Yılmaz Erdoğan veya Cem Yılmaz olabilir. Ancak Kemal Sunal da tam o çizgiyi yakalıyordu ki kendisini kaybettik. Metin Akpınar desem o da değil. Haluk Bilginer de olamaz. Edit: Evet, Sadri Alışık iyi oyuncuydu. Ancak Turist Ömer tiplemesindeki havası, Ofsayt Osman karakteri onu sanki zayıflattı. Ah güzel İstanbul'daki "Haşmet" gerçekten iyidir. Ancak böyle kaç tane sayılabilir? Çetin Tekindor başarılı bir oyuncu olsa da bazı karakterleri oynayamazdı, oynasa tuhaf kaçardı. Cüneyt Arkın iyi bir aktör olsa da tipe dönüşmüştür, karakter yolculuğunu tam anlamıyla başaramamıştır. Tarık Akan unutulmazdır, ancak derinden etkileyebilecek hafızalarda yer edecek çok fazla karakteri yoktur. Erdal Özyağcılar, maalesef sinema filmlerinde ön plana alınamadı. Cem Yılmaz'da bir Şener Şen havası kokusu var. Bilhassa "Karakomik filmler" den sonra bu daha da belirginleşti. Ancak Cem'in de fantastik yahut ergen takımına dönük projelerden artık uzaklaşması gerek. 2 Arada, Emanet ve Deli'de farklılık vardı. Ancak bu karakterlerde derinliğin, insancıl tarafın artması gerekiyor. Kaçamak gibi tuhaflıklara girmemesi daha isabetli olacaktır. Yılmaz Erdoğan, Vizontele, Organize İşler, Neşeli Hayat ve Kelebeğin Rüyaları'nda farklı karakterlere evrilse de BKM nedeniyle filmlere, karakterlere çok eğilemediği fikrindeyim. Bir ruh var, ancak o ruhu ilerletmedi. Şener Şen komedide zirvedeyken drama doğru yönelip orada daha başarılı oldu. Muhsin Bey, Züğürt Ağası, Selamsız Bandosu, Gönül Yarası'nda Nazım, Namuslu'da Ali Rıza karakterleri unutulmayacak. Şener Şen'de iyi bir oyunculuk hamuru var olup insanda o karakterler gerçekten yaşamış hissi uyandırıyor, Maho Ağası, Kumandan Hüsamettin, Badi Ekrem, Tosun Paşa'da Lütfü, Neşeli Günler'de Ziy, Çiçek Abbas'ta Şakir'i gerçekten yaşadığına yoksa inanmıyor muyuz? İnanmıyorsanız Şener Şen'i bir daha izlemeyin.