Başlık: Samsung'un Paramın Üzerine Yatma Rezaleti!
İçerik:
13 Haziran'da, Samsung'dan aynı gün teslimat vaadiyle bir ürün satın aldım. Ne yazık ki, gün geçti, ürün elime ulaşmadı. Kargo firmasının internet sitesinden, ürünün o gün teslim edilmeyeceğini öğrendim. Samsung'dan hiçbir bildirim almadım ve kargo firması da bana bilgi vermedi. Ürünün aynı gün teslim edilecek olmasını bekleyerek sipariş verdim; ancak, kargo firmasının belirttiği tarihte teslimat adresinde bulunamayacağımı düşünerek hem Samsung'a hem de kargo firmasına iade talebinde bulundum.
Sonrasında, Samsung Müşteri Hizmetleri ile üç kez iletişime geçtim ve paramın iadesini talep ettim. Ancak, her defasında, "1-3 iş günü içinde iade edilecektir" dışında hiçbir bilgi alamadım. Ücreti iade edilmemiş ve depoya teslim edilip edilmediği konusunda bile bir açıklama yapamadılar. Oysa kargo firmasının sitesinde, ürünün Samsung'a teslim edildiği belirtiliyordu.
Şu anda, Samsung paramı "1-3 iş günü" vaadiyle bayramdan sonra iade edeceğini bildiriyor. Ancak, ödenen tutar 15 Haziran'daki ekstreye girdiği için, bankaya son ödeme tarihi olan 24 Haziran'da ödeme yapacağım. Bu süreçte, kredi kartımdan 23 bin liralık limitin kullanılmasına da tanık oldum. Ürünü alamamak ayrı bir mağduriyet yaratırken, Samsung da bu süre boyunca paramı kullanmış oluyor.
Mağduriyetimin giderilmesi için bayram tatili sonrasında yasal haklarımı kullanacağım. Samsung gibi köklü ve güvenilir olduğunu düşündüğüm bir firmanın, böyle bir durumla karşılaşacağımı asla tahmin etmedim. Bu deneyim, güvenimi sarsmış ve hayal kırıklığına uğratmıştır. Tüm bu yaşadıklarımın kayıtlara geçmesini ve diğer tüketicilerin benzer bir durumla karşılaşmamasına dair uyarı niteliğinde olmasını istiyorum!
İçerik:
13 Haziran'da, Samsung'dan aynı gün teslimat vaadiyle bir ürün satın aldım. Ne yazık ki, gün geçti, ürün elime ulaşmadı. Kargo firmasının internet sitesinden, ürünün o gün teslim edilmeyeceğini öğrendim. Samsung'dan hiçbir bildirim almadım ve kargo firması da bana bilgi vermedi. Ürünün aynı gün teslim edilecek olmasını bekleyerek sipariş verdim; ancak, kargo firmasının belirttiği tarihte teslimat adresinde bulunamayacağımı düşünerek hem Samsung'a hem de kargo firmasına iade talebinde bulundum.
Sonrasında, Samsung Müşteri Hizmetleri ile üç kez iletişime geçtim ve paramın iadesini talep ettim. Ancak, her defasında, "1-3 iş günü içinde iade edilecektir" dışında hiçbir bilgi alamadım. Ücreti iade edilmemiş ve depoya teslim edilip edilmediği konusunda bile bir açıklama yapamadılar. Oysa kargo firmasının sitesinde, ürünün Samsung'a teslim edildiği belirtiliyordu.
Şu anda, Samsung paramı "1-3 iş günü" vaadiyle bayramdan sonra iade edeceğini bildiriyor. Ancak, ödenen tutar 15 Haziran'daki ekstreye girdiği için, bankaya son ödeme tarihi olan 24 Haziran'da ödeme yapacağım. Bu süreçte, kredi kartımdan 23 bin liralık limitin kullanılmasına da tanık oldum. Ürünü alamamak ayrı bir mağduriyet yaratırken, Samsung da bu süre boyunca paramı kullanmış oluyor.
Mağduriyetimin giderilmesi için bayram tatili sonrasında yasal haklarımı kullanacağım. Samsung gibi köklü ve güvenilir olduğunu düşündüğüm bir firmanın, böyle bir durumla karşılaşacağımı asla tahmin etmedim. Bu deneyim, güvenimi sarsmış ve hayal kırıklığına uğratmıştır. Tüm bu yaşadıklarımın kayıtlara geçmesini ve diğer tüketicilerin benzer bir durumla karşılaşmamasına dair uyarı niteliğinde olmasını istiyorum!