önce sizi aradığımda kozmetik eşyaların bavulda taşınmaması gerektiğini, böyle bir durumda ödeme yapılmayacağını söylediniz. Ancak internet sitenizde böyle bir madde yok. Neden bana yanlış bilgi verdiniz?" Nida: "Evet hanfendi, böyle bir madde yok ama biz dosyalardan yola çıkarak böyle söylüyoruz" dedi. Ben: "Ornekler benim umrumda değil. Neden bana yanlış bilgi verdiniz? Olmayan bir maddeyi varmış gibi aktarıyorsunuz sadece bunu soruyorum." Nida: "Yani sonuçta bize sizin gibi çok telefon geliyor, zararın ödenmesi gibi bir beklenti içinde olmayın" dedi. Ben: "Ne demek hanfendi? Bu bavul size emanet değil mi? Elbiselerim kaybolsaydı da böyle mi davranacaktınız?" Nida: "Hayır, elbiselerin ödemesini yapıyoruz." Ben: "Ne farkı var elbiseyle kozmetiğin? En az 1000TL'lik ürünüm çalındı. 1000TL'lik kıyafette olabilirdi" Nida: "Ben çalındı diyemem hanfendi. Beyanınıza göre alınmış olabilir." Kafayı yedim, yanlış bilgi verdiğini düşündüm, bu yüzden dava edeceğimi söyledim. Flypgs'e şikayette bulundum. Eşyalarımın ortada olmadığını, kayıp bavul rezaletinin üstüne bir de 1000TL'lik makyaj ürünlerimin çalınmış olmasını nasıl izah edeceklerini sordum. Zararımın karşılanması talebimi de ekledim. Bekleyip, Flypgs çalışanlarının bana Nida gibi yalan bilgiler ve aldatıcı ifadelerle dolu bir geri dönüş yapacaklarını mı göreceğiz, yoksa zararımın karşılanması şeklinde mi olacak, göreceğiz. Gelişmeleri aktaracağım. Bir de avukat arkadaşlarım bana ulaşabilir mi? Bu işin peşini asla bırakmayacağım. Not: Ben kimseyi sosyal medya üzerinden şikayet etme konusunda tehdit etmedim. Eşyalarım ortada yoksa, bunu biri almış, Türkçede 'çalmış' demek oluyor. Flypgs, eğer gerçekten değerli bir marka adına zarar görmek istemiyorsa, önce müşteri hizmetlerindeki Nida'dan başlasın. Zira bana var olmayan bir kuralı yutturmaya kalktı. Bu işten bir sonuç çıkmaz diyerek ona fırsat tanımadım. Prosedürü uygula, geç. Ağa altından sopayı bu da buna denir işte sevgili Flypgs severler. Değişikliklerden sizi haberdar edeceğim.