Amazon'da denk geldiğim bir köpek maması satıcısı vardı. 6 kiloluk bir maması sipariş ettim. Paket arkadan delikti ve içinden çıkan karıncaların sayısı belli değildi. Midem bulandı, deliği bantladım ve Amazon ile iletişime geçtim. Ürün fotoğrafı istediler, gönderdim. Suçu direkt kargoya attılar ve tutanak tutmamı söylediler. Paket dün ben yokken geldi, adam bırakıp gitti. Onun bile kabul etmesi garip. Niye kabul etsin senin delik paketini? Bana iade kodu gönder, gerisini kargo firmasıyla hallet. Sinirle Amazon müşteri hizmetleri ile yazışmaya geçtim. Durumu izah ettikten sonra para iademi hediye kartıma yükledi ve mamanın bende kalmasını, istersem sokak hayvanlarına vermemi söyledi. Ben de teşekkür ettim ve onların hayrına mamayı seve seve sokak köpeklerine vereceğimi söyledim. 2 gün sonra satıcı mesajını gördüm. İade kodu göndermiş. Durumu izah ettim, iade aldığımı ve mamayı sokak köpeklerine dağıtacağımı söyledim. "Hem iade alıp hem ürünü nasıl kullanırmışım?" diyerek beni şikayet etmeye başladı. Amazon'un iademi yapıp mamayı da dağıtmamı söylediğini ilettim ve git nereye şikayet edersen et dedim. Hayvanlar üstünden para kazanıyorsun, sokak köpeklerinin faydalanacağı mamadan medet umuyorsun. O bile zoruna gidiyor. Kusura bakmayın diyeceğin yerde müşteriyi şikayet ediyorsun. Hadsiz seni.