Hasan Cihat Örter'in son dönem çalışmaları, narsistik kişilik bozukluğunun açık bir göstergesi olarak görülebilir. Kendi kendini övme ve abartma sınırlarını aşan Örter, son zamanlarda özellikle sosyal medyada eleştiri oklarının hedefi haline geldi.
Örter'in en son canlı bomba filmi, kariyerinin doruk noktası olarak görülüyor. Bu filmde, kendi sözlerini övme ve kendini tanıtma konusunda durmak bilmiyor. Cami vaazlarından amatör pornotakvimleriyle ilgili açıklamalarına, tuhaf müzik örneklerinden Mudurnu Marşı'na kadar, Örter'in kendine has bir dünyası var.
Ancak belki de en dikkat çekici olanı, Geceyi Ören Müzik programındaki Tuluyhan Uğuroğlu ile etkileşimiydi. Uğuroğlu'nun piyano çalma şeklini küçümseyen ve kendi gitar yeteneğiyle övünen Örter, narsist kişiliğinin sınırlarını zorladı. Bu etkileşimde, iki narsist karakterin rekabetini görmek, adeta bir festival havası yaratmıştı.
Ayrıca, Asım Can Gündüz'ün Örter'e beline vurarak gaine vermesi ve Örter'in bu durumdaki egolu gülüşü de unutulmaz anlar arasında yer aldı. Erkin Koray'ın gitar çalarken "sen girme" bakışıyla durdurduğu Örter, distorting pedallarını kırmaya ve temiz bir ses arayışına iten bir etkiye sahipti.
Özetle, Hasan Cihat Örter'in son dönem çalışmaları, narsistik kişilik bozukluğunun açık bir göstergesi olarak görülüyor. Kendi kendini övme ve abartma sınırlarını aşan Örter, sosyal medyada yoğun eleştiriler alıyor. Kariyerinin doruk noktası olarak görülen canlı bomba filmi ve tuhaf müzik örnekleri, kendine has bir dünya yarattığının göstergesi. Geceyi Ören Müzik programındaki Tuluyhan Uğuroğlu ile etkileşimi ise narsist kişiliğinin sınırlarını zorlayan bir olay oldu.
Örter'in en son canlı bomba filmi, kariyerinin doruk noktası olarak görülüyor. Bu filmde, kendi sözlerini övme ve kendini tanıtma konusunda durmak bilmiyor. Cami vaazlarından amatör pornotakvimleriyle ilgili açıklamalarına, tuhaf müzik örneklerinden Mudurnu Marşı'na kadar, Örter'in kendine has bir dünyası var.
Ancak belki de en dikkat çekici olanı, Geceyi Ören Müzik programındaki Tuluyhan Uğuroğlu ile etkileşimiydi. Uğuroğlu'nun piyano çalma şeklini küçümseyen ve kendi gitar yeteneğiyle övünen Örter, narsist kişiliğinin sınırlarını zorladı. Bu etkileşimde, iki narsist karakterin rekabetini görmek, adeta bir festival havası yaratmıştı.
Ayrıca, Asım Can Gündüz'ün Örter'e beline vurarak gaine vermesi ve Örter'in bu durumdaki egolu gülüşü de unutulmaz anlar arasında yer aldı. Erkin Koray'ın gitar çalarken "sen girme" bakışıyla durdurduğu Örter, distorting pedallarını kırmaya ve temiz bir ses arayışına iten bir etkiye sahipti.
Özetle, Hasan Cihat Örter'in son dönem çalışmaları, narsistik kişilik bozukluğunun açık bir göstergesi olarak görülüyor. Kendi kendini övme ve abartma sınırlarını aşan Örter, sosyal medyada yoğun eleştiriler alıyor. Kariyerinin doruk noktası olarak görülen canlı bomba filmi ve tuhaf müzik örnekleri, kendine has bir dünya yarattığının göstergesi. Geceyi Ören Müzik programındaki Tuluyhan Uğuroğlu ile etkileşimi ise narsist kişiliğinin sınırlarını zorlayan bir olay oldu.