Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Kang Daniel

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
Kang Daniel (Korece: 강다니엘; d. 10 Aralık 1996), Güney Koreli şarkıcı, söz yazarı ve girişimcidir. Produce 101 Sezon 2 adlı mücadele şovunu birinci olarak bitirdikten sonra üne kavuştu, ayrıca Güney Koreli erkek grubu Wanna One'ın eski üyesidir. Grup, bir buçuk yıl süren faaliyetleri ile ciddi ve ticari bir başarı elde etti; albümlerinin dördü de Güney Kore'nin birinci sırada yer aldı. Wanna One’ın grup olarak faaliyetleri sona erdikten sonra Kang, eğlence endüstrisine altı aylık bir ara verdi ve kariyerinin idaresini kendi eline aldı. 2019'un ortalarında gelecekteki faaliyetlerini yönetmek için kendi şirketini kurdu ve ilk solo çıkış albümü olan 'yi yayınladı. Albüm, Güney Kore’nin Hanteo Listesi tarihinde bir solo sanatçı tarafından çıkarılmış ilk gün ve ilk haftasında en çok satan albüm rekorunu kırarak büyük bir ticari başarı elde etti. Aynı zamanda Gaon Albüm Listesinde de zirveye oturdu. Renk serisinin devamı olan ' (2020) ve ' (2020) albümleri de Gaon Albüm Listesinde ilk sıraya yerleşerek başarı sağladı. Cyanın ana şarkısı Kang'a ilk kez Kore'de ilk ona girme başarısı sundu. Başarılı bir solo sanatçı olarak ilerleyen Kang, Kore'de ilk beşe girmeyi başardı, aynı zamanda "Paranoia" şarkısı da Billboardda ilk kez Dünya Dijital Şarkı Satışları listesine girdi. Daha sonra renk üçlemesinin sonuncusu Yellowu (2021) piyasaya sürdü. Kore'deki ilk bir numaralı teklisi "Antidote"u içine alan bu albüm de Gaon Albüm Listesinde ilk sıraya yerleşti. Kang, müzik kariyerinin yanı sıra Mnet Street Woman Fighter (2021) programının sunuculuğunu yapmakta, Disney+'ın Our Police Class dizisiyle de oyunculuk çıkışını yapmaya hazırlanıyor. Kariyeri İlk yılları Kang Daniel, Güney Kore'nin Busan şehrinde ailesinin tek çocuğu olarak dünyaya geldi ve Kang Eui-geon (강의건) adını aldı. Ailesi ve akrabalarının doğum adını telaffuz etmekte zorlanmaları nedeniyle adını yasal olarak değiştirmeye karar verdi. Daha sonra, bir öğretmeninin tavsiyesiyle dans etmeye başladı. Konuk olduğu şovunda, ilkokuldayken görünüşü nedeniyle dışlandığını ama dans yoluyla kendine olan güveninin arttığını ve dansa olan tutkusunun geliştiğini açıkladı. Produce 101 Sezon 2ye çıkmadan önce, Daniel iki yıl bir ay boyunca eğitim almıştır. Başlangıçta, 'ın yönetimsel ayrılığına kadar orada stajyerlik yaptı, daha sonra 'a geçti. Bir stajyer olarak yaşadığı en önemli anlardan biri, Uhm Jung-hwa'nın "Invitation" performansını sergileyen Fiestar üyesi Cao Lu ve üyesi Sihyun'un arka dansçısı olarak yer aldığı 'da görünmesiydi. 2017–2018: Produce 101 ve Wanna One Ana makaleler: Produce 101 Sezon 2 ve Wanna One küçükresim|sol|Haziran 2018'de Kang Daniel 2017 yılında, Kang katıldığı Produce 101 Sezon 2 adlı erkek idol mücadele şovunda MMO Entertainment’ı temsil etti. Final bölümünde şovu birincilikle bitirip bünyesindeki proje erkek grubu Wanna One'ın merkez üyesi olmasıyla bilinmekte. 7 Ağustos günü ’daki Wanna One Premier Show-Con’da mini albümü ile Wanna One’la birlikte resmi olarak çıkış yaptı. Çıkışına hazırlandığı süreçte, MBC’nin 27 Ağustos’ta başlayacak olan şov programı ’in ilk sezonuna katılacağı duyuruldu. Aynı ay, halk arasındaki popülerliğine odaklanan bir makale ile Güney Kore’nin en önemli haber ve güncel meselelerini konu alan yayınlarından ’a kapak oldu. Mini albüm faaliyetlerinin 30 Ağustos’ta sona ermesiyle birlikte Ekim 2017 sayısı için, 14 yıllık moda dergisinin kapağına seçilen ilk erkek ünlü oldu. Aynı zamanda, daha sonra kendisine 'nde Rookie Ödülü'nü kazandıracak olan, SBS'nin eğlence programı 'de yer aldı. 2018'de birçok solo aktivitelerde bulundu. Bunlardan öne çıkanlar, Davichi'nin "" müzik videosunda baş karakteri oynaması ve It's Dangerous Beyond The Blankets programında yer alması. Daha sonra bahsedilen programdaki katılımıyla 'nde (eğlence kategorisinde) Rookie Ödülü'nü aldı. Ayrıca Wanna One ile çalışmaya devam eden Kang, Wanna One'ın alt grubu olan ""da da yer aldı. Bu grup 'nde En İyi Alt Grup ödülünü aldı. Her ne kadar Wanna One ile olan sözleşmesi 31 Aralık'ta sona erse de grubun 24-27 Ocak 2019 tarihleri arasında gerçekleşen son veda konserlerine katıldı. 2019: Color On Me ile Solo Çıkışı 31 Ocak 2019'da çıkan haberde Kang Daniel'in Wanna One aktiviteleri sona erdikten sonra LM Entertainment'a geçeceği duyuruldu. Fakat 21 Mart'ta Kang, LM ile yapılan harici sözleşmenin askıya alınması isteminde bulundu. Kang'ın avukatı LM Entertainment'ın Kang'ın rızası olmaksızın sözleşme haklarını 3. şahıslara satan iş sözleşmeleri imzaladığını açıkladı. 10 Mayıs'ta, Seul Merkez İlçe Mahkemesi Kang'ı haklı bularak sözleşmenin askıya alınması ve ünlü biri olarak, söz konusu şirketin müdahalesi olmaksızın, faaliyetlerine devam edebilmesine karar verdi. 10 Haziran'da Kang'ın gelecekteki faaliyetleri için Konnect adında kendi şirketini kurduğu duyuruldu. LM Entertainment'ın sözleşmenin askıya alınmasına dair yaptığı temyiz başvurusu Seul Merkez İlçe Mahkemesi tarafından 11 Temmuz'da reddedildi. Kang, ilk albümü ile 25 Temmuz’da resmi olarak solo çıkışını yaptı. Hanteo Listesine yansıyan şekliyle albüm, listenin başlangıcından itibaren ilk gün ve ilk haftasında solo sanatçı dalında albüm satış rekorları kırdı. Çıkış parçası , KBS2’da yayınlanan 9 Ağustos tarihli Music Bank programında ona ilk birinciliğini kazandırdı. 31 Temmuz - 3 Ağustos tarihleri arasında Kore'de altı farklı imza günü düzenleyerek albüm tanıtımlarını başlattı. Bunu takiben, 24 Kasım'da sona eren iki günlük bir hayran buluşmasını tamamlayıp Seul'e dönmeden önce altı farklı şehirde solo kariyerinin ilk fanlarla buluşma turlarına başladı: Singapur, Bangkok, Taipei, Kuala Lumpur ve Manila. Turun ortasında, Naver'a bağlı bir hizmet olan NOW'da kendi radyo şovunu düzenledi. ‘’Kang Daniel Show’’, 11-14 Eylül arasında Chuseok tatili boyunca toplam da dört bölüm olarak yayınlandı. Aynı ay içinde, Konnect'in resmi YouTube kanalında yayınlanmak üzere ilk solo gezi video serisi Colorful Daniel, resmi afişiyle birlikte duyuruldu. İlk dönüşü için 25 Kasım’da ‘’’’ ve ‘’Adulthood’’ adlı iki parça yayınladı. Solo çıkışından farklı olarak, çeşitli müzik şovlarında Touchin’in promosyonunu yaptı ve 3 Aralık’taki ’un kazananı oldu. Ancak, bir haftalık promosyon döneminin ardından Konnect, Kang Daniel’in sağlık sorunları nedeniyle kariyerine ara vereceğini açıkladı. 2020: Cyan ve Magenta ile Geri Dönüş Kang, 4 Mart 2020 tarihinde ilk bölümü yayınlanan Hello, Daniel programıyla aktivitelerine geri döndü. 24 Mart'ta renk üçlemesi projesinin ilk ayağı olan ikinci albümü 'ı yayınladı. Kang'a ilk ona girme başarısı sağlayan albümün ana parçası ""; , Music Bank, , ve gibi müzik şovlarında da ödül kazandırdı. Cyan yayınlandıktan sonra, Kang Daniel ve Zico'nun Pepsi ve Starship Entertainment iş birliği projesi "For The Love of Korea"nın bir parçası olarak birlikte bir şarkı yayınlayacakları açıklandı. İş birliği teklisi "Refresh"in yapımcılarından biri Steve Aoki'ydi ve 23 Nisan'da yayınlandı. Bir sonraki ay, 'in Asia Rising Forever ve TikTok Stage çevrimiçi konserine katıldı. 19 Haziran'da Kang, SBS'in romantik komedi dizisi Backstreet Rookie aracılığıyla "Something" adındaki ilk drama OST'sini yayınladı. 2020 Yaz Konseri ve Pepsi'nin global partneri olarak açılışını yaptığı Pepsi Online Gösterim'ine katıldı. Solo çıkışının ilk yıldönümünü kutlamak için 25 Temmuz'da uluslararası on farklı platform üzerinden online fan buluşması düzenledi. Böylece Çin'in 2016'dan beri Kore kültürüne uyguladığı yasağın ardından Çin'de fan buluşması yayınlanan ilk Koreli ünlü oldu. Renk üçlemesinin ikinci albümü ', 3 Ağustos'ta piyasa sürüldü. Albümde yer alan ve ile 'nin eşlik ettiği "Waves" adlı parçası ön yayın olarak 27 Temmuz'da çıktı. Bununla birlikte Kang, solo çıkışından itibaren 13 ay içinde toplamda 1 milyon albüm satışına ulaştı. Ana şarkısı "Who U Are" Kore'de 12 numaraya kadar yükseldi ve SBS MTV The Show, KBS2 Music Bank ve MBC Show! Music Coreda ödül aldı. 2 ay sonra Kang, MBC'nin ' özel bölümünde 2021 Yaz/Bahar için performans sergiledi. Kasım ayında Konnect, Paul McCartney'in kişisel fotoğrafçısı MJ Kim ile iş birliği içinde Kang'ın ilk Never Standing Still - It's Time to Shine için ön siparişleri açtı. 2021: Yellow ve Our Police Class ile Oyunculuk Çıkışı Amerikalı sanatçılarla ilk iş birliği olarak Kang, Anthony Russo ile birlikte Inverness'in "State of Wonder" parçasında yer aldı. Single, 15 Ocak 2021'de tarafından yayınlandı. Daha sonra 16 Şubat'ta dijital single'ı "Paranoia"nın yayınlanmasıyla, Kang'ın toplamda 5 şarkısı (Kore müzik listelerinde) ikinciliğe çıkmış oldu ve The Show, Show Champion, M Countdown, Show! Music Core gibi çeşitli müzik şovlarında ödül kazandı. Ayrıca, Billboardun listesinde ilk solo çıkışı, beş numaradan giriş yapan single'ı ile oldu. Bir sonraki albümünü piyasaya sürmeden önce, 31 Mart'ta ön gösterimi gerçekleşen YouTube Originals'ın yedi bölümlük ' belgeselinde yer aldı. Daha sonra, 13 Nisan'da solo sanatçı olarak kendi