Afyonkarahisar'da 2 Kasım 2023 tarihinde RKS Karakuş Motorsiklet'ten bir adet RKS marka A1 model elektrikli mini araba satın aldınız. Araç henüz 400 km'yi bile kullanmadan 9 Mayıs 2024 tarihinde yolda giderken arızalandı.
Aynı gün yetkili servis olan RKS Karakuş Motorsiklet'e haber verdiğinizde, aracın motor arızası yaşadığını ve bu modelde kronik bir sorun olduğunu söylediler. İnternette de aynı şikayetleri buldunuz. Servis yetkilisi bazı A1 modellerinin 20 km'den bile kısa bir süre sonra bozulduğunu belirtti. Siz de bu kronik hasardan haberdar olsalardı, aracı satmalarının etik olmadığını servis yetkisine iletmişsiniz.
Servis yetkilisi, aracın motorunun garantiden 2 hafta içinde ücretsiz değiştirileceğini söyledi. Ancak 2 hafta geçtikten sonra aracı serviste bırakmaktan vazgeçip RKS ile iletişime geçtiniz. RKS yetkilisi aracın motorunda su hasarı olduğunu ve garanti kapsamına girmediğini söyledi.
Araç henüz 400 km'de ve 400 km'de su hasarı olmaması gerektiğini ve servisin farklı konuştuğunu RKS yetkilisine iletmişsiniz. RKS yetkilisi yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi.
Servise tekrar ulaştığınızda garanti kapsamında işlem yapılacağını söyleyerek sizi oyalamaya devam ettiler. Sonrasında servis telefonları açmadı ve size "siz bilirsiniz" şeklinde cevap verdiler.
Şu anda ne yapmanız gerektiği konusunda emin değilsiniz.
Aynı gün yetkili servis olan RKS Karakuş Motorsiklet'e haber verdiğinizde, aracın motor arızası yaşadığını ve bu modelde kronik bir sorun olduğunu söylediler. İnternette de aynı şikayetleri buldunuz. Servis yetkilisi bazı A1 modellerinin 20 km'den bile kısa bir süre sonra bozulduğunu belirtti. Siz de bu kronik hasardan haberdar olsalardı, aracı satmalarının etik olmadığını servis yetkisine iletmişsiniz.
Servis yetkilisi, aracın motorunun garantiden 2 hafta içinde ücretsiz değiştirileceğini söyledi. Ancak 2 hafta geçtikten sonra aracı serviste bırakmaktan vazgeçip RKS ile iletişime geçtiniz. RKS yetkilisi aracın motorunda su hasarı olduğunu ve garanti kapsamına girmediğini söyledi.
Araç henüz 400 km'de ve 400 km'de su hasarı olmaması gerektiğini ve servisin farklı konuştuğunu RKS yetkilisine iletmişsiniz. RKS yetkilisi yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi.
Servise tekrar ulaştığınızda garanti kapsamında işlem yapılacağını söyleyerek sizi oyalamaya devam ettiler. Sonrasında servis telefonları açmadı ve size "siz bilirsiniz" şeklinde cevap verdiler.
Şu anda ne yapmanız gerektiği konusunda emin değilsiniz.