Sivil giyimli, kaba saba bir adam beni aradı. "Evde misin, kablo çekcez" dedi. Ben işten izin alamadığımı söyledim. Adam, "Eve gelmezsen internetin uzun süre kesik kalacak haa, apartmanı değişiyoz bak" diye tehdit etti. İşten izin alıp bir saat sonra evde olacağımı söyledim.
Eve geldiğimde arayan numara geri aramalarıma cevap vermedi. Bir saat boş boş bekledim, işe gitmek üzere yola çıktığımda apartmanda 3 tane sivil giyimli adam kablolarımı kurcalıyordu. "Yarım saat daha bekle yaparız" dediler pişkin pişkin. İşe gitmek zorunda olduğumu belirttim, ertesi sabah gelirlerse bakarım dedim. Tamam dediler.
Sabah ikinci kez izin aldım ve evde bekledim. 11 gibi aradığımda, "x mahallesi tarafına gelecek misiniz" diye sordum. Telefondaki kişi, "Sen kimsin önce kendini tanıt" dedi. Sinirlerim yerindeydi ama sabırla kendimi tanıttım. "Biz gelince seni ararız, öyle randevulu olmaz" dedi. Sabah geleceklerini söylediğimde, "gelince arıyoruz" diye yanıtladı.
İki gün boyunca Türksat Kablonet müşteri hizmetlerini aradım. Ben evde sürekli durup kablo bekleyemem dedim. Bu çok mantıksız değil mi dedim. Zaten beni iki kere mağdur ettiniz dedim. Maalesef randevu yok dediler ve yardımcı olmadılar. Aboneliğimi iptal etmek istediğimi söyledim. 2300 TL cezası var dediler. Tamam olur dedim. Ama şu an iptal edemezsin, yeni kurulum talebi oluşturulmuş. Yeni modem kablo takılmadan yani süreç bitmeden abonelik iptali olmuyor dediler. Çok saçma değil mi dedim, değil dediler. Ben yeni kurulum talebi etmedim ki dedim. İl müdürlüğü tarafından binanıza yeni hat çekilmiş o yüzden mecbursunuz dediler. İl müdürlüğü neyin müdürlüğü dedim. Bizim dedi.
Daha sonra 10+ tane şikayet kaydı oluşturdum. Artık sinirlenmiştim. Beni en son arayan ablaya şahsa küfür içermeyen fakat küfür dolu bir konuşma yaptım. Üslub problemi ve kabalık içeren sözler kullanan ekibi evimde istemediğimi, başka bir ekibin gelmesini istedim. Fakat aynı kişi yine beni aradı, "Şikayet ettin mi beni nedir problem?" dedi.
Kendisine artık kibar olmayan dille yüksek sesli şekilde konuşunca kediye döndü. Sabaha randevu verdiler. Gelen kişi gayet kibarca girdi eve. Gayet kibarca işlemi tamamlayıp gitti. Beni dört gün boyunca internetsiz bıraktılar. Mobil paket 500 TL mesaiden saatlik ücretime göre hesaplayınca kaybım 2500 TL. Kablonetin bana 3 bin TL borcu var. Şikayet kayıtlarına verdikleri cevap: "Arayan kişiye olumsuz konuştuğunuz tespit edilmiştir."
Eve geldiğimde arayan numara geri aramalarıma cevap vermedi. Bir saat boş boş bekledim, işe gitmek üzere yola çıktığımda apartmanda 3 tane sivil giyimli adam kablolarımı kurcalıyordu. "Yarım saat daha bekle yaparız" dediler pişkin pişkin. İşe gitmek zorunda olduğumu belirttim, ertesi sabah gelirlerse bakarım dedim. Tamam dediler.
Sabah ikinci kez izin aldım ve evde bekledim. 11 gibi aradığımda, "x mahallesi tarafına gelecek misiniz" diye sordum. Telefondaki kişi, "Sen kimsin önce kendini tanıt" dedi. Sinirlerim yerindeydi ama sabırla kendimi tanıttım. "Biz gelince seni ararız, öyle randevulu olmaz" dedi. Sabah geleceklerini söylediğimde, "gelince arıyoruz" diye yanıtladı.
İki gün boyunca Türksat Kablonet müşteri hizmetlerini aradım. Ben evde sürekli durup kablo bekleyemem dedim. Bu çok mantıksız değil mi dedim. Zaten beni iki kere mağdur ettiniz dedim. Maalesef randevu yok dediler ve yardımcı olmadılar. Aboneliğimi iptal etmek istediğimi söyledim. 2300 TL cezası var dediler. Tamam olur dedim. Ama şu an iptal edemezsin, yeni kurulum talebi oluşturulmuş. Yeni modem kablo takılmadan yani süreç bitmeden abonelik iptali olmuyor dediler. Çok saçma değil mi dedim, değil dediler. Ben yeni kurulum talebi etmedim ki dedim. İl müdürlüğü tarafından binanıza yeni hat çekilmiş o yüzden mecbursunuz dediler. İl müdürlüğü neyin müdürlüğü dedim. Bizim dedi.
Daha sonra 10+ tane şikayet kaydı oluşturdum. Artık sinirlenmiştim. Beni en son arayan ablaya şahsa küfür içermeyen fakat küfür dolu bir konuşma yaptım. Üslub problemi ve kabalık içeren sözler kullanan ekibi evimde istemediğimi, başka bir ekibin gelmesini istedim. Fakat aynı kişi yine beni aradı, "Şikayet ettin mi beni nedir problem?" dedi.
Kendisine artık kibar olmayan dille yüksek sesli şekilde konuşunca kediye döndü. Sabaha randevu verdiler. Gelen kişi gayet kibarca girdi eve. Gayet kibarca işlemi tamamlayıp gitti. Beni dört gün boyunca internetsiz bıraktılar. Mobil paket 500 TL mesaiden saatlik ücretime göre hesaplayınca kaybım 2500 TL. Kablonetin bana 3 bin TL borcu var. Şikayet kayıtlarına verdikleri cevap: "Arayan kişiye olumsuz konuştuğunuz tespit edilmiştir."