gerçek renklerini bulmaya yönelik projesi olan renk üçlemesinin son ayağı, 4. albümü Yellowu yayınladı. "Antidote" şarkısı ona; The Show, Show Champion, Music Bank, Show! Music Core ve Inkigayo gibi müzik programlarında ödül kazandırmasının yanı sıra Kore'deki ilk liste birinciliğini verdi. Bu projenin neyi temsil ettiği konusunu Daniel, "Bu renk serisi, bir sanatçı olarak kendimi keşfedişimin farklı merhalelerini fanlarımla paylaşmak üzerinedir." şeklinde açıkladı. 13 Mayıs'ta Kang, yoluyla uygulaması üzerinden Loco ile birlikte "Outerspace" isimli bir promosyon şarkısı yayınladı. Kang, solo sanatçı olarak ikinci yıl dönümünü kutlamak için 25 Temmuz'da bir sanal gerçeklik (VR) fan buluşması düzenledi. Aynı ay içinde Kang'ın, Mnet'in 24 Ağustos'ta galası yapılan ilk kadın dans ekibi yarışma programı Street Woman Fighter için düzenli sunucu olarak seçildiği doğrulandı. Breakdance geçmişi ve sokak dansı kültürüyle ilgili ilk elden bilgisi, programın yapımcısı tarafından sunucu olarak seçilme nedeniydi. 15 Eylül'de Kang, Japon müzisyen 'nin stüdyo albümü Imaginarydeki "Hush Hush" şarkısında yer aldı. Ayrıca 2000'lerde platformunda popüler olan 100 arka plan müziğini yeniden seslendirmek için düzenlenen büyük ölçekli "Cyworld BGM 2021" projesine katıldı. "Paranoia"nın yayınlanmasından önce Kang'a, Our Police Class adlı ilk Kore Disney+ orijinal dizilerinden birinde oynaması teklif edildi. Bu, Kang'ın bir aktör olarak resmi çıkışının yanı sıra platformun Güney Kore'deki ilk prodüksiyonu olacak. Etkisi Kang Daniel, yurt içindeki yüksek popülerliğine bağlı olarak "K-pop'ta en çok kazanan ve en kayda değer erkek solo artist" olarak tanımlanmış, Kore medyası tarafından kendisine "Nation's Center" (Ulusun Merkezi) lakabı takılmıştır. SBS'in Late Night Entertainment News ve ' programları kendisini "top stardan öte" olarak tanımlamış ve adeta bir çılgınlığa sebep olduğunu belirtmiştir. 2018 Pyeongchang Olimpiyatları'nda özel Kore kültür sergisinde onursal elçi seçilmiştir. Bir sonraki sene yapılan anket sonucu halk oyuyla Busan'ın onursal elçisi seçilmiştir. Buna dair resmi tören 9 Temmuz 2019 tarihinde 'nda düzenlenmiş ve burada Busan Belediye Başkanı'nın elinden yetki belgesini alarak 'ın evinde oynanan bu maç için gerçekleştirmiştir. Ulusal etkisi, Güney Kore'nin Olimpiyat madalyalı sporcuları , ve 'nın Daniel fanı olduklarını açıklamalarından anlaşılabilir. Koreli doo-wop üçlüsü de aynı şekilde Kang'ın fanı olduklarını belirtmiş, üyelerden An Shinae; bestesi, sözleri ve düzenlenmesi kendisine ait olan, grubun ana şarkısı SHOO'nun ilhamını Kang Daniel'den aldığını söylemiştir. Ocak 2019'da "Instagram'da en hızlı bir milyon takipçiye ulaşan kişi" rekorunu kırarak (11 saat 36 dakika) Guinness Dünya Rekorları'na adını yazdırmıştır. Aynı ayın sonlarında Daum'daki fancafesi şimdiye kadar gelmiş tüm idol ve idol grupları içinde en hızlı (40 saat) 100.000 üyeye ulaşan fancafe olmuştur. Givenchy Beauty'nin kendisini modeli olarak seçtikten sonra küresel kampanya yüzü olarak