Jennifer Lopez'in Elbisesi ve Google Görseller: Büyük Bir Etki ve İlgili Hikâyer
Jennifer Lopez'in 2000 yılında Grammy Ödülleri'nde giydiği, dikkat çekici Versace elbisesi, internetteki hayat kurtarıcı araçlarından biri olan Google Görseller'in ortaya çıkmasına sebep oldu. Bu elbise, Google yöneticisi Eric Schmidt'in söylediği gibi, zamanın en popüler sorgularından biri haline geldi ve kullanıcıların arama süreçlerini bile daha kolay kıldı. Fakat kullanıcılar, tam olarak istediklerine ulaşamadılar; elbiseyi bulmak için önce metnin sayfalarına tıklayarak aramaları gerekiyordu.
Google, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve değişen ihtiyaçlara cevap vermek isteyen bir şirket olduğundan, görsel aramaların önemini anlamaya karar verdi. Bu nedenle, Jennifer Lopez'in ikonik elbisesinin görsellerine bakma arzusuyla dolu olan Google Görseller ortaya koydu. Günümüzde, milyarlarca görsel bulunan Google Görseller sayesinde bu tür arama sürecinin kolaylaştırılmasına yardımcı oluyor.
Böyle bir özellikin ortaya çıkışının gücün Jennifer Lopez'in elbisesi olduğu da fikrinin ilginç olduğunu söylenebilir. Bu tür gelişmeler, önümüzdeki yıllarda kullanıcıların arama süreçlerini daha fazla kolay ve hemen hale getirecek önemli değerler taşıyacak.