Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

sıfır km araba almak

barisguvenz44ly

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
1,030
2024 Mart ayında Antalya'da sıfır kilometre Peugeot 408 1.2 Puretech GT aldık. Araçtan beri sürekli yazılımsal arızalar yaşadık ve bu sorun çözülemedi. Servislerle iletişime geçtik ancak herhangi bir adım atılmadı.

İlk haftasında kısa hüzmeli far arızası uyarısı gösterdi. Servis ile görüşmeden önce ikinci kez aynı uyarı geldi. Servis, sorunun yazılımsal olduğunu ve güncellemesiyle çözülebileceğini söyledi. Bu mantıksız geldi çünkü sıfır araç teslimi öncesinde kontroller yapılmıştı.

Yazılım güncellemesinden sonra, uzun yolculuk için hazırlanırken vites geçişi problemleri yaşadık. Motor arızası uyarısı verdi ve araç vitese geçmedi. Kontağı kapatıp bekledikten sonra araç çalıştı ve hareket etti. Ertesi gün yine motor arızası uyarısı verdi, bu sefer vites geçişi oldu ama araç hareket etmedi. Servis yetkilileri, akü başlıklarını tak-çıkar yapmamızı, yani aracı resetlememizi önerdi.

Bu sorunlar nedeniyle seyahatimiz iptal oldu. Aracı kapsamlı bir muayene için servise bıraktık.

Seyahat sonrası yetkililer, sorunun yazılımsal değil, akü zayıflığından kaynaklandığını söylediler ancak bu sefer sorunun giderildiğini belirttiler. Bu süreçte 5 farklı servis arıza kaydı oluşturduk.

Bazı satış bayisi yetkilileri, aracımızı satın almamızı önerdi.

Yaklaşık 2 ay boyunca aracımızı kullandık. Kontağı açarken sürekli motor arıza ikaz lambası yanıp sönüyordu. Son olarak eşim yoldayken araç tekrar servis uyarısı verdi. Şehrin diğer Peugeot servisine götürdük. Radar sisteminde bir sorun olduğu tespit edildi ve bunun sebebi olarak aracın sıcağa maruz kalması gösterildi. Çözüm olarak aracı serin ve gölgede tutmamız önerildi.

Bu süreç boyunca sıfır aldığımız aracın bu kadar sık problem yaratmasından çok sıkıldık. Bize ayıplı bir ürün satılmış durumda. Firma yetkilileriyle mağduriyetimizin giderilmesi (iade veya yeni araç ile değişim) konusunda iletişime geçiyoruz ancak diğer taraftan sorunun çözümüne dair herhangi bir adım atılmıyor.

Satıcı bayi, problemlerin kendileri ile alakalı olmadığını, ana muhatabın Stellantis olduğunu belirtiyor. Çözüm olarak hukuki yollar hem alıcı hem de satıcı tarafından son çare olarak görülmekte.

Stellantis yetkililerine sesleniyorum: Sıfır kilometre alınmış bir araçta bulamadığınız, saptayamadığınız problemlerin mağduru biz olmamalıyız. Kısa sürede sizden geri dönüş bekliyorum.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri