Müşteri deneyimi, satın alma öncesi, tüketim ve satın alma sonrası tüketim sürecinin tüm aşamalarında bilişsel, duyuşsal, duyusal işleme ve davranışsal tüketici tepkilerinin toplamıdır. Dört deneyim alanı estetik, gerçeklerden kaçma, eğlence ve eğitim bileşenlerini içerir. Müşteri deneyiminin farklı boyutlarını, duyularını, duygularını, hislerini, algılarını, bilişsel değerlendirmelerini, katılımını, anılarını, ayrıca manevi bileşenleri ve davranışsal niyetlerini de içerir. Kaynakça Ayrıca bakınız Müşteri deneyimi sistemleri Kullanıcı deneyimi tasarımı Çalışan deneyimi tasarımı Müşteri hizmetleri temsilcisi Müşteri hizmetleri eğitimi Müşteri ilişkileri yönetimi Müşteri memnuniyeti Müşteri desteği Teknik destek Yardım masası yazılımı Kategori:Müşteri deneyimi Kategori:Marka terminolojisi Kategori:Marka yönetimi Kategori:Müşteri hizmetleri Kategori:Ürün yönetimi Kategori:Hizmet pazarlaması Kategori:Telekomünikasyon sistemleri