Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

GameCube

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
küçükresim|Bir Nintendo Gamecube Kartı GameCube; Nintendo tarafından 2001 yılında Japonya ve Kuzey Amerika'da, 2002'de Avrupa ve Avustralya'da yayınlanan bir ev tipi video oyun konsoludur. Altıncı nesil konsol Nintendo 64'ün ardılıdır, Sony PlayStation 2 ve Microsoft Xbox ile rekabet etmiştir. Teknik özellikleri MPU ("Microprocessor Unit")* : Custom IBM Power PC "Gekko" Üretim yöntemi : 0.18 mikron IBM bakır tel teknolojisi Saat frekansı : 485MHz CPU kapasitesi : 1125 Dmips (Dhrystone 2.1) Internal data precision : 32-bit Integer & 64-bit floating-point External bus : 1.3GB/second peak bandwidth (32-bit address space, 64-bit data bus 162MHz clock) Internal cache L1: instruction 32KB, data 32KB (8 way) L2: 256KB (2 way) System LSI : Custom ATI/Nintendo "Flipper" Embedded frame buffer : Approx. 2MB sustainable latency : 6.2ns (1T-SRAM) Embedded texture cache : Approx. 1MB sustainable latency : 6.2ns (1T-SRAM) Texture read bandwidth : 10.4GB/second (Peak) Main memory bandwidth : 2.6GB/second (Peak) Pixel derinliği : 24-bit renk, 24-bit Z buffer Imaj işleme fonksiyonları : Fog, subpixel anti-aliasing, 8 donanım ışığı, alpha blending, virtual texture design, multi-texturing, bump mapping, environment mapping, MIP mapping, bilinear filtering, trilinear filtering, anisotropic filtering, real-time hardware texture decompression (S3TC), real-time decompression of display list, HW 3-line deflickering filter. Fiziksel özellikleri Ses İşlemcisi : custom Macronix 16-bit DSP Instruction Memory : 8KB RAM + 8KB ROM Data Memory : 8KB RAM + 4KB ROM Saat Frekansı : 81MHz Perfonmans : 64 simultaneous channels, ADPCM encoding Sampling Frequency : 48KHz System Floating-point Aritmetik kapasitesi : 10.5 GFLOPS (en tepe noktası) (MPU, Geometry Engine, HW Lighting Total) Gerçek zamanlı poligon : 6 - 12 milyon polygons/saniye (en tepe noktası) Sistem Hafızası : 40MB Ana Hafıza : 24 MB MoSys 1T-SRAM, Approximately 10ns Sustainable Latency A-Memory : 16MB (81MHz DRAM) Disk Sürücü : CAV (Constant Angular Velocity) System Ortalama Erişim Zamanı : 128ms Data Transfer Hızı : 16Mbps’ten 25Mbps’ye kadar Medya : 3 inç NINTENDO GAMECUBE Disc Matsushita Optical Disc Teknolojisi ile üretilmiştir, yaklaşık 1,5 GB kapasiteye sahip. Input/Output : Controller Port x4, Memory Card Slot x2, Analog AV Output x1, High-Speed Serial Port x1, High-speed Parallel Port x1 In select models - Digital AV Output x1, High-Speed Serial Port x2 Güç Kaynağı : AC Adapter DC12V x 3.25A Ana Birim Boyutları : 10.9cm (Yükseklik) x 15cm (Genişlik) x 16cm (Derinlik) Dış bağlantılar GameCube Videolu İncelemesi Kategori:Ev video oyun konsolları
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri