3 Mayıs 2024 tarihinde Miami-İstanbul 21:45 uçuşumuz vardı. Eşim, 25 günlük bebeğimiz ve ben 3 kişiydik. Check-in kuyruğunda elimi incittim, ancak başta kimse ilgilenmedi. Yabancı gişede çalışan görevliler sordular, fakat yeterince ilgi gösterilmedi. Sonrasında Türk Hava Yolları personeli, havayolu sağlık görevlisi çağırıp isteyip istemediğimi sordu. Kontrol edilmesine izin verdim. Şaşkınlıkla düşünüyorum, eğer istemeyip de hayır deseydim neler olurdu, aynı durumu yaşar mıydım? Sağlık görevlisi geldi ve elimde kırık olabileceğini söyledi. Tedavi edildi ve sonrasında kendimi daha iyi hissettiğimi belirttim. Ancak Türk olan yer görevlisi, beni uçuşa alamayacağını ve doktor raporu gerektiğini söyledi. Kendimi iyi hissettiğimi beyan etmeme rağmen kabul etmedi. Uyumsuzluk olmaması için itiraz etmedim ve geceyi geçirebileceğimiz otelin bilgisini verdiler. Görevli, uçağa yetişemeyeceğimi belirterek otel bilgisi veriyor, bana rapor istediğini söylüyor. Bunun neden rapor istediğini anlayamıyorum. Ertesi gün kimse rapor sormadı. Aralık 2023'te esnek olarak aldığımız biletlerimizi düzenleyen bayan, dönüş biletiyle ilgili fiyat farkı çıkardı. Kredi kartı bilgilerimizi verdik ancak işlem tamamlanmamıştı. Otele gittiğimizde düzenlenmiş bir biletimiz olmadığını fark ettik. Ayrıca, yeni doğan bebeğimiz için fazladan ödeme yaparak puset rezervasyonu yapmıştık. Müşteri hizmetlerini aradığımızda, 04.05.2024 tarihindeki uçuşun rezerve edildiğini ancak satış yapılmadığını belirttiler. Ertesi gün havaalanına gittiğimizde farklı bir görevliyle işlem yaptık. Hiç kimse rapor sormadı, fiyat farkı talep edildi ve puset hizmeti verilmedi. Thy görevlilerinin gereksiz bir şekilde bizi havaalanından göndermesine rağmen ciddi mağduriyet yaşadık. 25 günlük bebeğimle ilgili Türk görevlilerin yetersiz ve kaba davranışları kabul edilemez. 04.05.2024 tarihinde yarım kalan seyahatimiz incinmiş el ve bebeğimle dar koltuklarda geçti. Uçuş sırasında kabine hizmet veren Hande Hanım ve ekibi, beni dinlenmem için business sınıfa aldılar, ancak talep etmediğim bu hizmetin mağduriyetimi gidermediğini belirtmek isterim. Mağduriyetimin karşılanmasını talep ediyorum. Bu durumu düzeltmezlerse sosyal medyada ve uluslararası platformlarda yaşadığım kötü tecrübeyi paylaşacağım. İnsan haklarına aykırı olan bu durumu kabul etmiyorum. Bilet bedelini ödediğim halde uçuştan yararlanamadım. Thy'dan henüz bir geri dönüş almadım ve mağduriyetimin telafisi için bekliyorum.autorelease