Netflix reklamlı abonelik planıyla son birkaç ayda dünya genelinde 8 milyon yeni abone kazandı. Şirketin finans raporuna göre reklamlı plan, reklamlı plan kullanılabilen pazarlarda yeni abonelerin %45'ini çekiyor. Netflix bu planıyla abone kazanmaya devam etmek için en ucuz reklamsız seçeneği olan "Temel" planını İngiltere ve Kanada'da kaldırdı ve bunu ABD ve Fransa'da da uygulamaya koymayı planlıyor.
Netflix ayrıca içerik durdurulduğunda ekranda reklam gösterimi için de testler yapıyor. Şirket, reklam gelirlerinin arttığını ve işlerine katkı sağladığını belirtiyor.
Netflix önümüzdeki dönemde canlı içeriklere odaklanacak. Joe Rogan'ın komedi şovu, sosisli sandviç yeme yarışı, boks maçı ve NFL maçları gibi yayınlar izlemek mümkün olacak.
Netflix 2025'ten itibaren büyümeyi ölçme yönteminde değişikliğe gidiyor. Artık her çeyreğin sonunda kaç abone eklediğini değil, bölgelere göre gelir dağılımını sunacak.