Halkbank Mobil Uygulaması Sorunları: Bir Müşteri Deneyimi
Halkbank'ın mobil uygulamasındaki sorunlarla yaşadığım rezaleti paylaşmak istiyorum. Yaklaşık iki hafta önce iPhone 11 telefonumu fabrika ayarlarına döndürdüm. Tüm uygulamaları silip yeniden yükledim. Diğer uygulamalarda sorun yaşamazken Halkbank mobil uygulamasına girmeye çalıştığımda "Operatör tarafından gönderilen cep telefonu bilginiz bulunamamıştır. Lütfen sonra deneyiniz" uyarısıyla karşılaştım. Diğer bankaların uygulamalarına sorunsuz erişirken Halkbank uygulaması bana kapalıydı. Müşteri hizmetlerine başvurdum, ancak her şeyin normal olduğu ve herhangi bir kısıtlama olmadığı söylendi. Telefon operatörü de aynı cevabı verdi. İnternet bankacılığına girmeye çalıştığımda mobil onay vermem gerekti ve bu da mümkün değildi çünkü mobil uygulamaya erişemiyordum.
Şikayetvar.com'a yazdım ve aldığım cevap telefonumda zararlı yazılım olabileceği ve güvenlik nedeniyle internet/mobil şube üyeliğimin iptal edildiği yönündeydi. Telefonumu sıfırlayıp yalnızca Halkbank mobil uygulamasını yükledim ancak yine sorun devam etti. Şubeye gidip dilekçe verdim, yeni şifreler alıp denedim fakat sonuç değişmedi. Durumu çözebileceklerini söylemelerine rağmen geri dönüş yapılmadı. Uygulamayı defalarca sildim ve tekrar denedim ama sonuç aynıydı. 10 yıldır kullandığım uygulamayı artık iki haftadır kullanamıyorum ve diğer işlemlerimi de yapamıyorum.
Müşteri hizmetleri yerine bankayı değiştirmemi söyleyenlere cevaben, maaş hesabım ve kredilerimin Halkbank'ta olması nedeniyle bankayı değiştirmenin kolay olmadığını belirtmek istiyorum. 2024 yılında bile banka şubesine gitmeden işlem yapabilmem gerekirdi, ancak şu an yaşadığım sorunlar bunu imkansız hale getiriyor. Bu durumu çözmek için çaba göstermeme rağmen halen bir çözüm bulunamamış olması gerçekten can sıkıcı.
Halkbank'ın mobil uygulamasındaki sorunlarla yaşadığım rezaleti paylaşmak istiyorum. Yaklaşık iki hafta önce iPhone 11 telefonumu fabrika ayarlarına döndürdüm. Tüm uygulamaları silip yeniden yükledim. Diğer uygulamalarda sorun yaşamazken Halkbank mobil uygulamasına girmeye çalıştığımda "Operatör tarafından gönderilen cep telefonu bilginiz bulunamamıştır. Lütfen sonra deneyiniz" uyarısıyla karşılaştım. Diğer bankaların uygulamalarına sorunsuz erişirken Halkbank uygulaması bana kapalıydı. Müşteri hizmetlerine başvurdum, ancak her şeyin normal olduğu ve herhangi bir kısıtlama olmadığı söylendi. Telefon operatörü de aynı cevabı verdi. İnternet bankacılığına girmeye çalıştığımda mobil onay vermem gerekti ve bu da mümkün değildi çünkü mobil uygulamaya erişemiyordum.
Şikayetvar.com'a yazdım ve aldığım cevap telefonumda zararlı yazılım olabileceği ve güvenlik nedeniyle internet/mobil şube üyeliğimin iptal edildiği yönündeydi. Telefonumu sıfırlayıp yalnızca Halkbank mobil uygulamasını yükledim ancak yine sorun devam etti. Şubeye gidip dilekçe verdim, yeni şifreler alıp denedim fakat sonuç değişmedi. Durumu çözebileceklerini söylemelerine rağmen geri dönüş yapılmadı. Uygulamayı defalarca sildim ve tekrar denedim ama sonuç aynıydı. 10 yıldır kullandığım uygulamayı artık iki haftadır kullanamıyorum ve diğer işlemlerimi de yapamıyorum.
Müşteri hizmetleri yerine bankayı değiştirmemi söyleyenlere cevaben, maaş hesabım ve kredilerimin Halkbank'ta olması nedeniyle bankayı değiştirmenin kolay olmadığını belirtmek istiyorum. 2024 yılında bile banka şubesine gitmeden işlem yapabilmem gerekirdi, ancak şu an yaşadığım sorunlar bunu imkansız hale getiriyor. Bu durumu çözmek için çaba göstermeme rağmen halen bir çözüm bulunamamış olması gerçekten can sıkıcı.