Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Incredible India

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
Incredible India , Hindistan'da turizmi teşvik etmek için 2002'den beri Hindistan Hükümeti tarafından yürütülen uluslararası bir turizm kampanyasının adıdır. "Incredible India" adı resmi olarak tescillendi ve 2002'den beri kullanılmaya devam ediyor. Pazarlama kampanyası 1972'de Sunil Dutt, Hindistan'ı popüler bir turizm merkezi olarak tanıtmak için bir kampanya başlattı. Bakanlık tarafından "İnanılmaz Hindistan" ifadesi bir slogan olarak kabul edildi. 2002'den önce, Hindistan hükûmeti turizmi desteklemek için düzenli olarak politikalar oluşturmuş ve broşürler ve broşürler hazırlamıştı, ancak turizmi uyumlu bir şekilde desteklememişti. 2002 yılında turizm bakanlığı, turizmi teşvik etme girişimlerinde daha fazla profesyonellik getirmek için bilinçli bir çaba gösterdi. Hindistan'ı seçici gezginler için tercih edilen bir cazibe noktası olarak tanıtmak amacıyla entegre bir iletişim stratejisi formüle etti. Turizm bakanlığı, ülkeye turist girişini artırmak için yeni bir kampanya oluşturmak için reklam ve pazarlama şirketi Ogilvy & Mather (O&M) Hindistan' ile anlaştı. Kampanya, Hint kültürü ve tarihinin yoga, maneviyat vb. farklı yönlerini sergileyerek Hindistan'ı çekici bir turizm merkezi olarak resmetti. Kampanya dünya çapında yürütüldü ve turizm endüstrisi gözlemcileri ve gezginler tarafından beğenildi. Ancak kampanya, bazı çevrelerden de eleştiri aldı. Bazı gözlemciler, Hindistan'ın ortalama turist için çekici olabilecek çeşitli yönlerini kapsamadığını belirttiler. 2008 yılında Turizm Bakanlığı, yerel halkı yabancı turistlerle ilgilenirken iyi davranış ve görgü kuralları konusunda eğitmek için bir kampanya başlattı. Hint aktör Aamir Khan, "Konuklar Tanrı gibidir" için Sanskritçe olan " Atithidevo Bhava " adlı kampanyayı desteklemek üzere görevlendirildi. Atithidevo Bhava, turizmin etkileri hakkında farkındalık yaratmayı ve yerel halkı Hindistan'ın mirasının, kültürünün, temizliğinin ve misafirperverliğinin korunması konusunda duyarlı hale getirmeyi amaçlıyordu. Ayrıca turistlere karşı sorumluluk duygusu aşılamaya ve yabancı turistlerin tercih edilen tatil merkezi olarak Hindistan'a olan güvenini pekiştirmeye çalıştı. Konsept, Incredible India kampanyasını bir parçası olarak tasarlandı. 2009 yılında Turizm Bakanı Kumari Selja, Incredible India kampanyasını iç turizm sektörüne de yayma planlarını açıkladı. Toplam bütçesi 200 milyon dolar olan bütçenin 12 milyon doları, iç turizmi teşvik etmek amacıyla tahsis edildi. 2015 yılında, ülkede algılanan hoşgörüsüzlük üzerine yorumları tartışma yaratan Aamir Khan, sözleşmesi sona erdiğinde Incredible India kampanyasının maskotu olmaktan çıktı. Incredible India'nın yeni marka elçisi Hindistan Başbakanı Narendra Modi'nin kendisiydi. 2017 yılında, deneyimli oyuncu Amitabh Bachchan ve aktris Priyanka Chopra, Incredible India kampanyasının yeni marka elçileri olarak seçildi. Hint turizmine etkisi küçükresim|Maharajas 'Express, ünlü Hint bölgelerini dolaşan bir tren. Tren IRCTC tarafından piyasaya sürüldü. Visa Asia Pacific tarafından Mart 2006'da açıklanan harcama verilerine göre Hindistan, Asya-Pasifik bölgesinde uluslararası turist harcamaları açısından en hızlı büyüyen pazar oldu. Veriler, 2005 yılının dördüncü çeyreğinde (Ekim-Aralık) Hindistan'da yabancı turistlerin 2004'ün dördüncü çeyreğine göre% 25 daha fazla harcayarak; 372 milyon ABD doları harcadığını ortaya koydu. Bölgede ikinci olan Çin, 2005 yılının 4. çeyreğinde uluslararası turizmden 784 milyon ABD doları gelir elde etmeyi başardı ve 2004'ün 4. çeyreğine göre %23 büyüme gösterdi. Hindistan için turist harcaması rakamları, uzun süredir devam eden Incredible India reklam kampanyası aracılığıyla üst düzey pazarı hedefleyen Hindistan turizm bakanlığını tatmin etti. Resepsiyon Hint seyahat endüstrisi analistleri ve tur operatörleri, Incredible India kampanyasının yüksek standartlarını takdir ettiler. ABD'li Turzim Şirketi McCabe Bremer Travel Başkanı, Anne Morgaon Scully: "Promosyon kampanyası güçlü bir görsel etki yaratıyor ve Hindistan'ın ziyaret etmek için büyülü bir yer olduğu algısı yaratıyor," diyor. Ortalama gezginler de seyahat web sitelerindeki bloglara olumlu yorumlara bakılırsa kampanyayı ilginç ve bilgilendirici bulmuş gibi görünüyor. Incredible India genel olarak iyi karşılansa da, endüstri gözlemcileri Hindistan'ın kampanyadaki konumu hakkındaki görüşlerinde farklıydı. Fidelis Advertising and Marketing Private Ltd. Direktörü GSMurari, "Incredible India" sloganından rahatsız olduğunu ve Hindistan'ın Singapur veya Maldivler gibi tek boyutlu bir ülke olmadığı için 'inanılmaz' gibi bir kelime ile Hindistan'ı bir bütün olarak tanımlamak uygun olmadığını belirtti. 2011 yılında, Le Passage to India Genel Müdürü Arjun Sharma, kampanyanın ömrünü tamamladığı ve yeniden canlandırılması gerektiğini belirtti. Turizm Bakanlığı, markayı yeniden canlandırmak ve kampanya için stratejik bir vizyon sağlamak üzere 2012'den başlayarak üç yıllık bir süre için Ogilvy & Mather'ı tekrar görevlendirdi. 2013 yılında, Incredible India, Turizm Bakanlığı, WoNoBo.com ile ortaklık kurarak, kullanıcıların çeşitli temalara dayalı olarak şehirlerde gezindikleri ve yollarını rotalarını belirledikleri çevrimiçi bir deneyim olan Yürüyüş Turları başlattı. Turizm Bakanlığı Sekreteri Parvez Dewan, Tripigator adında kişiselleştirilmiş bir seyahat planlayıcısı başlattı. Web Sitesi gezginlerin çabalarını azaltmak için tüm seyahat programlarını tek bir sekmede toplamayı amaçlıyordu. Şu anda Turizm Bakanı görevinde Yogendra Tripathi var ve Hindistan Hükûmeti bir seyahat ve turizm portalına sahip. Ayrıca bakınız Hindistan'da turizm Hindistan Parlıyor Hindistan'da Yap Kuzey Doğu Hindistan'da Turizm Kaynakça Kategori:Hint markaları Kategori:Hindistan'da turizm Kategori:Category:Turizm politikası
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri