Selamlar sevgili sözlük, Teknosa'dan RKS A3 elektrikli scooter satın aldım. Ürününde 90 kg ağırlık ile 18-22 km menzili olduğu yazıyor. Satın alırken de buna göre aldım. Ürün geldi, servise götürdüm ve kurulumunu yaptırdim. 20 kg olan oğlum bindiğinde yaklaşık 3-4 km gidiyor, şarjı yarıya düşüyor ve kapanıyor. Teknosa yetkili servis raporu istiyor. Yetkili servis rapor tutamayacağını, pilin değişmesi gerektiğini söylüyor. Pilin 20-25 günde geleceğini söylüyor. Ben 1 hafta önce aldığım ürün için neden 1 ay pil değişimi bekleyeyim? Bu ürün ayıplı üründür ve iade alınması gerekiyor. Aynı ürün A101'de vardı. Biz kurumsal bir yerden alalım, malın arkasında durur diye Teknosa'dan aldık. Düştüğümüz durum ortada. Çağrı merkezini arıyorsun rapor al, çözüm merkezine yazıyorsun kopyala yapıştır servis raporu gerekmektedir diye cevap veriyor ve başlarından savuyorlar, kendilerine servise gittiğimi rapor tutmayı reddettiklerini söylüyorum, servis telefon numarasını verdim arayın neden rapor tutmadıklarını sorun diyorum böyle bir uygulamamız yok diyorlar, arkadaş bu ne biçim iş ya, zaten 14 gün yasal cayma hakkımız var bunları ayıplı arızalı 5 para etmez ürünlerini bile iade almamak için bizi bu şekil de oyalıyabiliyorlar memleketin haline bak güya kurumsal firma.