kullandığı ilk erkek ünlü olma özelliğini taşımaktadır. Kang Daniel, market gücünü Kore İşletme Araştırma Enstitüsü'nün "Erkek Model Marka Gücü Sıralaması" ve "Bireysel Erkek Grup Üyesi Marka Gücü Sıralaması"nda (tarihinde ilk kez biri 13 hafta boyunca birinci gelmiştir) zirveye oturarak kanıtlamıştır. Adı, 'un "En Çok Tercih Edilen İdoller" listesi ve Forbesun yıllık "2030 Güçlü Liderler" ve "" listeleri gibi farklı alanlarda da geçmiştir. Ayrıca Naver TV'nin izlenme ve beğenilme sayısı baz alınarak düzenlediği "2017'nin en popüler videoları"nda birinci sıra da dahil olmak üzere on videodan altısı kendisine aittir. İki sene sonra Naver TV'nin "2019'un en popüler videoları" listesinde de on videodan dördü kendisine aittir. JoyNews24ün endüstri profesyonelleri arasında yaptığı ankette "2019'un Güçlü İnsanları" listesinde 5. sırada yer almıştır. 2019'un sonlarında Kore Yayın Reklam Kurumu tarafından 10'lu yaşlardaki kadın tüketiciler arasında yapılan ankette en çok tercih edilen reklam modelleri arasında 3. olmuştur. Mart 2020'de Idol Chart uygulamasında 100 haftadan fazladır birinci gelerek bunu başaran ilk ve tek artist olmuştur. İlk seyahat reality şovu Hello, Danielin ilk bölümü yayınlandıktan sonra If You Want to Live in Portland isimli seyahat rehberi kitabının basımında ani bir artış sağlayarak yayın şirketi için başarı sağlamıştır. Netflix Korea ile yaptığı röportajda ' oyuncusu , Yoon Ji-soo karakteri için Kang'ın Produce 101dayken kullandığı pembe saç renginden ilham aldığını açıkladı. Diğer Girişimleri Şirketi Haziran 2019'da Kang, Konnect Entertainment ve KD Corporation olmak üzere birbiriyle alakalı iki ayrı şirket kurdu. İlkinin adı "Korea" ve "connect" kelimelerinin birleşiminden oluşmaktadır. Her ikisinin de yasal olarak yöneticisi (CEO) konumundadır. Eğlence endüstrisiyle alakalı işlerini Konnect altında yürütürken, KD Corporation ile gelecekte başka iş alanlarına yayılmayı planlamaktadır. Bu şirketler yoluyla yapılan iş girişimlerine, Konnect Entertainment binasının girişindeki Cafe de Konnect isimli kafe, resmi fancafe olarak işlev gören "KANGDANIEL" mobil uygulamasının geliştirilmesi ve piyasaya sürümü, Koreli oyun geliştirme şirketi Dalcomsoft ile iş birliği yapılarak ilk kez yalnızca bir solo sanatçıya has olmak üzere "SuperStar KANGDANIEL" ritim oyununun yapılması, ve solo sanatçı CL'in yerel yönetimi için Very Cherry ile yapılan ortaklık sözleşmesi dahildir. Konnect Entertainment sanatçı kadrosunu genişleterek şarkıcı-söz yazarı ve yapımcı Chancellor'un yanı sıra eski GFriend üyesi Yuju ile de özel bir sözleşme imzaladı. Reklam Anlaşmaları küçükresim|sağ|『Think Nature』hayran buluşmasında Kang Daniel Çıkışından bir yıl sonra Kang, Güney Kore reklam endrüstrisinin en çok kazanan ünlülerinden biri haline geldi, bir yıllık sözleşme karşılığında 1 milyar Won (860.000 ABD doları) kazandığı söylendi. 2017-2018 yılları arasında elektronikten gözlüğe, giyimden kozmetiğe kadar birçok sektörle anlaşma yaptı. 12 Haziran 2019’da Kang, Busan’ın onursal elçisi olarak görevlendirildi. Nisan ayında düzenlenen, Busanlıların şehri en iyi temsil edecek bir kişiye oy verdikleri etkinlikle seçilmiş oldu. 9 Temmuz 2019'da 'nda şehrin belediye başkanının da yer aldığı resmi bir tören düzenlendi. Aynı gün Kang, 'ın ev sahipliği yaptığı maçta yapması için seçildi. Temmuz 2019'daki solo çıkışından kısa bir süre sonra Kang, Güney Kore'nin en büyük telefon şirketi 'ın modeli oldu. Başarı göz önüne alındığında bu iş birliği, 68.000 adet satışla sonuçlandı ve KT’nin ön sipariş kaydı toplamda %45 arttı. Ayrıca, daha önce 2017'de modelliğini yaptığı restoran zinciri Mexicana Chicken'ın da yüzü oldu. 17 Eylül'de, Kang'ın Givenchy Beauty için marka modeli olarak seçildiği açıklandı. Elle dergisinin Ekim sayısı için katıldığı fotoğraf çekimlerinde lüks markanın imzası olan Le Rouge serisinin dudak ürünlerini kullanarak çeşitli pozlar verdi. 27 Eylül'de ise, Subway Korea Kang'ın Signature Wraps adlı dürümlerini tanıtacak yeni reklam modelleri olacağını duyurdu. Kısa süre sonra Calvin Klein Jeans’in yeni yüzü seçildi. Buna ek olarak ünlü bavul markası , 16-18 Ekim tarihleri arasında Elle ve Esquiredeki fotoğraf ve videolar aracılığıyla Kang ile iş birliği içinde yeni koleksiyonunu açıkladı. Ocak 2020'de Kang'ın Alman spor giyim markası Puma'nın yeni marka elçisi seçildiği açıklandı. O ayı takiben Puma ve Kang'ın ilk iş birliği ürünü olan “RS-X Cube”, Puma'nın ünlü koşu sistemi koleksiyonunun bir parçası olarak piyasaya sürüldü. Spor ayakkabı iş birliğini kutlamak için Puma, mağazalarda "KD CUBE ROOM" adlı çevrimdışı bir tanıtım etkinliği başlattı. Ziyaretçiler yeni ürünler, yayınlanmamış videolar ve Kang’la sanal görüşmeler gibi özel içeriklerin tadını çıkarabildi. Şubat 2020'de Kang'ın 'ın emoji hizmeti olan ile iş birliği yapacağı açıklandı. Apeach’e olan benzerliği nedeniyle ‘’Bebek Şeftali’’ lakabıyla tanınan Kang, sürekli olarak Kakao Friends Muzi serisinin Apeach karakteriyle anılıyordu. Kang'ın kendi tasarımı olan "Apeach Kang Daniel Edition" adlı iş birliği serisinde oyuncak, yaşam, moda ve hayran ürünleri gibi kategoriler bulunuyordu ve 7 - 21 Şubat'ta resmi olarak Kore’de ve yurt dışında piyasaya sürüldü. Kakao Friends bu ürünlere ek olarak, Kang'ın kendi kafesi Cafe De Konnect de dahil olmak üzere üç kafede satılan sınırlı sayıda içecek ve tatlı menüsü yayınladı. Temmuz 2020'de, Mexicana Chicken bir yıl daha Kang Daniel'in modeli olacağını ilan etmiştir. Puma ve Kang'ın ikinci işbirliği "RS 2.0", Ağustos 2020'de Puma'nın RS koleksiyonu çatısı altında piyasaya sürülmüştür. Söz konusu sneaker serisini anma amacıyla Puma, 7 Ağustos'tan 4 Eylül'e kadar süren sınırlı sayıda ürünlerden oluşan özel bir etkinlik düzenlemiştir. Aynı ay, doğal kozmetik markası Icepray'in modeli olmuştur. Aralık 2020'de Givenchy Beauty, Kang'ın bir yıl daha resmi modelleri olmaya devam edeceğini duyurdu ve 2020'de en çok satan ürünlerinin Teint Couture Yastık Fondöten (Kang Daniel yastığı olarak da biliniyor) olduğunu açıkladı. Ocak 2021'de