Zaman, belirli parçalardan oluşan anların birbirine eklemlendiğini kabul etmekle birlikte, bunların akışındaki yönsüzlük kavramına dair vurguların yapıldığı bir zaman türüdür. Bu zaman türü, bir çeşit kayıp zaman olmakla birlikte, kayıp zamandaki şiirsellikle paralel olduğu söylenebilir.
İmge zamanında, beynin kıvrımlarına ya da ruhun bilinçdışına kodlanmış nesnelere dair görüntüler birer imge halini alırlar. Örneğin, masa üzerinde duran giyotin bıçağı, [puro kesmeye yarayan minyatür gümüş giyotin] artık bir nesne olmaktan çıkarak görüntüsünün bir imge-şiir halini alır. Bu imge-şiir oluşu artık giyotini bir fetiş haline getirir.
Anlar birer parçadır ve bu parçaların her birinin akışı birbirinden bağımsız yerlere düşer, akış sonsuzdur. Bu zaman türü içerisinde anıları kontrol edip, onlar üzerinde majör-ruhani iktidar kurulaması imkansızdır. Kapıları üzerlerine sımsıkı kapatılmış ateş kuyusu içerisinden kanatlarını çırparak çıkaran martının gökyüzündeki kaçış çizgisinde kül oluşunun ardından yavaşça yokla hiç arasındaki bağlantı noktasına gidişi gibi, bu zamanda da gidiş ve ardından gelen yokluk hiçbir sınıra bağlı değildir. Bu zaman türü, nesne-zaman'dan bir adım sonrasıdır. İmge zamanın bir alt seviyesi nesne-zaman adını alır.
İmge zamanında, beynin kıvrımlarına ya da ruhun bilinçdışına kodlanmış nesnelere dair görüntüler birer imge halini alırlar. Örneğin, masa üzerinde duran giyotin bıçağı, [puro kesmeye yarayan minyatür gümüş giyotin] artık bir nesne olmaktan çıkarak görüntüsünün bir imge-şiir halini alır. Bu imge-şiir oluşu artık giyotini bir fetiş haline getirir.
Anlar birer parçadır ve bu parçaların her birinin akışı birbirinden bağımsız yerlere düşer, akış sonsuzdur. Bu zaman türü içerisinde anıları kontrol edip, onlar üzerinde majör-ruhani iktidar kurulaması imkansızdır. Kapıları üzerlerine sımsıkı kapatılmış ateş kuyusu içerisinden kanatlarını çırparak çıkaran martının gökyüzündeki kaçış çizgisinde kül oluşunun ardından yavaşça yokla hiç arasındaki bağlantı noktasına gidişi gibi, bu zamanda da gidiş ve ardından gelen yokluk hiçbir sınıra bağlı değildir. Bu zaman türü, nesne-zaman'dan bir adım sonrasıdır. İmge zamanın bir alt seviyesi nesne-zaman adını alır.