Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Niklas Sundin

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
Niklas Sundin (doğum 13 Ağustos 1974, İsveç), Dark Tranquillity ve Laethora gruplarının gitaristi. Dark Tranquillity'nin ilk albümünün sözlerini ve In Flames'in ilk iki albümünün sözlerini yazdı. Ayrıca sonraki birkaç In Flames albümünün sözlerinin yazılmasına katkıda bulundu. HammerFall grubunun eski üyesidir. Niklas Sundin, metal grupları için çeşitli sanat çalışmaları yapan Cabin Fever Media adlı tasarım stüdyosunun kurucusudur. Dark Tranquillity, In Flames, Arch Enemy, Sentenced, At the Gates gibi gruplar için tasarımlar yapmaktadır. Diskografi Dark Tranquillity ile Enfeebled Earth (Grubun Septic Broiler adıyla yayımladığı demo) (1989) Trail of Life Decayed (Demo) (1991) A Moonclad Reflection (EP) (1992) Tranquillity (Demo) (1993) Skydancer (1993) Of Chaos and Eternal Night (MCD) (1995) The Gallery (1995) Enter Suicidal Angels (EP/MCD) (1996) The Mind's I (1997) The World Domination (VHS) (1998) Projector (1999) Skydancer/Of Chaos and Eternal Night (Derleme) (2000) Haven (2000) Damage Done (2002) Live Damage (DVD) (2003) Exposures - In Retrospect and Denial (Derleme) (2004) Lost to Apathy (EP) (2004) Character (2005) Fiction (2007) Diğer gruplarla Sigh - Gallows Gallery (2006) (Konuk gitarist) Laethora - March of the Parasite (2007) Albüm kapakları ...And Oceans - A.M.G.O.D. Ablaze My Sorrow - Anger, Hate, Fury Ajattara - ITSE Ajattara - Kuolema Ajattara - Tyhjyys Agregator - A Semmi Ágán Agregator - Szürkület Alas - Absolute Purity Amethyst - Dea Noctilucae Amortis - Gift of Tongues Andromeda - Extension of the Wish Andromeda - Crescendo of Thoughts Andromeda - Chimera Arch Enemy - Wages of Sin Arch Enemy - Burning Angel Arch Enemy - Anthems of Rebellion Arch Enemy - Dead Eyes See No Future Arch Enemy - Live Apocalypse Arch Enemy - Rise of the Tyrant Arise - The Godly Work of Art Arise - Kings of the Cloned Generation Armageddon - Embrace the Mystery As Memory Dies - Transmutate Autumnblaze - DämmerElbenTragödie Autumnblaze - Words are Not What They Seem Callenish Circle - Flesh Power Dominion Callenish Circle - My Passion / Your Pain Callenish Circle - Forbidden Empathy Ceremonial Oath - The Lost Name of God Charon - Tearstained Charon - Downhearted Charon - Little Angel Corporation 187 - Perfection in Pain Dark Tranquillity - Haven Dark Tranquillity - Projector Dark Tranquillity - Skydancer/Of Chaos and Eternal Night Dark Tranquillity - Damage Done Dark Tranquillity - Exposures - In Retrospect and Denial Dark Tranquillity - Lost to Apathy Dark Tranquillity - Character Dark Tranquillity - Fiction Dawn of Relic - Lovecraftian Dark Deadsoil - Sacrifice Detonation - An Epic Defiance Detonation - Portals to Uphobia Dimension Zero - Silent Night Fever Dimension Zero - This Is Hell Dominion Caligula - A New Era Rises Dragonland - Astronomy Dreamaker - Human Device Empyrium - Weiland Enforsaken - The Forever Endeavour Enter Chaos - Aura Sense Enter My Silence - Remotecontrolled Scythe Entwine - Gone Entwine - New Dawn Eternal Tears of Sorrow - Chaotic Beauty Eternal Tears of Sorrow - A Virgin and a Whore Eternal Tears of Sorrow - The Last One for Life Ethereal Spawn - Ablaze in Viral Flames Eventide - Caress the Abstract Eventide - Promo 2000 Eventide - No Place Darker Eventide - Diaries from the Gallows Evilheart - Storm of Annihilation Eyetrap - Folk Magic Fields of Asphodel - Deathflower Flowing Tears - Jade Fragments of Unbecoming - Sterling Black Icon Gaia - Gaia Gardenian - Sindustries Gardenian - Soulburner Green Carnation - Journey to the End of the Night Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Green Carnation - The Quiet Offspring Harm - Devil Hypocrite - Edge of Existence In Flames - The Tokyo Showdown In Flames - Reroute to Remain In Flames - Trigger In Flames - Soundtrack to Your Escape In Flames - The Quiet Place Jeremy - Edge on the History Jeremy - The 2nd Advent Kayser - Frame the World...Hang on the Wall Kerozene - Kerozene Kiuas - The New Dark Age Kryptos - Spiral Ascent Lacrimas Produndere - Ave End Last Tribe - The Uncrowned Laethora - March of the Parasite Lost Horizon - Awakening the World Love in the Time of Cholera - The Sun Through Glass Luciferion - The Apostate Lullacry - Be My God Madrigal - Enticed Madrigal - I Die You Soar Mercenary - 11 Dreams Mercenary - Architect of Lies Miscellany - Miscellany Mirrored Mind - At Meridian Moonshine - Eternal Moonsorrow - Suden Udi Mourning Caress - Escape My Blood Is Fire - The End of Innocence Mörk Gryning - Maelstrom Chaos Naglfar - Sheol Narcissus - Crave and Collapse Nightrage - Sweet Vengeance Novembre - Classica Opposite Sides - Soul Mechanics Passenger - Passenger Passenger - In Reverse Pathos - Katharsis Red Aim - Niagara Rockateers - Louder Than Ever Sanctus - Aeon Sky Samadhi - Incandescence Satanic Slaughter - Banished to the Underworld Scaar - The Second Incision Scylla - Mater Dolorosa Sentenced - Crimson Sentenced - Killing Me, Killing You Shadownation - Promo 2001 Silence - Enola Silence - The P/O/U/R Letters Skyfall - Skyfall Sleeping X - Sleeping X Soultorn - Masks Spiritual Beggars - Demons Sunset Sphere - Storm Before Silence Supreme Majesty - Tales of a Tragic Kingdom Supreme Majesty - Danger Tactile Gemma - Tactile Gemma The Crest - Letters from Fire The Forsaken - Traces of the Past The More I See - The More I See Thundra - Blood of Your Soul Thyrane - Hypnotic Thyrfing - Vansinnesvisor Time Requiem - The Inner Circle of Reality Turisas - Battle Metal Underthreat - Deathmosphere Urban Tales - Signs of Times Various Artists - No Fashion Classics Veneficum - Enigma Prognosis Vermin - Filthy Fucking Vermin Witchery - Symphony for the Devil (ABD sürümü) Within Y - Extended Mental Dimensions Wolf - Wolf Wolf - Moonshine Dış bağlantılar Resmi Websitesi Cabin Fever Media Dark Tranquillity Laethora Headbang Dergisi ile Röportaj Kategori:1974 doğumlular Kategori:İsveçli heavy metal gitaristleri Kategori:İsveçli ateistler Kategori:Dark Tranquillity üyeleri Kategori:Yaşayan insanlar

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri