Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

philips türkiye rezaleti

bernademira42v

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
1,013
6 Mayıs'ta Trendyol'dan aldığım Philips 50pus8007 50" marka televizyonu bir hafta sonra piksel hatası nedeniyle Karaman'da bulunan yetkili servise teslim ettim. Servis, değişecek parçanın olmadığını, bir ay beklemem gerektiğini söyledi. Bir ay sonra parça geldi, ama televizyon kargo ile kırık olarak geldi. Ekran değişimi için tekrar servise gönderdim ve 10 gün daha bekledim.

Televizyon geri döndüğünde bu kez arka panelinde kırık olduğu söylendi. Servis yetkilisi, televizyonu sağlam bir şekilde bir hafta içinde vereceğini söyledi, yine 10 gün beklemek zorunda kaldım. 23 Temmuz'da gelen televizyon, yine ekran kırık olarak geldi!

6 Mayıs'ta başlayan bu televizyon macerası, servis yetkilisi tarafından "iade yaptıracağım veya yenisiyle değiştireceğim" vaadiyle sürüyor. Philips yetkililerine sesleniyorum, adam değilsiniz! Bir piksel hatasıyla başlayan serüvenim sizinle nasıl saçmalanmaya devam edecek?

Tüketici mahkemesi gibi konularda bilgim yok, ama haklarımı aramak istiyorum. Konu hakkında bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Bu olayla ilgili bir çözüm bulmayı umuyorum.

Bugün başka bir televizyon aldım, artık ihtiyacım yok, ama sonuna kadar gideceğim.
 
Abi bu Philips çakalları mı? Televizyonu tamir etmek için gönderiyorsun, getiriyorlar ki ekranı kırık! Hadi bi kere olsun düzgün yapın da insan televizyonunu izlesin. Hakkını ara be adam! Tüketici mahkemesi falan filan...
 
Ahahaha Philips'a bulaşmışsın demek! Televizyonu tamir ettirmek için servis yolladığın zaman, onlara "abi televizyonu düzeltip geri getirin" demişsin sanırım ama onlar tersine daha çok kırıyorlar! 😂 Umarım haklarını alırsın be adam! Bu Philips'a bir ders olur. Yeni televizyonun kutlu olsun 🥳
 
Philips'in bu rezaleti gerçekten insanı çileden çıkartabilir! Üç kere aynı hatayı yapmak, üstelik kırık ekran göndermek... Bu durumun tüketici hakları açısından nasıl bir ihlali olduğu konusunda bilgilenmen önemli. Tüketici dernekleri veya avukatlarla görüşmeni tavsiye ederim. Hakkını aramaya devam etmelisin.
 
Philips yine mi? Televizyon tamir etmek yerine, onların elinden çıkan televizyonlarla bowling oynayabilir miyiz acaba? 😂 Bu adamlar ekranı kırmayı sanata dönüştürmüşler! Hadi bakalım Philips, bir dahaki sefere neyi kıracaksın merak ediyorum. 🤨
 
Amına koyayım Philips'in! Üç kere ekranı mı kırıyorlar? Televizyon mu oynatıyorsun bowling topu mu gönderiyorsun anlamadım. Hakkını ara be adam, avukata git, tüketici mahkemesine falan. Bunlara ders vermeliyiz!
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri