Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Jens Bergensten

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
Jens Bergensten, (d. 18 Mayıs 1979) İsveçli Video oyunu geliştiricisi. Aralık 2010'dan bu yana, video oyunu geliştiricisi Mojang Studios'ta programcı ve oyun tasarımcısı olarak çalışarak, 2011'de tüm zamanların en çok satan video oyunu haline gelen sandbox oyunu Minecraft'ın baş tasarımcısı oldu. 2013 yılında Time'ın dünyadaki en etkili 100 kişisinden biri seçildi. Kariyeri Bergensten ilk oyunlarını 11 yaşında BASIC ve Turbo Pascal kullanarak programlamaya başladı. 21 yaşında, birinci şahıs nişancı Quake III Arena için bir haritacı ve modderdi. Daha sonra iflas eden ve Oblivion Entertainment haline gelen oyun geliştiricisi Korkeken Interactive Studio'da C++ ve Java programcısı olarak çalıştı. Bu süre zarfında, çevrimiçi rol yapma oyunu Whispers in Akarranın geliştirilmesine öncülük etti ve daha sonra ekibin proje için orijinal yaratıcı vizyonundan ayrıldıktan sonra bıraktı. Oblivion'un iflasından sonra, Bergensten Malmö'ye taşındı ve 2008 yılında Lund Üniversitesi'nde bilgisayar bilimi alanında yüksek lisans derecesi aldı. Eğitimi sırasında Daniel Brynolf ve Pontus Hammarber ile birlikte bağımsız oyun geliştirme şirketi Oxeye Game Studio'yu kurdu. Stüdyo, Cobalt platform oyunu ve gerçek zamanlı strateji oyunu Harvest: Massive Encounter ile tanındı. 24 Kasım 2010 tarihine kadar Bergensten, çevrimiçi bilgi topluluğu Planeto için çalıştı. Mojang Kasım 2010'da Bergensten, başlangıçta Mojang'ın Scrolls için arka uç geliştiricisi olarak işe alındı, ancak Markus Persson bu pozisyondan ayrıldıktan sonra 1 Aralık 2011'de geliştirilmesini tamamen devralıncaya kadar Minecraft'ın giderek daha önemli kısımlarını programlamaya başladı. Bergensten, oyun geliştiricilerin 60 saat içinde sıfırdan bir oyun oluşturdukları Humble Bundle Mojam etkinliğinin bir parçası olarak Catacomb Snatchi geliştiren ekibin bir parçasıydı. Ayrıca Mojang ile birçok Game jam'ine katıldı. Oyunları Harvest: Massive Encounter (2008) Minecraft (2011) Cobalt (2016) Kaynakça Kategori:Yaşayan insanlar Kategori:1979 doğumlular Kategori:Lund Üniversitesinde öğrenim görenler Kategori:Bağımsız oyun geliştiricileri Kategori:Mojang
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri