Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

One Hot Minute

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
One Hot Minute, Amerikalı rock grubu Red Hot Chili Peppers'ın altıncı stüdyo albümüdür ve 12 Eylül 1995'te Warner Bros. Records. Grubun bir önceki albümü Blood Sugar Sex Magik'in (1991) dünya çapındaki başarısı, gitarist John Frusciante'nin popülaritesinden rahatsız olmasına neden oldu ve sonunda 1992'de turun ortasında bıraktı. Beş yıldan fazla bir süredir ayık kaldıktan sonra 1994 yılında kokain ve eroin bağımlılığını yeniden başlatan vokalist Anthony Kiedis, lirizmine uyuşturucular ve bunların sert etkileri üzerine düşünceli bir bakış açısıyla yaklaştı. Grubun gitaristi olarak Dave Navarro'nun yer aldığı tek stüdyo albümü; Navarro, Frusciante'nin bir dizi kısa süreli değişiminden sonra 1993 yılında gruba katıldı. Albüm, grubun önceki albümünün de yapımcılığını yapan Rick Rubin tarafından yapıldı. One Hot Minute, iki milyondan fazla kopya sattı ve multi-platin sertifikası aldı ve ABD Billboard 200'de dördüncü sıraya ulaştı. Ayrıca üç hit single üretti: " Warped ", " My Friends " ve " Airplane ". Yine de ticari bir hayal kırıklığı olarak kabul edildi, çünkü Blood Sugar Sex Magik'in yarısından daha az kopya sattı ve çok daha az beğeni aldı. Navarro, uyuşturucu kullanımı nedeniyle 1998 yılında kovuldu. Arka fon Red Hot Chili Peppers, 1991 yılında Blood Sugar Sex Magik'i piyasaya sürdü. Albüm, Amerika Birleşik Devletleri'nde yedi milyondan fazla kopya satan bir anda hit oldu ve grubu uluslararası bir sansasyona dönüştürdü. Gitarist John Frusciante, grubun yeni keşfedilen şöhretiyle başa çıkmakta zorluk çekiyordu ve bundan hoşlanmaya başladı. Frusciante sık sık grup arkadaşlarıyla tartışır ve performansları sabote ederdi. Zamanla eroin almaya başladı ve uyuşturucu kullanımını giderek artırdı. Frusciante, 1992'de, turnelerinin Japon ayağı sırasında gruptan ayrıldı. Frusciante, Kaliforniya'daki evine döndü ve bir münzevi oldu. Şaşkın, yerine uygun bir yedek bulunmayan kalan Chili Peppers, yeniden planlanmak zorunda kaldıktan sonra kalan tarihleri oynaması için Arık Marshall'ı işe aldı. Hollywood'a döndükten sonra grup LA Weekly açık gitar seçmeleri için bir ilan verdi, Kiedis bunu zaman kaybı olarak değerlendirdi. Birkaç ay başarısızlıkla uygun bir gitarist aradıktan sonra, davulcu Chad Smith, Dave Navarro önerdi. Her zaman grubun ilk tercihi olmuştu, ancak 1991'de Jane's Addiction' in dağılmasının ardından Eric Avery ile Deconstruction's kaydetmekle meşguldü. Navarro sonunda üretken jam seanslarından sonra pozisyonu kabul etti. Kayıt ve üretim [[Dosya:Dave_Navarro,_Santa_Barbara_2009_large.jpg|alt=Navarro playing guitar|küçükresim| Jane's Addiction gitaristi Dave Navarro (2009'da resmedildi) bu albümün kaydı için Red Hot Chili Peppers'a katıldı.]] Kiedis, Navarro' nun katılmasıyla grubun sesinin kaçınılmaz olarak değişeceğini biliyordu. Haziran 1994'te grup, bir sonraki albümünü kaydetmeye başlamak için Los Angeles'ta bir kayıt stüdyosu olan The Sound Factory'ye girdi. Grup, Kiedis şarkı söylemekte zorluk çekmeden önce birkaç temel parçayı tamamladı. Bağımlılık yaratan bir yatıştırıcı olan Valium kullanıldığı bir diş hekimliği prosedüründen geçmişti; bu onun nüksetmesine neden oldu ve bir kez daha uyuşturucuya bağımlı hale geldi. Kiedis beş yıllık ayıklıktan sıyrılmış ve bir daha asla kullanmayacağına yemin ettiği narkotikleri yeniden kullanmaya başlamıştı. Grup, Navarro'nun Peppers ile oynadığı ilk gösteri olan Woodstock '94'te konser vermek için kayda kısa bir ara verdi. Prodüksiyona devam ettikten sonra Navarro, Peppers' in kayıt prosedürlerinin yöntemlerini sorguladı. Albümün konseptinde neden bu kadar önemli miktarda sıkışma olduğunu merak etti. Bunu çeşitli endişeler izledi ve süreç kısa sürede grup için rahatsız oldu. Aylar geçti ve sadece küçük miktarlarda materyal yazıldı. Kiedis, Noel için Aralık ayında Michigan, Grand Rapid's bir gezi yaptı ve burada ailesi, bir kez daha aktif bir bağımlılığa devam ettiğini fark etti. Ocak 1995 sonunda vokallerini kaydetmeyi bitirdiğinde Hollywood'a döndü. Kaydın geri kalanı önümüzdeki ay içinde tamamlandı. Yazı ve kompozisyon Kiedis'in yoğun uyuşturucu kullanımına devam ettiği ve Frusciante'nin artık iş birliği için bulunmadığı düşünüldüğünde, şarkılar çok daha düşük bir hızda yazılıyordu. Frusciante ile çalışmak, Kiedis'in doğal olarak kabul ettiği bir şeydi: "John Frusciante, şarkı yazmaya geldiğinde gerçek bir anormallikti. Hillel'i yıllardır tanıyor olmama rağmen müzik yapmayı Hillel Slovak'tan bile daha kolay hale getirdi. Sadece tüm gitaristler böyleydi, onlara sözlerini gösterdin ve biraz şarkı söyledin ve sonra bir şarkın olduğunu anladın. Bu, Dave ile ilk başta olmadı. " Davulcu Chad Smith, Kiedis'i sözler söylemekten alıkoyan şeyin yazarın engeli olduğunu öne sürdü, ancak Kiedis bunu şiddetle reddetti. Yazma sürecinin çok fazla zaman alması ve Kiedis'in uyuşturucu alışkanlığına geri dönmesi nedeniyle, Flea grubun herhangi bir albümünde ilk kez müziğe her zamanki gibi katkıda bulunmanın yanı sıra, "Transcending" de dahil olmak üzere şarkının bazı sözlerini devraldı ve yazdı. River Phoenix'e, kendisinin ve Kiedis'in gençliğinin hikâyesini anlatan bir şarkı olan "Deep Kick" in giriş ve çıkışıyla birlikte anma. Ayrıca Flea, "Pea" ya baş vokallerle katkıda bulundu (ilk kez bunu herhangi bir albümde yapıyor). Biçimsel olarak One Hot Minute, Chili Peppers'ın önceki kayıtlarından, özellikle de Blood Sugar Sex Magik'ten farklıydı . Albüm, ağır metal gitar rifflerinin ve psychedelic rock'ın ipuçlarının belirgin bir şekilde kullanılmasıyla karakterize edildi. Navarro, Flea ve Kiedis'in aksine funk müzikten etkilenmemişti. 1996'da Guitar World'e "Benimle pek konuşmuyor. Ama yine de sevdiğim ve arkadaşlık hissettiğim diğer üç adamla oynarken, funk oynamak çok zevkli. " Navarro'nun kendi tarzı esas olarak Eric Clapton, Jimi Hendrix, Jimmy Page ve Carlos Santana gibi klasik rock gitaristlerinin yanı sıra gotik rock gitaristleri Robert Smith ve Daniel Ash'ten etkilenmiştir. Blood Sugar Sex Magik'te başlayan bir trende devam eden Kiedis, sadece birkaç parçada yaptığı tecavüzden daha da uzaklaştı. Bir Sıcak Dakika'nın yazılması neredeyse iki yıl sürdü ve kayıt ve prodüksiyonu sorunsuz bir süreç değildi. Navarro, diğer üyelere karşı bir yabancı gibi hissetti. Jane's Addiction'daki yazısı diğer katkıda bulunanlardan bağımsızdı, oysa Red Hot Chili Peppers çok daha işbirlikçi bir gruptu. Navarro, grubun dinamiğinin, genellikle önder Perry Farrell tarafından yönetilen Jane's Addiction'dan daha dengeli olduğunu belirtti. Genel olarak, One Hot Minute, Kiedis'in kendine sakladığı karanlık, melankoli ve pişmanlık dolu duygularla lirik bir şekilde yüzleşti. Şarkıların çoğu, devam eden bağımlılığını sakladığı bir zamanda yazılmıştı. " Çarpık " doğrudan Kiedis'in çaresiz ruh haliyle histerik bir yardım çığlığı olarak yüzleşti: "Bağımlılık eğilimim beni rahatsız ediyor / Bu beni üzüyor / Güçlü ve bağımlılığımdan kurtulmuş gibi davranıyorum / Bu beni çarpıtıyor." Ayrıca, "hiç kimsenin beş yılı aşkın ayıklığımdan kaçtığımdan şüphelenmediği" için hayal kırıklığına uğradı. Parçanın kendisi, sıkıntılı bir durumu aktarmaya çalışan ağır gitar rifflerinden ve yankılanan vokallerden oluşuyordu. Albümün üçüncü single'ı " Airplane ", albümün birçok şarkısından daha iyimserdi; ama yine de Kiedis'in kişisel sorunlarına çeşitli referanslar içeriyordu: "Kendi gözlerime bakıyorum / İstediğim aşkı bulamıyorum / Birisi ben paslanmaya başlamadan önce bana tokat atsa / ben çürümeye başlamadan önce." Şarkıda ayrıca Flea'nın kızı Clara ve anaokulu sınıfının son dizede vokallerin eşlik ettiği şarkılar yer aldı. Ek olarak, "Bezelye", "Franklin & Bronson'daki Mayfair'de beni [Flea] boka batan adamları" hedef alıyor. "Tearjerker", Nirvana'nın solisti Kurt Cobain'e bir övgü niteliğindeydi. Kiedis, Cobain'in ölümünün "duygusal bir darbe olduğunu" hissetti ve bunu hepimiz hissettik. Neden dünyadaki herkesin o adama bu kadar yakın hissettiğini bilmiyorum; tuhaf bir şekilde sevilen, sevecen ve saldırgandı. Tüm çığlıkları ve tüm karanlığına rağmen, o sadece sevimliydi. " " Arkadaşlarım ", "arkadaşları" ndan çok Kiedis'in kendi kasvetli düşüncelerine daha çok hitap ediyordu: "Arkadaşlarım çok üzülüyor / Ve boşluğun kenarında duruyor / İfade edebileceğim hiçbir söz yok / Bu boşluk. " Promosyon ve sürüm Grup, albümün son bileşenlerini bir araya getirirken "Warped" için bir video kaydetti. Flea'nın kayınbiraderi Gavin Bowden'dan yönetmesini istediler. Video, hantal video kaydının monotonluğunu kırmanın bir yolu olarak Kiedis ve Navarro'nun sona doğru öpüşmesini içeriyordu. Hiçbir şey düşünmeden birkaç gün sonra çekime devam ettiler ve bitirdiler. Bununla birlikte, Warner Bros. videoyu gördü ve pazarlanamaz olduğunu ve öpücüğün grubun hayran kitlesinin büyük bir bölümünü yabancılaştıracağını düşünerek videoyu anında çöpe atmak istedi. Grup, öpücüğün son kesimde kalmasına izin vermek için bir fikir birliğine vardı ve izleyicilerinin kolej kesiminden eylemde suçlanan bir tepkiye yol açtı. Kiedis durum hakkında şunları söyledi: "Yaptığımızı kabul edemezlerse, artık onlara ihtiyacımız kalmazdı." One Hot Minute, 12 Eylül 1995'te yayınlandı. İki aydan daha uzun bir süre sonra 11 Kasım'da Altın sertifikası aldı; o zamandan beri Amerika Birleşik Devletleri'nde Double Platinum'a geçti. Albüm, Billboard Top 200 listesinde dördüncü sıraya yükseldi. "Arkadaşlarım", Modern Rock ve Mainstream Rock listelerinde bir numaraya yükseldi. Şarkı ayrıca UK Singles Chart'ta 29 numaraya ve "Airplane" 11 numaraya kadar yükseldi. Albümün yayınlanmasından birkaç gün sonra Kiedis, katılması planlanan sayısız röportajına rağmen uyuşturucu kullanmaya devam etti. Kritik resepsiyon Bir Sıcak Dakika, Kan Şekeri Sex Magik kadar evrensel olarak iyi karşılanmadı ve sonuçta kötü bir takip olarak kabul edildi. Bununla birlikte, eleştirmenlerden karışık ve olumlu eleştiriler aldı. Rolling Stone'dan Daina Darzin, " One Hot Minute, uyuşturucu bağımlılığı ve kaybının duygusal olarak derin ucuna dalıyor" dedi ve albümün, grup üyelerini daha düşünceli, ruhani, hatta yetişkin olarak sunan son derece eklektik ve yaratıcı bir disk olduğunu söyledi. yukarı. 10 yılı aşkın bir kariyerin ardından, sonunda potansiyellerini gerçekleştiriyorlar. " Entertainment Weekly 'den David Browne, " One Hot Minute, bir mosh-pit egzersiz kaseti gibi feryat ediyor ve sallanıyor, ancak aynı zamanda düpedüz incelik ve olgunluk anları da var" dedi. Kiedis'i "kaba eğilimlerini kontrol altında tuttuğu" için övmeye devam ediyor. Bununla birlikte Browne, grubu "genellikle hippi-dippi duygularına takılıp kalan kozmik felsefe girişimleri" ve bazı şarkılar "yorgun frat-funk flop terine geri döndüğü" için eleştiriyor. Peter Kane, Q'da "The Peppers kendi küçük yamalarını büyük bir uzmanlıkla çalıştırıyor" diye yazdı. "Yeni gelen Navarro, malları teslim etmekte nadiren başarısız oluyor ve Anthony Kiedis adına giden gergin enerji topu, tam olarak sevimli olmasa da yine de uygun lastik dudaklı bir ön adam yapıyor." Q ayrıca 'yılın en iyisi' toplamasına One Hot Minute de ekledi: "Bir sözde boğa gibi koşan çarpık bir ballad ve fiziksel olarak göz korkutucu egzersizlerin şişkin, kabarcıklı bir karışımı." AllMusic 'ten Stephen Thomas Erlewine, " Blood Sugar Sex Magik'i takip etmenin Red Hot Chili Peppers için zor bir görev olduğunu kanıtladı" ve "Navarro'nun metalik gitar parçalama işleminin, Chili Peppers'ın punktan etkilenen ağır gitar eğlencesine biraz ağırlık katması gerektiğini" söyledi., ama zorlama eğilimindedir. " Erlewine, "metali vurgulayarak funk, melodi gibi kademeli olarak karışımdan çıkarılır" diye ekledi. Robert Christgau albüme "dud" notu verdi. "Arkadaşlarım", Erlewine tarafından "Under the Bridge" in kazandığı ana akım seyirciye tutunmaya yönelik açık bir girişim olarak görülüyordu ve bunun tersine, "melodiler zayıf ve sözler daha da zayıf." Şarkı ayrıca "[Kiedis'in] tüm sorunlu arkadaşları için kolektif bir kucaklaşmaya çalışıyor." Rolling Stone ise, şarkının "güzel" olduğunu ve "belli belirsiz bir koro içerdiğini ve" Under the Bridge "ve" Breaking the Girl "ile aynı hüzünlü arzuyu sergilediğini söyledi. Makale, korkunç şarkı sözlerini çok tonlu, katmanlı bir giriş ve büyük, korkak kancalar arasında gezinen büyük rock ritimleri ve gürültülerden oluşan bir dervişle karıştırdığını iddia eden "Warped" i övdü. Tıpkı bir uyuşturucu hücumu gibi. " Rolling Stone, başlık parçasının "korkak ve eğlenceli" olduğunu söyledi. Aşk ve seks hakkında. Ne oluyor be. Bazı şeylerin değişmesi gerekmez. " Entertainment Weekly, "Falling into Grace" de Kiedis'e "neredeyse spiritüel" ses çıkardığı için "bu şarkılardan bazıları biraz fazla uzun sürdü ve bir kırpmadan faydalanabilirdi" dedi. Yayınlanmamış belgesel 1994 ve 1995'te grup, yönetmen Gavin Bowden ile birlikte albümdeki üçüncü parçanın adını taşıyan Deep Kick adlı bir belgesel üzerinde çalışmaya başladı. Belgeselin, grubun 1991 tarihli Blood Sugar Sex Magik albümünün yapımını belgeleyen Funky Monks 'a benzer olması bekleniyordu, ancak aynı zamanda grubun her bir üyesinin yer aldığı mini filmler de yer alacaktı. Belgeselden, Anthony 'in bölümü ve Velvet Underground' in " I'm Waiting for the Man " adlı grubun bir bölümü de dahil olmak üzere internette bazı görüntüler yayınlandı. "Arkadaşlarım" klipinin stüdyo içi versiyonundan görüntüler de bu çekimden geldi. Projenin tamamlanıp tamamlanmadığı ve tamamlanmışsa, Warner neden onu hiç yayınlamadı. Bir Sıcak Dakika turu One Hot Minute turu albümün yayınlanmasından birkaç gün sonra başladı. Grup turneyi bir Avrupa ayağıyla açtı. Kiedis, bir müzisyen olarak biraz cansızlaştığını hissetti. Kısa Avrupa ayağı Kasım ayı başlarında sona erdi ve ABD bölümünün 10 gün sonra başlaması planlandı; ancak Şubat başına ertelendi. ABD'nin ayağına yapılan birkaç şovda, Kiedis "gözleri kapalı robotik dans" dediği şeyi yaparken bacağını ağır şekilde yaraladı. Bir monitöre takıldı ve sahneden düştü, buzağı tarafından mikrofon kablosundan sarktı ve bu da önümüzdeki iki ay boyunca giydiği bir alçı ile sonuçlandı. Kiedis, Blood Sugar Sex Magik'in yayınlanmasından bu yana dört yıllık bir boşluk olduğu için, "insanların hala dışarı çıkıp ne yaptığımızı görmekle ilgilendiğini görmek güzeldi" dedi. ABD turunun sona ermesinin ardından, grup birkaç Avustralya ve Yeni Zelanda performansından önce iki hafta izin aldı. Peppers, Avrupa turunu bitirmeden önce haziran ayında San Francisco'daki Tibet Özgürlük Konserinde çaldı. Kiedis tüm tur boyunca ayık kaldı ve gösteriler sırasında olumlu bir mizacını sürdürdü. Ancak Navarro turneye çıkmaktan bıkıyordu ve bu, grup arkadaşlarına sevinmeye başlamıştı. Kiedis, geri takla atmaya çalışırken sahneden düştükten sonra Prag'da ek bir sakatlık yaşadı. Sonraki birkaç gösteri için bir sırt desteği takmak zorunda kaldı ve bu da eylemlerini mikrofonunun etrafındaki alanla sınırladı. Paris ve Londra'daki gösterilerden sonra grup Los Angeles'a döndü. Kiedis, birkaç hafta sonra kendini bırakmaya zorlasa da, bir kez daha uyuşturucu almaya başladı. Daha sonra gruptan, Kanadalı bir bira şirketi olan Molson tarafından kurulan bir konserin yaklaşık 100 yarışma galibi için Kuzey Kutbu'nda çalması istendi. Gösteri grubu biraz motive ederken, iki gün sonra eve döndüler. Albümün düşük satışları nedeniyle aylar planlanmış bir konser olmadan geçti. Başka bir nüksetme ve rehabilitasyondaki bir engelin ardından, Kiedis ve grubun geri kalanı neredeyse yedi aydır ilk kez bir yaz turuna hazırlandı. Tur başlamadan önce Kiedis bir motosiklet kazası geçirdi ve elini ağır şekilde yaraladıktan sonra hastaneye kaldırıldı. Uyuşturucu bağımlılığı nedeniyle ağrı dindirilmeden önce yedi doz morfin aldı. Hastaneden taburcu edildikten sonra, birkaç ay boyunca tam kollu bir alçı takmak zorunda kaldı ve kalan tüm planlı konserlerin iptal edilmesiyle sonuçlandı. Kiedis'in iyileşmesinin yarısında, gruptan Temmuz 1997'de Fuji Rock Festivali'ni çalması istendi. O zamana kadar, Kiedis'in oyuncu kadrosu dirseğe çekildi ve oynayacak kadar iyi hissetti. Gösteriden birkaç saat önce festivale büyük bir tayfunun çıkması bekleniyordu. Konser yine de gerçekleşti ve Chili Peppers çalmak için sahneye çıktığında, seyirciler şiddetli yağmurlara daldı ve grup enstrümanlarını çalmayı neredeyse imkânsız buldu. Sekiz şarkıdan sonra, ışık ve ses ekipmanı sahneden söküldü ve grup, hazırlıksız bir şekilde bitirmek zorunda kaldı. Takip albümü ve Navarro 'nun ayrılışı Eve döndüğünde, Chili Peppers yollarını ayırdı ve çoğu zaman 1997'nin geri kalanı boyunca birbirinden gözlerden uzak kaldı. Bu süre zarfında hiçbir yeni materyal yazılmadı ve grubun provaya başlaması 1998'in başına kadar değildi. Bu noktada, Navarro uyuşturucuya bağımlı hale geldi ve Kiedis de temiz kalmaya çalışıyordu. Grup, Navarro'yla konuşmaya karar verdi ve onu rehabilitasyona girmeye ikna etmeye çalıştı. Tartışma, hararetli bir tartışmaya dönüştü. Nisan 2010'da, Navarro bu olayı tartıştı ve şöyle dedi: "[Kovulma nedenlerimden biri] o sırada uyuşturucu kullanımım [yüzündendi]. Diğeri müzikal farklılıklardı. Anthony, uyuşturucu kullanırken takıldığım ve bir amfiye düştüğüm için olduğunu söylüyor. O noktada benden daha fazla uyuşturucu kullandığını söylüyorum. İkimizin de gerçekle gevşek bir ilişkisi vardı. Kime inanmak istiyorsun? " Grup, bir devamı için yazmaya başlamak için bir girişimde bulundu ve "Circle of the Noose" adlı bir şarkı yazıp kaydetmeye başladı, ancak tamamlanmadı. Navarro'dan son gitar çalışması olan şarkı, merhum qawwali-sadık şarkıcı Nusrat Fateh Ali Khan'a bir övgü niteliğindeydi. Navarro şarkıyı pop ve dirge benzeri olarak nitelendirdi ve grupla yarattığı favori şarkılardan biri olduğunu söyledi. Dedi ki: "Bunu tarif etmenin en iyi yolu, 90'ların ideallerine sahip 60'lı yılların insanları gibi, ama onu halk olarak etiketlemekten nefret ederim çünkü öyle değil, hareket ediyor." Flea'ya göre, Pakistanlı şarkıcı Nusrat Fateh Ali Khan'ın bir örneğini içeriyordu. 3 Şubat 2016'da, 16 Mart 1998'de kaydedilen "İlmik Çemberi" kaba bir karışımı internete sızdırıldı. 1998'de bu noktada, Kiedis ve Flea gitaristlerini kovma zamanının geldiğine karar verdiler. Navarro, Kiedis ve Flea ile karşılaştığında öfkeliydi, ancak sonunda onun feshini kabul etti. Biberler kavga ediyordu ve parçalanmanın eşiğindeydi. Flea, grubun geleceğini sorgulamaya başlamıştı ve grubu dağıtmanın gerekli olabileceğini düşündü. Grubu bir arada tutmak için son bir girişimde bulundu ve Frusciante'den yeniden katılmasını istedi. Frusciante, beş yıldan uzun süredir eroin bağımlılığından sonra bir uyuşturucu rehabilitasyon programını kısa süre önce tamamlamış ve daveti memnuniyetle kabul etmişti. One Hot Minute turu sırasında albümdeki "One Hot Minute", "Tearjerker" ve "Falling Into Grace" dışındaki tüm şarkılar çalındı. Bu üçü grup tarafından hiç canlı çalınmadı. 2016 itibarıyla, "Pea" ve "Airplane", Navarro gruptan ayrıldığından beri One Hot Minute the Peppers'ın tam olarak çaldıkları tek şarkılar. Grup, I'm With You Dünya Turu sırasında "My Friends", "Let's Make Evil" ve "Walkabout" ile dalga geçti . Chad Smith, Şubat 2014'te çevrimiçi bir röportaj sırasında hayranları tarafından grubun şarkıları çalmama nedenleri hakkında sorular sordu ve o, "Artık bu kayıtla bağlantılı olduğunu hissetmiyoruz. Bu şarkıları asla çalmayacağımızı söylememek için özel bir neden yok, ancak şu anda o müziğe duygusal olarak bağlı hissetmiyoruz. " Çalma listesi Red Hot Chili Peppers (Flea, Kiedis, Navarro, Smith) tarafından yazılmış tüm şarkılar. Albüm çıkışları One Hot Minute oturumlarından on üç şarkı albümün son kesimine ulaştı. "Melancholy Mechanics", albümün Japonca basımında bir bonus parça olarak ve "Warped" single'ının ve "Let's Make Evil" ile "Stretch" in bir b-tarafı olarak piyasaya sürüldü. One Big Mob ")" My Friends "single'ında yayınlandı. "Bob" (yakın arkadaşı Bob Forrest ile ilgili bir şarkı) nihayet 11 yıl sonra 2006'da bir iTunes bonus parçası olarak ortaya çıktı. Şarkıda Stephen Perkins' in perküsyonu var. "Blender", albümün son halinden son dakikada düşen iki şarkıdan biriydi ("Stretch" diğeri). Şarkı hiç yayınlanmadı. Chad Smith'in röportajlarında bahsettiği iki şarkı "The Intimidator" ve "Slow Funk" hiç yayınlanmadı. Her iki şarkının da yayımlanan başka bir şarkı için geçerli bir başlık olup olmadığı bilinmiyor. 1970 Red Hot Chili Peppers kapak John Lennon şarkı " Ben Out Bulundu 1995 tarihinde yayımlanan", tribute albümü Working Class Hero: John Lennon A Tribute, çünkü One Hot Minute oturumları sırasında kaydedilmiş birçok kişi tarafından sürülmektedir Rick Rubin, kaydın yapımcısı olarak gösterildi, ancak bu onaylanmadı. Albümün, daha fazla şarkı sözü, daha uzun introlar / outrolar ve bazı stüdyo sohbetleri içeren sıralanmamış / düzenlenmemiş bir versiyonu var. Personel Red Hot Chili Peppers Anthony Kiedis- baş vokal Dave Navarro- gitarlar, arka vokaller Pire- bas gitar, arka vokal, "Pea" da ana vokal ve "Deep Kick" de vokal vokal Chad Smith- davul, perküsyon Ek müzisyenler Keith "Ağaç" Barry- "Tearjerker" da keman Jimmy Boyle- "One Big Mob" da yedek vokal Louis Mathieu- "One Big Mob" da yedek vokal Lenny Castro- "Walkabout", "My Friends", "One Hot Minute", "Deep Kick" ve "Tearjerker" da perküsyon Aimee Echo- "One Hot Minute", "One Big Mob" da yedek vokal Gurmukh Kaur Khalsa- "Falling into Grace" şarkısını söyler John Lurie- "Bir Sıcak Dakika" da armonika Stephen Perkins- "One Big Mob", "Warped" ve "Bob" da perküsyon Kristen Vigard- "Falling into Grace" de yedek vokal Gabriel James Navarro- "One Big Mob" da ağlıyor The Airplane Kids- "Airplane" de yedek vokal Üretim Stephen Marcussen- usta mühendisi Rick Rubin- üretici Dave Sardy- karıştırma mühendisi, kayıt mühendisi Dave Schiffman- mühendis Don C. Tyler- dijital editör Tasarım Mark Ryden- albüm resmi Grafikler Haftalık grafikler Singlelar Notlar Kaynakça Kategori:Warner Bros. Records albümleri Kategori:Yapımcısı Rick Rubin olan albümler Kategori:Red Hot Chili Peppers albümleri Kategori:1995 albümleri Kategori:KB1 İspanyolca kaynakları (es) Kategori:KB1 Felemenkçe kaynakları (nl) Kategori:KB1 Japonca kaynakları (ja) Kategori:KB1 Fransızca kaynakları (fr) Kategori:KB1 Almanca kaynakları (de)
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri