21 Haziran 2024 tarihinde yaşadığımız olay, Türk Hava Yolları'nın bize yaşattığı bir rezalettir. Ailemle 9 günlük Roma seyahatimizi planlarken, biletlerimizi güvenilir bir şekilde THY resmi internet sitesinden aldık. Gidişte herhangi bir sorun yaşamamamıza rağmen dönüşte yaşananlar kabusa dönüştü. Her şey, uçuştan 24 saat önce başlayan check-in süreciyle başladı. Dönüş uçuşumuz, Katanya üzerinden aktarmalıydı ve ilk uçuşumuz ITA Airways firmasıyla ayarlanmıştı. Ancak bilet işlemlerini THY'nin resmi sitesinden yapmamıza rağmen yaşanan tüm sıkıntılar ve karmaşa bize aitti. İlk uçağın iniş saati ile ikinci uçağın kalkış saati arasında sadece 45 dakika fark olmasına rağmen, pasaport kontrolü gibi süreçlerle birlikte yetişmemiz imkansızdı. Check-in işlemimizi yapamadık ve bize 2. uçuşun olduğu havaalanında işlem yapmamız gerektiği söylendi. Uçuşa saatler kala, sürekli terminal değiştirerek, valiz teslimi için koşturup durduk. İkinci uçuşta rötar olmasına rağmen umutluyduk, ancak görevli listenin ismimizi bulamadı. Transfer desk'e yönlendirildik ve anlık çözüm arayışı içinde, son dakika uçuşa yetişmeye çalıştık. Sonunda uçağa binip İstanbul'a indik, ancak bagajlarımızın olmadığını gördük. Ortada sadece bir valiz vardı ve diğerlerinin izi kayıptı. Uzun süren bekleyiş ve iletişimsizlik sonrası, valizlerimizin Katanya'da bulunduğu bilgisi geldi. Ancak, beklenen diğer valizler hala havaalanındaydı ve işlemler ağır ilerliyordu. Toplam 3 valizimizden 2'sini kaybetmişlerdi. Yaşanan bu kayıpların psikolojik etkisinden bahsetmek bile istemiyorum. Bu süreçte yaşadığımız kayıpların ve belirsizliklerin ardından, Türk Hava Yolları'nın amatörce yönetimine bir kez daha şahit olduk. Umarım yaşadığımız bu rezalet, havayolu sektöründe bir ders olur. Allah belanı versin Türk Hava Yolları!