küçükresim|42. Uluslararası Hint Film Festivali'nde (IFFI-2011) basın toplantısı, Panaji , Goa, 2011-11-29 Medya ilişkileri, olumlu, tutarlı ve inandırıcı bir şekilde bir kuruluşun misyonu, politikaları ve uygulamaları hakkında halkı bilgilendirmek amacıyla medyayla çalışmayı içerir. Tipik olarak bu, basın-yayın araçlarında haber ve özelliklerin üretilmesinden sorumlu kişilerle doğrudan koordinasyon sağlamak anlamına gelir. Birçok kişi halkla ilişkiler ve medya ilişkileri terimlerini birbirinin yerine kullanır. Medya ilişkilerinin amacı, doğrudan reklam yoluyla ödeme yapmadan kitle iletişim araçlarında pozitif kapsamı en üst düzeye çıkarmaktır. Kaynakça Ayrıca bakınız Reklam yönetimi Marka yönetimi Pazarlama planı Tüketici davranışı Pazarlama iletişimi Basın bülteni Kategori:Halkla ilişkiler Kategori:Gazetecilik