Arkadaşım Maltepe'ye taşındı. İnternet bağlantısı için Superonline ve Türk Telekom'un ortak kampanyasından başvuru yaptı. Tam 8 gündür bağlantı yapılmıyor. 3 gün önce Superonline Maltepe bölge bayisini aradı. Verilen cevap "Biz sadece evrak işlerini hallediyoruz, bağlantınızı kablo net yapacak" oldu. Arkadaşım, "Peki?" deyip kablonet'i aradı. Oradan verilen cevap ise "Biz sadece evrak işlerini hallediyoruz, bağlantınızı Superonline yapacak" oldu.
Sanki Türk komedi filmlerinde devlet dairesine gidip de bir masadan diğerine gönderilip sonunda işini yapamamanın o durumu.
Şimdi bu iki kurumun ilgili müdürlerine, hatta CEO'larına sesleniyorum. Ortak bir kampanya için aranızda işbirliği sözleşmesi imzalarken tek konsantrasyonunuz vatandaşı mağdur edip kazıklamak mıydı? Küçük bir konuyu atlamışsınız ki o da bağlantıyı kimin yapacağı. Az önce kendim denedim, üşenmedim ve bu iki art niyetli kurumun birinin Maltepe bayisini, birinin de çağrı merkezini aradım. Vallahi de, billahi de aynı cevabı veriyorlar. Adeta "Ben nasıl olsa senin kredi kart numaranı aldım amk, bağlantıyı siktir et" modundalar. Vakti olan denesin.
Sanki Türk komedi filmlerinde devlet dairesine gidip de bir masadan diğerine gönderilip sonunda işini yapamamanın o durumu.
Şimdi bu iki kurumun ilgili müdürlerine, hatta CEO'larına sesleniyorum. Ortak bir kampanya için aranızda işbirliği sözleşmesi imzalarken tek konsantrasyonunuz vatandaşı mağdur edip kazıklamak mıydı? Küçük bir konuyu atlamışsınız ki o da bağlantıyı kimin yapacağı. Az önce kendim denedim, üşenmedim ve bu iki art niyetli kurumun birinin Maltepe bayisini, birinin de çağrı merkezini aradım. Vallahi de, billahi de aynı cevabı veriyorlar. Adeta "Ben nasıl olsa senin kredi kart numaranı aldım amk, bağlantıyı siktir et" modundalar. Vakti olan denesin.