Her fırsatta "taahhütsüz" olduklarını vurguluyorlar. Yaklaşık bir buçuk yıl önce türknet fiyatları artırınca Internet Kutusu'na geçtim. Türknet'in taahhütsüz olması nedeniyle ne iptal ne de geçiş ücreti ödedim. Yurtdışına çıkacağım için Internet Kutusu'nu iptal etmek istediğimi bugün bildirdim. İlk olarak dondurma seçeneğim olduğu ve dondurulan süre boyunca aylık 100 TL ödemem gerektiği söylendi. İstemeyince ve iptal etmek istediğimi belirtince, "hat iptali sonrası 390 TL hizmet bedeli faturası yansıtılacaktır, iptal ve geçiş taleplerinde 390 TL hizmet bedeli uygulanmaktadır" şeklinde bir geri dönüş aldım. Sözleşmede bulunmayan iptal ve geçiş ücreti konusunda bilgilendirilmediğimi belirttiğimde ise "taahhütsüz hizmet aldığınız için, hizmet eklemeleri, çıkarılmaları ve fatura artışları firma inisiyatifiyle yapılır" şeklinde bir cevap verildi. Yani, adı taahhütsüz olan hizmette, firma isteğine bağlı olarak fatura tutarının değiştirilmesinin mümkün olduğunu belirtiyorlar. Ayrıca, 20 Haziran'da websitesinin destek bölümünden yeni fatura dönemi başlamadan iptal dilekçesi yazdım. Ancak bugün "22.06.2024 tarihi itibariyle faturalandırmanız başlamıştır" şeklinde bir yanıt aldım. Cayma bedeli almadıkları için, aynı bedeli farklı adlar altında almaya çalışıyorlar.