Opel Türkiye ve MEPA Opel servisi insanların canına kast ediyor. 2016 model Opel Astra K aracımı 2021'den beri kullanıyorum. Tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. Son bakımı 30 Temmuz'da yaptırdığım aracım 10 gün sonra "servis:direksiyon kolonu kilidi" arızası verdi. Marşı iki defa almadı, sonra araç çalıştı ve hemen MEPA yetkili servisine götürdüm. İnternette araştırdığımda birçok kişinin bu sorunu yaşadığını ve bunun kronik bir arıza olduğunu yazmışlar. Opel global, sorunun kronik olduğunu ve sorun yaşayanların ücretsiz olarak tamir edileceğini duyurmuş bir bülten yayınladı. Hem MEPA Opel servisi hem de Opel Türkiye'nin geri dönüşü "aracı bilgisayara bağladığımızda sorun tespit edemedik, o yüzden parça değişimi yapamıyoruz. Ama bilginiz olsun her an direksiyon kitlenmesi yaşayabilirsiniz. Ayrıca 2018-2021 arası serviste bakım yaptırmadığınız için ücretsiz değişim yapamayız." dedi. Ben de olmayan bir zaman dilimindeki bakımdan sorumluyum. Tamam ben ücreti neyse vereceğim, siz parçayı sipariş edin, her an direksiyon ne zaman kitlenecek endişesiyle bu arabayı kullanamam diyorum, biz arıza tespit edemedik, o yüzden sipariş veremeyiz diyorlar. Arabanın bilgisayarı nasıl oluyor da arızayı kaydetmiyor, bu daha da büyük bir sorun diyorum, cevap yok. Arabanın ekranındaki uyarıyı gösteriyorum, anlıyoruz ama bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Opel global yayınladığı bültende "bu kapsam müşteri şikayeti üzerine uygulanacaktır" ibaresi var, bakın araçta bu arıza uyarısı çıktı, müşteri şikayeti var, parça değişimi istiyorum, ben ödeyeceğim diyorum, hiç bir tamir yapmayıp buyrun her an kaza yapıp ölebilirsiniz diye arabayı teslim ediyorlar. Bir de neymiş, aracı bana teslim ederken "yolda kalabileceği bilgisi verildi" diye not düşeceklermiş. Direksiyon kitlenip ben birisine veya bir yere vurunca mı parça sipariş edeceksiniz. Her gün işe gidip gelirken araç kullanmak zorundayım, aynı zamanda doktorum gecenin bir vakti acil hasta için aranıp hastaneye yetişmem gerekebiliyor, siz hem benim hem trafikteki diğer insanların hem de yetişmem gereken hastaların hayatını riske atıyorsunuz!!!! Yarın bir gün bu arıza nedeniyle bana, trafikteki bir başka insana, hastanedeki bekleyen acil hastaya yetişemememden Opel Türkiye ve Opel MEPA servisi sorumludur. İnsanların alenen canına kast ediyorlar!!!!