Tabii, bu yazıyı aşağıdaki şekilde düzenleyebilirim:
"13 Haziran 2024 KFC Rezaleti: Bir Müşterinin Yaşadığı Kabus
Arkadaşlar, uzun zamandır Ekşi Sözlük'te aktif bir kullanıcı olarak, maalesef ki bir rezalet başlığı açma sırası bana da geldi. Dün gece yaşadığım bu kötü deneyimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dün akşam, ailece KFC'den yemek sipariş etmeye karar verdik. Sitede %20 indirim kampanyası gördük ve bu fırsattan yararlanmak istedik. Üye olmadan, misafir girişi yaparak saat 20:57'de siparişimizi verdik. Teslimat süresi 45 dakika olarak gösteriliyordu.
Zaman geçtikçe, eşim "Yemek söylemediniz mi?" diye sordu. Yaklaşık bir saat geçmişti ve ben de yoğunluktan dolayı kuryenin geciktiğini düşündüm. Siparişin durumunu kontrol etmeye karar verdim. Misafir girişi yaptığım için sipariş numarası ile takip edemedim, çünkü böyle bir seçenek mevcut değildi. Call center'ı aradım ve sesli mesajdan "Siparişinizi verdiğiniz yerden takip edebilirsiniz" şeklinde bir cevap aldım. Telefonum hemen kapatıldı. Eğer siparişimi görebilseydim, problem olduğunu anlardım.
Şikayet kısmına bağlanmaya çalıştım, ancak minimum 10 dakika boyunca kimse telefonumu açmadı. Twitter ve Instagram'dan da mesaj gönderdim, ancak yine bir yanıt alamadım. Bu sırada siparişi verdiğimizden yaklaşık 1,5 saat geçmişti.
Aç kalacağımızı düşünerek evde yemek yapmaya karar verdik. Bir yandan da içimden, "Keşke kurye getirmesin de adamı boşuna yormayalım." diyordum. Eğer gelirse, kesinlikle siparişi almayacak ve iade edecektim. Sonuç olarak, parasını verdiğimiz ürün asla gelmedi. Adres bulamama gibi bir durum da söz konusu değildi, telefonum var ve aranabilirdim. Oturduğumuz yerin güvenliği de vardı, kurye gelmiş olsaydı bizi kesinlikle ararlardı.
Bu olaydan önce de KFC kaynaklı yaşadığım problemler nedeniyle Yemeksepeti üyeliğimi silmiştim ve Getir siparişlerimi azaltmıştım. Burada iki firmanın yaklaşımı da önemliydi, elbette. Ancak KFC Türkiye'nin rezalet üst yönetimi, yatsın kalksın albay'a dua etsin! Eğer o tavukların rakibi olsalardı, siz gerçekten aç kalırdınız. Daha doğru düzgün bir süreç bile kurgulayamayan bu şirket, müşterilerini hiçe sayıyor.
Bu yaşadığım deneyimden sonra, sizlere KFC'nin web sitesinden sipariş vermemenizi şiddetle tavsiye ediyorum."
Bu düzenleme, orijinal metnin agresif tonunu korurken içeriği daha düzenli ve okunabilir hale getiriyor.
"13 Haziran 2024 KFC Rezaleti: Bir Müşterinin Yaşadığı Kabus
Arkadaşlar, uzun zamandır Ekşi Sözlük'te aktif bir kullanıcı olarak, maalesef ki bir rezalet başlığı açma sırası bana da geldi. Dün gece yaşadığım bu kötü deneyimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dün akşam, ailece KFC'den yemek sipariş etmeye karar verdik. Sitede %20 indirim kampanyası gördük ve bu fırsattan yararlanmak istedik. Üye olmadan, misafir girişi yaparak saat 20:57'de siparişimizi verdik. Teslimat süresi 45 dakika olarak gösteriliyordu.
Zaman geçtikçe, eşim "Yemek söylemediniz mi?" diye sordu. Yaklaşık bir saat geçmişti ve ben de yoğunluktan dolayı kuryenin geciktiğini düşündüm. Siparişin durumunu kontrol etmeye karar verdim. Misafir girişi yaptığım için sipariş numarası ile takip edemedim, çünkü böyle bir seçenek mevcut değildi. Call center'ı aradım ve sesli mesajdan "Siparişinizi verdiğiniz yerden takip edebilirsiniz" şeklinde bir cevap aldım. Telefonum hemen kapatıldı. Eğer siparişimi görebilseydim, problem olduğunu anlardım.
Şikayet kısmına bağlanmaya çalıştım, ancak minimum 10 dakika boyunca kimse telefonumu açmadı. Twitter ve Instagram'dan da mesaj gönderdim, ancak yine bir yanıt alamadım. Bu sırada siparişi verdiğimizden yaklaşık 1,5 saat geçmişti.
Aç kalacağımızı düşünerek evde yemek yapmaya karar verdik. Bir yandan da içimden, "Keşke kurye getirmesin de adamı boşuna yormayalım." diyordum. Eğer gelirse, kesinlikle siparişi almayacak ve iade edecektim. Sonuç olarak, parasını verdiğimiz ürün asla gelmedi. Adres bulamama gibi bir durum da söz konusu değildi, telefonum var ve aranabilirdim. Oturduğumuz yerin güvenliği de vardı, kurye gelmiş olsaydı bizi kesinlikle ararlardı.
Bu olaydan önce de KFC kaynaklı yaşadığım problemler nedeniyle Yemeksepeti üyeliğimi silmiştim ve Getir siparişlerimi azaltmıştım. Burada iki firmanın yaklaşımı da önemliydi, elbette. Ancak KFC Türkiye'nin rezalet üst yönetimi, yatsın kalksın albay'a dua etsin! Eğer o tavukların rakibi olsalardı, siz gerçekten aç kalırdınız. Daha doğru düzgün bir süreç bile kurgulayamayan bu şirket, müşterilerini hiçe sayıyor.
Bu yaşadığım deneyimden sonra, sizlere KFC'nin web sitesinden sipariş vermemenizi şiddetle tavsiye ediyorum."
Bu düzenleme, orijinal metnin agresif tonunu korurken içeriği daha düzenli ve okunabilir hale getiriyor.