Huawei GT3 Active saatimin garantisi bitmesine 9 gün kala şarj olmamaya ve kapanmaya başladı. Yetkili servisin Etiler şubesine saatimi gönderdim. 20 gün serviste bekledi, ana kart değişimi yapıp testleri yaptılar, gönderdiler. 2 saat kullandım yine kapandı. Tekrar gönderdim ama değişim talep ettim çünkü arıza devam ediyordu. Bu sefer "Üretici firma genel merkezi onarım ile devam edilmesini uygun görüyor" dediler. Ben de değişim istiyorum diye ısrarcı oldum. Huawei ile görüştüm, telefon trafiği gibi şeyler vardı, birden cihazda sıvı tespit ettiğini söylediler. Değişim talebim olduğunda birden içinde sıvı olduğunu ve Huawei genel merkezine de bu bilgiyi ilettiğini söylediler, onlar da müşteri memnuniyeti için onarım ile devam edilmesini uygun gördüler.
2 kez servise gidip toplamda 40 güne yakın serviste kaldı, ve 40. gün yani ikinci servise gidişinde sıvı tespit ettiler. Huawei de onların arkasında duruyor, yapacak bir şey yok deyip sizi bozuk saatle başınızdan savuyorlar. Dava aç diyorlar. Nasılsa 5 sene sürüyor dava amk sürünsün mantığında. Siz siz olun bu karakter yoksunu, yalancı, dolandırıcı, etik ahlak nedir bilmeyen bu kurumdan ve Huawei ürünlerinden uzak durun. Bir dost tavsiyesi.
2 kez servise gidip toplamda 40 güne yakın serviste kaldı, ve 40. gün yani ikinci servise gidişinde sıvı tespit ettiler. Huawei de onların arkasında duruyor, yapacak bir şey yok deyip sizi bozuk saatle başınızdan savuyorlar. Dava aç diyorlar. Nasılsa 5 sene sürüyor dava amk sürünsün mantığında. Siz siz olun bu karakter yoksunu, yalancı, dolandırıcı, etik ahlak nedir bilmeyen bu kurumdan ve Huawei ürünlerinden uzak durun. Bir dost tavsiyesi.