Kang, küresel güzellik markası Mernel'in marka elçisi seçildi. Ayrıca Givenchy Beauty'nin marka elçisi olarak faaliyetlerini, markanın yeni piyasaya sürdüğü dokuz benzersiz kokudan oluşan parfüm koleksiyonuna modellik yaparak genişletti. Moda Endüstri yetkilileri, "moda dünyası durgunlaşsa bile model Kang Daniel insanlara para harcatabilir" diyerek Kang'ın "en değerli yükselen star" olduğunu belirtmişlerdir. Çıkış yaptıktan sonra, meşhur lüks markaların peşinde koştuğu bir star haline gelmiş; Chanel, Louis Vuitton, Calvin Klein ve gibi birçok markayla çalışmış ve modelliğini yapmıştır. Ocak 2018'de, 'nda Kang, LAP (Los Angeles Project) tarafından tasarlanan bir kaban giyerken görüldü, daha sonra bu markanın modeli oldu. Marka sözcülerinden biri, "Kang Daniel kabanımızı giydikten sonra aldığımız tepkiler çok olumlu oldu. Ürünün kısa zamanda tükenmesi ve yedi kez seri üretime girmesi kendisini model olarak seçmemizde etkili oldu." dedi. LAP'e göre Kang'ın moda üzerindeki etkisi öyle büyüktü ki marka "Kang Daniel's Pick - Edition" adıyla ayrı bir sokak giyim serisi piyasaya sürdü. Bu serinin başarısı Japonya ve Kore'deki Daniel's Pick LAP pop-up (ya da portatif) mağazalarında oluşan uzun kuyruklardan anlaşılabiliyordu. Haziran 2018'de Chanel Fine Jewelry'nin en yeni ilhamı seçildi, bu onu seçilen ikinci Koreli erkek ünlü yaptı. Ayrıca söz konusu lüks Fransız markayla yaptığı iş birliği çerçevesinde Temmuz kapağında yer aldığı Elle dergisi, nadir görülecek seviyede çok satarak büyük başarıya ulaştı. Mart 2019'da Kang, Louis Vuitton'un yeni stil simgesi olarak yeniden Elle dergisinin kapağında yer aldı. Kang ve aktris Bae Doona, Louis Vuitton'un Twist Bag reklamını yapmaları için seçildi. Bu yeni tanıtım, Louis Vuitton Twist Bag pop-up mağazasının Seul'de açılmasına bir hafta kala Elle ve markanın resmi sitesinde fotoğraflar ve videolarla gerçekleştirildi. Böylelikle Fransız marka ilk kez Twist Bag'e özel bir pop-up mağazayı Seul'de açmış oldu. Yazın bitişini ve bir nevi modayı resetleme görevini üstelenen Eylül ayı sayıları tarihsel olarak dergiler için en önemli zaman kabul edilmektedir. Bu dergilerin kapaklarına seçilen modeller de büyük önem taşır. Eylül 2019'da Kang, ' ve Vogue dergilerinin kapağına seçildi. Kang, "Maison Cartier" arkadaşları grubu üyesi olduktan sonra, Arena Homme+ 'daki iki versiyonu için Cartier'in Juste un Clou koleksiyonundan bazı parçaların modelliğini yaptı. Dergiye göre, "Kang Daniel'in Gücü" derginin kapağında yer alacağı haberini takiben ön sipariş satışlarının zirveye çıkmasından hissediliyordu. Gelişen moda portföyüne eklenmek üzere Kang, Calvin Klein Jeans'in reklam modeli seçildi. Global modaevi, "Calvin Klein bu sene 50. yıl dönümünü kutluyor, Kang Daniel ile birlikte geçtiğimiz 50 yılı anlamlı bir şekilde anmayı umut ediyoruz." açıklamasında bulundu. Bu iş birliği, High Cut moda dergisinin Ekim 2019 sayısında, tasarımları birbirinden farklı dört ayrı kapağında da yer alan Kang'ın Calvin Klein kıyafetleriyle poz verdiği fotoğraflarda da görüldü. Hayırseverlik 12 Haziran 2018'de, Kang ALS hastalığına dikkat çekmek amacıyla yapılan 'na katıldı ve ayrıca 2 milyon Won (1.730 ABD doları) bağışta bulundu. İki gün sonra Seungil Hope Foundation, Kang Daniel'in dahil olduğu meydan okuma sayesinde sitelerine bağış yapmak isteyen binlerce insan olduğunu ve websitelerinin geçici olarak çöktüğünü açıkladı. Kasım 2018'de fotoğraf sanatçısı Cho Sei-hon, Güney Kore'ye olumlu etkilerinden dolayı ve Kang Daniel'i 16 yıllık evlat edinme seferberliği projesine noktayı koyan son Letter from Angels sergisi için seçti. Cho, Kang'ın sergi yüzü olduğunun duyurulmasından iki hafta sonra Kang'ın kucağında fotoğraflanan yetim bebeğin evlat edinildiğini açıkladı. 10 Aralık 2018'de Kang, doğum günü olması vesilesiyle Miral Welfare Foundation'a düşük gelirli grupların sağlık ve yaşam harcamalarında kullanılmak üzere 12.1 milyon Won (10.400 ABD doları) bağışta bulundu. 2019'daki April sebebiyle Kang, Hope Bridge Disaster Relief'e 30 milyon Won (26.000 ABD doları) yardımda bulundu. Hope Bridge, Mayıs ayında, Kang adına yapılan yardımların 180 milyon Won (155.000 ABD doları) olduğunu açıkladı. Aralık başlarında Kang, Uluslararası Engelliler Günü (IDPWD) dolayısıyla duyma ya da konuşma engeli olan insanlar için KT ile birlikte zil sesi servisleri kaydetti. Noel öncesi Kang, kendi hayran kulübü adına duyma engelli ve duyma problemleri olanlara yardım eden The Snail of Love kurumuna 30 milyon Won bağışta bulundu. Ek olarak Konnect, hayranların Kang'ın doğum gününde ihtiyaç sahiplerine yardım etmesine cevaben 31,000 adet kömür briketi bağışladı. 28 Şubat 2020'de Kang, Hope Bridge Disaster Relief'e COVID-19'un yayılmasını önlemek amacıyla sağlık maskesi ve el dezenfektanı gibi şeylerin temininde kullanılması için 50 milyon Won'luk (41.000 ABD doları) kişisel bir bağışta bulundu. Haberi doğrulayan Konnect, Kang'ın "zor zamanlardan geçen sağlık çalışanlarına az da olsa faydam dokunsun istedim" dediğini belirtti. 17 Nisan'da Kang, hediyeler eşliğinde, hayranlarıyla yaptığı bağışla cochlear implantı ameliyatı olacak on çocuktan ilkini ziyaret etmek amacıyla The Snail of Love'ın ofisine gitti. Söz konusu bağışın 99 milyon Won'u (81.000 ABD doları) aşması sebebiyle küçük bir tören düzenlendi. Diskografi ' EP Tekliler Feat. Sanatçı Olarak İş Birlikler Soundtrack Listelere Girmiş Diğer Şarkılar Yazar Olarak Yer Aldığı Şarkılar Müzik Videolar Başrol Sanatçı Olarak Feat. Sanatçı Olarak Konuk Olarak Filmografi Televizyon şovları Web seriler Web şovlar DVD Hello, Daniel Travel Story in Portland & LA DVD Never Standing Still Sunuculuk Sergiler Ödülleri ve Adaylıkları '' Diğer Özel Kazanımlar Listeler Dünya Rekorları Kaynakça Kategori:1996 doğumlular Kategori:Yaşayan insanlar Kategori:Produce 101 yarışmacıları Kategori:Güney Koreli televizyon kişilikleri Kategori:Güney Koreli erkek şarkıcılar Kategori:Güney Koreli dans müzisyenleri Kategori:21. yüzyılda Güney Koreli şarkıcılar
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri