Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Horacio Pagani

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
sağ|küçükresim|355x355pik|(Beyaz Ceketli) Yıl 2012. Horacio Pagani (d.10 Kasım 1955) otomotiv sektöründe İtalyan asıllı Arjantinli iş insanı ve mühendistir. İtalyan özel otomobil üreticisi Pagani'nin kurucusudur. Horacio Pagani, kendi şirketini kurmadan önce Renault ve Lamborghini için çalışmıştır. Horacio Pagani, Luca ve Maria Pagani'nin çocuğu olarak Casilda, Arjantin'de doğmuştur. Babası Luca, İtalya'dan bir fırıncıdır. İtalyan büyük büyükbabasıyla, Como eyaletinden Arjantin'e göç eden Horacio, Modena'da spor arabalar yapacağına inanarak büyümüştür. 12 yaşında balsa ağacından ve çikolata kutularından spor arabaların maketlerini yapmak için "piecita"sına (küçük oda) sığınmıştır. 15 yaşındayken, memleketi Casilda'da bindiği bir motosiklet yapmıştır. Güzel Sanatlar okumak için La Plata'ya taşınmıştır. Aynı zamanda bazı mühendislik dersleri almıştır. 20 yaşındayken ilk F3 aracını tasarlamış ve inşa etmiştir. 23 yaşındayken, Renault takımında yarışan bir Formula 2 aracı yapmıştır. Ünlü bir yarışçı koçu olan akıl hocası Oreste Berta, projelerini dinleyen ve İtalyan spor otomobillerinin önde gelen üreticilerine beş mektup yazan Juan Manuel Fangio ile tanışmaya götürmüştür. Ferrari onu görmezden geldi ama Lamborghini görmezden gelmemiştir. Bu nedenle, Fangio ile buluşma, otomotiv endüstrisinde şansını denemek için hayat onu İtalya'ya taşınmaya itmiştir. "Como'ya gerçekten yakın hissediyorum. Ailem Appiano Gentile'den ve 1983'te İtalya'ya geldiğimde kampta bir çadırda yaşıyordum. Bir bahçe merkezinde çalıştım ve sonra kaynakçı oldum. Karım ve ben sadece bisikletle gittik. Sonra Lamborghini'nin çağrısı geldi." demiştir. Kariyer Horacio Pagani, Arjantin'de yaşarken mühendislikle ilgilenmiştir. Ancak, doğduğu kırsal kasabanın hayal ettiği mühendislik kariyeri için yeterli olmayacağını en başından beri hissetmiştir. Çok küçük yaşta çalıştığı küçük bir dükkân açarak işçilik konusunda değerli deneyimler kazanmıştır. sol|küçükresim|300x300pik|Pagani Zonda Pagani'nin hayatındaki dönüm noktası, Renault tarafından bir yarış arabasının gövdesini geliştirmek için işe alındığında değişmiştir. Çalışmaları şaşırtıcı gelişmeler sundu ve Pagani yeteneğini sergileyebildi. Pagani, bu tür küçük ölçeklerde başarılı olduktan sonra Lamborghini'yi ziyaret etti ve şirketin baş teknik direktörü Giulio Alfieri ile bir araya gelmiştir. 1982'de İtalya'ya taşınmaya karar verdi ve Lamborghini tarafından işe alınmıştır. Pagani, temel işlerde çalışmaya başladı, ancak şirkette yoluna devam edebilmiştir. küçükresim|305x305pik|Pagani Huayra Pagani, Lamborghini'de baş mühendisti ve Countach Evoluzione tasarımını inşa etmiştir. Lamborghini'yi bir otoklav almaya ikna etmeye çalıştı, böylece Evoluzione için karbon parçalarının üretimini genişletebilmiştir. Ferrari'nin bir otoklavı kullanmadığını, bu yüzden de Lamborghini'nin bir otoklava ihtiyacı olmadığını söyleyerek reddetmişlerdir. Pagani, 1987'nin sonlarında kendi otoklavını satın almak için sermaye için borç para almıştır. Daha sonra 1991'de şirketten ayrılmıştır. Formula 1 otomobilleri ve Daimler, Ferrari ve Aprilia gibi müşteriler için karbon fiber kompozitler yapmaya devam eden Modena Design adlı kendi danışmanlığını kurmuştur. Pagani Automobili Modena, 1992 yılında Pagani tarafından kurulmuştur. Ürettiği ilk araba, tamamlanması yedi yıl süren Zonda'ydır. Üretilen ikinci arabası Huayra'dır. Adını İnka Kültürü'nde rüzgarın tanrısı Huayra Tata'dan almıştır. Kaynakça Kategori:İtalya'daki Arjantinli göçmenler Kategori:1955 doğumlular Kategori:Arjantinli mucitler Kategori:İtalyan asıllı Arjantinliler Kategori:Lamborghini kişileri Kategori:Yaşayan insanlar Kategori:La Plata Ulusal Üniversitesinde öğrenim görenler
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri