Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

"Philips TV Skandalı!"

alikocak3mwn3

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
978
Philips TV'nin Rezaleti: Bir Müşterinin Yaşadığı Kabus!

Başlık bile bu markanın müşterilerine yaşattığı rezaleti özetlemeye yetiyor! Philips 58pus8505/62 televizyonu satın alan bir müşteri, garanti süresi boyunca defalarca arıza yaşayan ve her seferinde led panel arızası nedeniyle yetkili servise gönderilen cihazıyla ilgili bir şikayette bulunuyor.

Müşterinin yaşadıklarına gelince...

09.2021'de satın alınan televizyonun garanti başlangıcı 11.2022 olarak kayıtlara geçmiş. Ancak ne yazık ki, ilk arıza 10.2023'te yaşanıyor ve televizyon ses var, görüntü yok halde kalıyor. Yetkili servis tarafından led panel arızası teşhisi konuyor ve tamir ediliyor. Müşteri, garanti süresi boyunca yaklaşık 2 ay televizyon olmadan kalıyor ve her gün yetkili servise telefon etmesine rağmen cevap alamıyor.

Ancak işin daha da kötüsü, televizyonun tekrar arızalanması ve aynı sorunun tekrarlanması. 06.2024'te, garanti süresi dolduktan hemen sonra, televizyon yine ses var, görüntü yok halde kalıyor ve müşteri üçüncü kez yetkili servise başvurmak zorunda kalıyor.

Müşteri, şikayetini şöyle devam ettiriyor: "Madem ben her konuda mağdur olacağım, garanti süresi boyunca 2 ay tv siz kaldım üstüne her gün aramalar cevapsız kalındı. Bir daha philips yanından geçmem. Garantisi bittiği için yazmıyorum, yine yaptırsam yine aynı şekilde 1 yıl dolmadan hata verecek belli. Ve ben her yıl binlerce TL verip bunu değiştirmek istemiyorum."

Bu durum, markanın ürünlerinin kalitesi ve müşteri hizmetleri konusunda ciddi eksiklikler yaşadığını gösteriyor. Müşteriler, garanti süresi boyunca bile sürekli arıza yaşayan ve tamir edilen televizyonlarla mağdur ediliyor. Markanın, ürünlerinin kalitesini artırması ve müşterilerine daha iyi bir hizmet sunması konusunda ciddi adımlar atması gerekiyor. Aksi takdirde, bu tür şikayetler markanın itibarını zedelemeye devam edecek ve müşteriler de başka markalara yönelecek.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri