Snapchat, tasarımını büyük ölçüde değiştiriyor. Şirket, uygulamada beş sekmeden üç sekmeye geçiş yaparak kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor.
Yeni tasarımda, bir sekme mesajlaşma ve hikâyeler için, bir sekme kamera için, son sekme ise TikTok benzeri bir akış için ayrılacak.
Snapchat CEO'su Evan Spiegel, bu değişikliğin hikâyeleri mesajlara yaklaştırmak, içerik keşfini kolaylaştırmak ve kullanıcıları kameraya odaklamak için yapıldığını belirtiyor.
Yeni tasarım, yayıncıların ve içerik üreticilerin tam ekran videolarını içeren bir sekmeyle dikkat çekiyor. Spiegel, bu yeni tasarımın, kullanıcıların uygulamada daha fazla kısa biçimli içerik paylaşmasını sağlayacağını ve içerik üreticilerine daha iyi bir iş modeli sunacağını düşünüyor.