Snapchat, 2024 yılında kullanımı kolaylaştırmak amacıyla büyük bir tasarım değişikliği yapıyor. Eskiden beş sekmeli yapısı olan uygulama, artık sadece üç temel sekmeye sahip olacak.
Bu değişiklikle, mesajlar ve hikayeler bir sekmede, kamera ayrı bir sekmede ve içerik üreticilerinin videoları içeren bir akış olmak üzere üç ana sekme oluşturuluyor.
Snapchat CEO'su Evan Spiegel, bu yeniliğin içerik keşfini ve uygulama içi etkileşimleri sadeleştirdiğini belirtiyor. Ayrıca, yeni "For You" akışı sayesinde medya kuruluşları ve içerik üreticilerinin videoları daha kolay keşfedilecek. Bu akış, Snapchat'in TikTok ve Instagram Reels ile rekabet eden Spotlight özelliğini medya içerikleriyle birleştirerek, reklam gelirlerini artırmayı hedefliyor.