Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Messerschmitt KR175

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
Messerschmitt KR175 mikro otomobil (1953–1955), Messerschmitt tarafından Fritz Fend ile 1952 anlaşması kapsamında üretilen ilk araçtı. Kavram olarak, gerçek tasarımda olmasa da, prensipte Fend Flitzer engelli arabasının geliştirilmiş haliydi. 1956'da Messerschmitt KR200 ile değiştirilmeden önce yaklaşık 15.000 adet üretildi. küçükresim|Messerschmitt KR175 Tarihçe Geçici olarak uçak üretmesine izin verilmeyen Messerschmitt, kaynaklarını başka ürünler üretmeye çevirmişti. 1952'de Fend, küçük motorlu araçlar üretme fikriyle Messerschmitt'e yaklaştı. Bunlar, onun Fend Flitzer engelli arabasına dayanıyordu. Fend'in Messerschmitt'in Regensburg fabrikasında üretime giren ilk aracı KR175'ti (prototipler, 150cc F&S motorlu FK150 - Fend Kabinenroller 150 olarak adlandırılmıştı). Kabinenroller başlığı, "scooter kabinli" anlamına gelir. Araçta Messerschmitt adı ve amblemi kullanılırken, aracı üretmek ve pazarlamak için Regensburger Stahl- und Metallbau GmbH (RSM) adlı ayrı bir şirket kuruldu. İnşa edilecek ilk KR175'lerde birkaç sorun vardı ve bu, Şubat ve Haziran 1953'te üretimin başlangıcı arasında 70 tasarım değişikliğine neden oldu. KR200, yüzeysel olarak çok benzer olmasına rağmen KR175'ten geliştirildi, ancak birçok temel değişiklikle 1955'te KR175‘in yerini aldı. Özellikler küçükresim|sol|1954 Messerschmitt K175 Messerschmitt Kabinenroller platformunu temel alan KR175, yukarı ve sağa açılan bir kapakla erişilen tandem oturma düzenine sahipti. KR175'in kapağının standart versiyonunda, önde küçük, düz ön cam için bir oyuk ve sürgülü pencere çerçeveleri için her iki tarafta birer oyuk bulunan büyük bir pleksiglas kubbeden yapılmış bir kanopi vardı. Kubbesiz veya camsız, yalnızca ön cam takılı bir "sportster" modeli mevcuttu. İlk modellerde, ön cam sileceği elle çalıştırılıyordu. Ön çamurluklarda tekerlek kesikleri yoktu. Motor ve şanzıman KR175, Fichtel & Sachs hava soğutmalı tek silindirli iki zamanlı motor arka tekerleğin önünde ortada konumlandırılmış, yolcu koltuğunun hemen arkasındadır. Motor standart olarak bir çekme halatı ile çalıştırılırdı ancak elektrikli marş motoru seçeneği de vardı. Elektrikli marş motoru 1954'te standart oldu. Şanzıman sıralı, pozitif stop tipli, dört vitesli ve senkronizasyonsuz veya geri vitessizdi. Kontroller küçükresim|sol|Mivalino kontrolleri, KR175'tekilere benzer KR175, doğrudan ön tekerleklerin rot çubuklarına bağlanan direksiyon çubuğu ile standart Kabinenroller direksiyon sistemini kullandı ve küçük, ölçülü girişlere en uygun şekilde son derece doğrudan tepki verdi. KR175'in direksiyon çelik borudan çubuğu yapılmıştı. Kokpitin sağ tarafındaki vites kolunun üzerinde debriyajı çalıştıran ikincil bir kol vardı. Gaz kelebeği, sol gidondaki çevirmeli kavrama ile çalıştırılıyordu. Arabadaki tek pedal olan ayak freni pedalı, üç tekerleğin frenlerini mekanik olarak, halatları kullanarak çalıştırıyordu. El freni kolu da benzer şekilde çalıştırılırdı. 1954 yılında debriyaj kolu pedalla değiştirildi. MI-VAL Mivalino küçükresim|MI-VAL Mivalino İtalyan motosiklet üreticisi Metalmeccanica Italiana Valtrompia s.p.a., MI-VAL markasının yapımcıları, KR175'leri Brescia, İtalya'da Messerschmitt'ten ithal edilen bileşenleri kullanarak ancak kendi iki zamanlı motoru takarak montaj yaptı. Bu arabalar MI-VAL Mivalino olarak satıldı. Veri Yapılandırma: orta (arka) motor, arkadan çekişli Koltuklar, ön/arka: 1/1 Hava koşullarına karşı koruma: kabarcık tente coupe Isıtma/klima: yok/yok Motor tipi: Fichtel & Sachs, 1 silindir, 2 zamanlı Motor hacmı: 174 cc Silindir delik çapı x strok— 62 x 58mm Kompresyon oranı: 6,8:1 Güç: @ 5.250 dev/dak Soğutma: hava, fanlı Marş: ayak marşlı, daha sonra Dynastart Tahrik: 4 hız ve zincirden tek arka tekerleğe Frenler: 3 tekerlek Tekerlek boyutu: 4,00 x 8 inç Boyutlar (uzunluk/genişlik/yükseklik) (m): // Dingil mesafesi: İz, ön/arka: /0 m. Ağırlık, boş/dolu yük: /. Yakıt tüketimi: En yüksek hız: Yapım yılları: 1953 - 1955 Üretim sayısı: 15.000 (başka bir kaynaktan 19.668) Fiyat : DM 2.100,00 Kaynakça Kategori:Mikro otomobiller Kategori:Coupe otomobiller Kategori:Üç tekerlekli motorlu taşıtlar Kategori:Otomobil üreticilerinin ürettikleri ilk otomobiller Kategori:1953'te tanıtılan otomobiller
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri