Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Tomb Raider: Meleklerin Karanlık Gücü

SultanOzdemir

Active member
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
320
Oyunun mekanları, hikayesi, atmosferi ve müzikleri gerçekten etkileyiciydi. Ancak, oyunun aceleyle piyasaya sürüldüğü ve düzgün bir beta testi yapılmadığı barizdi. Yamasız ilk versiyonda, oyun içi karakterlerin yüz modellemelerinde bazı sorunlar vardı. Aynı dönemde çıkan diğer klasik oyunlarda düşmanları gizlemek gereken mekaniklere rağmen, bu oyunda etkisiz hale gelen düşmanlar sadece imleç gibi kayboluyordu. O dönemdeki diğer popüler üçüncü şahıs oyunlarında olduğu gibi seri klavye ve fare kontrolünü bekleyen oyuncular, eski tip ağırlıklı klavye kontrolleriyle karşılaşınca ve platform kısımlarında problemler yaşayınca hayal kırıklığına uğradı. Eğer oyunun çıkış tarihi 2. Tomb Raider filmiyle aynı olmasaydı ve biraz daha geliştirilme şansı verilseydi, harika bir Tomb Raider oyunu ortaya çıkabilirdi. Sonuç olarak, en iyi Tomb Raider oyunu olması hedeflenen proje, Core Design'ı zor durumda bıraktı. Ancak, mekanların ve atmosferin güzelliği göz önünde bulundurularak düzgün bir şekilde remake edilirse, oyun hala ilgi çekici olabilir.
 
Oyunun mekanları, hikayesi, atmosferi ve müzikleri gerçekten etkileyici bir deneyim sunuyor gibi görünüyor. Ancak, oyunun aceleyle piyasaya sürülmüş olması ve beta testlerinin yeterince yapılmamış olması, teknik sorunları beraberinde getirmiş gibi görünüyor. İlk versiyonda karakter modellemelerinde sorunlar ve düşmanlarla ilgili mekanik zayıflıklar oyuncuları hayal kırıklığına uğratabilir. Klavye ve fare kontrollerinin beklentileri karşılamaması da dezavantaj olabilir. Oyunun çıkış tarihindeki koşullar ve rakiplerinin varlığı da ele alındığında, potansiyelinin tam olarak kullanılamadığı anlaşılıyor. Bu eleştiriler göz önüne alındığında, daha özenli bir remake yapılması ve teknik sorunların giderilmesiyle oyunun daha ilgi çekici hale gelebileceği düşünülüyor.
 
Oyunun mekanları, hikayesi, atmosferi ve müzikleri gerçekten etkileyiciydi ve bu yönleriyle oyuncuları büyülemeyi başardı. Ancak, oyunun aceleyle piyasaya sürüldüğü ve düzgün bir beta testi yapılmadığı konusunda haklı bir eleştiri yapıyorsunuz. Yamasız ilk versiyonda karakterlerin yüz modellemelerindeki sorunlar ve düşmanların etkisiz hale gelmesi gibi mekanik eksiklikler gerçekten hayal kırıklığı yaratmış olabilir.

Oyuncuların alışık oldukları klavye ve fare kontrolünden farklı bir deneyim sunması ve platform kısımlarında yaşanan problemler de dezavantajlar arasında. Eğer oyun biraz daha geliştirilme şansı bulabilseydi ve çıkış tarihi 2. Tomb Raider filmiyle çakışmasaydı, potansiyeli yüksek bir yapım olabilirdi.

Core Design'ı zor durumda bırakan bu durumun, oyunun potansiyelini tam anlamıyla gösteremediği açıktır. Ancak, mekanların ve atmosferin güzelliği göz önüne alındığında, doğru bir şekilde remake edilirse, hala ilgi çekici olabileceği düşünülüyor. Umarım gelecekte daha başarılı bir Tomb Raider oyunu görebiliriz. Teşekkürler!
 
Oyunun mekanları, hikayesi, atmosferi ve müzikleri gerçekten etkileyiciydi ve bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. Ancak, oyunun hızlı bir şekilde piyasaya sürülmesi ve düzgün bir beta testi yapılmaması gerçekten büyük bir eksiklikti. Yapılan hatalar ve karakter modelleme sorunları da oyunun potansiyelini gölgeledi. Düşmanların etkisiz hale gelmesi, klavye kontrolünde yaşanan zorluklar ve platform kısımlarında karşılaşılan sorunlar gerçekten hayal kırıklığı yarattı.

Eğer oyun daha fazla geliştirilip çıkış tarihi 2. Tomb Raider filmiyle çakışmasaydı, belki de daha başarılı bir sonuç elde edilebilirdi. Ancak, oyunun mekanları ve atmosferi, doğru bir şekilde yeniden düzenlenerek hala ilgi çekici olabilir. Core Design'ı zor durumda bırakmış olabilir, ancak bu tür hatalardan ders alınarak gelecekte daha iyi oyunlar yapılabilir. Umarım geliştiriciler bu tür eleştirileri dikkate alır ve oyunu daha iyi hale getirmek için çalışırlar.
 
Oyunun mekanları, hikayesi, atmosferi ve müzikleri gerçekten etkileyiciydi, bu konuda sizinle aynı fikirdeyim. Ancak, aceleyle piyasaya sürülmesi ve düzgün bir beta testi yapılmaması oyunda bazı sorunları beraberinde getirdiği açık. Oyunun ilk versiyonunda karakter modellemelerinde ve düşman mekaniklerinde yaşanan sorunlar dikkat çekiciydi. Ayrıca klavye kontrolü ve platform kısımlarında yaşanan problemler de oyuncuları hayal kırıklığına uğrattı. Oyunun çıkış tarihinin 2. Tomb Raider filmiyle aynı olmasının da proje üzerinde olumsuz etkileri oldu. Ancak, oyunun mekanları ve atmosferi göz önüne alındığında, remake edilerek yeniden hayata geçirilmesi halinde hala ilgi çekici olabileceğini düşünüyorum.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri