6 Mayıs'ta Trendyol'dan aldığım Philips 50pus8007 50" marka televizyonu bir hafta sonra piksel hatası nedeniyle Karaman'da bulunan yetkili servise teslim ettim. Servis, değişecek parçanın olmadığını, bir ay beklemem gerektiğini söyledi. Bir ay sonra parça geldi, ama televizyon kargo ile kırık olarak geldi. Ekran değişimi için tekrar servise gönderdim ve 10 gün daha bekledim.
Televizyon geri döndüğünde bu kez arka panelinde kırık olduğu söylendi. Servis yetkilisi, televizyonu sağlam bir şekilde bir hafta içinde vereceğini söyledi, yine 10 gün beklemek zorunda kaldım. 23 Temmuz'da gelen televizyon, yine ekran kırık olarak geldi!
6 Mayıs'ta başlayan bu televizyon macerası, servis yetkilisi tarafından "iade yaptıracağım veya yenisiyle değiştireceğim" vaadiyle sürüyor. Philips yetkililerine sesleniyorum, adam değilsiniz! Bir piksel hatasıyla başlayan serüvenim sizinle nasıl saçmalanmaya devam edecek?
Tüketici mahkemesi gibi konularda bilgim yok, ama haklarımı aramak istiyorum. Konu hakkında bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Bu olayla ilgili bir çözüm bulmayı umuyorum.
Bugün başka bir televizyon aldım, artık ihtiyacım yok, ama sonuna kadar gideceğim.
Televizyon geri döndüğünde bu kez arka panelinde kırık olduğu söylendi. Servis yetkilisi, televizyonu sağlam bir şekilde bir hafta içinde vereceğini söyledi, yine 10 gün beklemek zorunda kaldım. 23 Temmuz'da gelen televizyon, yine ekran kırık olarak geldi!
6 Mayıs'ta başlayan bu televizyon macerası, servis yetkilisi tarafından "iade yaptıracağım veya yenisiyle değiştireceğim" vaadiyle sürüyor. Philips yetkililerine sesleniyorum, adam değilsiniz! Bir piksel hatasıyla başlayan serüvenim sizinle nasıl saçmalanmaya devam edecek?
Tüketici mahkemesi gibi konularda bilgim yok, ama haklarımı aramak istiyorum. Konu hakkında bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Bu olayla ilgili bir çözüm bulmayı umuyorum.
Bugün başka bir televizyon aldım, artık ihtiyacım yok, ama sonuna kadar gideceğim.