03 Mayıs 2024 tarihinde Miami-İstanbul 21:45 uçuşumuz için havaalanında büyük bir sorunla karşılaştık. Eşim, 25 günlük bebeğim ve ben olmak üzere üç kişilik bir grup olarak check-in sırasında elimi incittim. Bu durumu görmezden gelen ilk görevliler, yabancı gişede çalışan Thy personeli oldu. Ancak daha sonra bana yaklaşan Thy personeli, sağlık görevlisi isteyip istemediğimi sordu. Kontrol edilmesi için izin verdim. Sağlık görevlisi, elimde kırık olabileceğini söyledi ve tedavi etti. Daha iyi hissettiğimi belirtmem üzerine, Thy yer görevlisi beni uçuşa almayacaklarını, doktor raporu gerektiğini söyledi. Halbuki kendimi iyi hissettiğimi bildirmiştim. Uyum sağlamak adına uçağa alınmamam gerektiğine karar verdim, ancak Thy görevlisi bize otel bilgisi vererek uçağa yetişemeyeceğimizi belirtti. Ancak neden rapor istediği konusunda yeterli açıklama yapmadı ve sonrasında bir işlem olmadı. Biletlerimizi esnek olarak almıştık, ancak dönüş biletiyle ilgili yaşanan sorunlar ve işlemler sırasında bizi yanıltarak fazladan ücret talep edilmesi büyük bir mağduriyete sebep oldu. 04 Mayıs 2024'teki uçuşta da yaşadığımız sorunlar devam etti. Sonuç olarak, Thy'nin tutarsız ve sorumsuz tutumu nedeniyle mağdur olduk. Bu durumu talep etmemize rağmen detaylarıyla beyan edilmeyen ve mağduriyetimizi düzeltecek hiçbir aksiyon alınmamıştır. Thy'nin insan haklarına aykırı davrandığını düşünüyor ve bu durumu ulusal ve uluslararası platformlarda paylaşacağımızı bildirmek istiyoruz. Bu tür durumların tekrar yaşanmaması için gerekli önlemlerin alınmasını bekliyoruz.