Netflix'in reklamlı abonelik paketi, dünya genelinde aylık 40 milyon kullanıcıya ulaştı. Şirket, reklamlı abonelik paketinin kullanıcı sayısının Nisan ayında 23 milyondan 40 milyona yükseldiğini duyurdu. Bu paket 2022 yılında kullanıma sunulmuş ve altı ay gibi kısa bir sürede 5 milyon kullanıcıya ulaşmıştı. Netflix'in toplam abone sayısı ise 270 milyon olarak açıklandı.Şirket, reklamlı abonelik paketine teknoloji desteği eklemek için "şirket içi reklam teknolojisi platformu" kurmayı planlıyor. Bu proje kapsamında Netflix, Google ile ortaklık yaparken ilerleyen dönemlerde The Trade Desk ve Magnite gibi platformları da eklemeyi hedefliyor. Netflix ayrıca canlı yayın hizmetlerinde de genişlemeye devam ederek ABD'de önemli olan Noel Günü NFL maçlarının yayın haklarını aldı. Jake Paul ve Mike Tyson arasındaki boks maçı ve WWE yayınları da yakında Netflix'te izleyicilerle buluşacak. Netflix'in canlı yayınlar, reklamlı abonelik ve ortak abonelik paketleri sunmasının ardından geleneksel TV kanallarına benzetildiği yorumları yapılıyor.