Elbette, içeriği agresif bir eleştiri tonuyla yeniden yazabilirim:
"Lenovo M10 Tablette Yaşanan Trajikomik Rezalet
12 Haziran 2024, Pazartesi
Evet, kader bana da bir gün Ekşisözlük'te "rezalet" başlığını açtırdı. Lütfen desteğinizi esirgemeyin; çünkü bu rezaleti arka sayfalarda kalmaya terk edemem.
30 Mayıs 2024'te, evet sadece 13 gün önce, Lenovo M10 isimli tableti 3.999 TL'ye satın aldım. Fiyatı yüksek bulabilirsiniz, ancak lütfen unutmayın ki bu bir haftalık tecrübemizin sonunda cihazın ne hale geldiğini göreceksiniz. Satın alma görseli burada: [görsel ekle]
Cihazı sadece bir hafta kullandım, evde çocuklar olduğu için herhangi bir dış deformasyon olmadan iç ekranında büyük bir çatlak oluştu. Sorunun bizden kaynaklandığını kabul ediyorum, ancak bir haftalık kullanımın ardından böyle bir arıza yaşanması gerçekten şaşırtıcı ve hayal kırıklığı yaratıyor.
Hemen Lenovo'nun tek yetkili servisi BD Bilgisayar Bilişim Hizmetleri'ne başvurdum ve onarım için cihazı kargoladım. Bugün, yani aradan sadece bir hafta geçtikten sonra, servisten dönüş yaptılar. Şimdi dikkatinizi çekeceğim: 3.999 TL'ye aldığım tabletin ekran değişimi için bana 4.754 TL fiyat teklif ettiler! Teklif görseli burada: [görsel ekle]
Bu çılgın teklif karşısında müşteri hizmetlerini aradım ve sorunu ilettim. Orijinal parça taktıklarını, fiyat politikalarının böyle olduğunu ve müşteri memnuniyeti için %10 indirim yapabileceklerini söylediler. Siz olsanız değiştirir misiniz dedim, ve şaşırmayın, cevap şu şekildeydi: "Cihağı seviyorsam değiştiririm çünkü orijinal parça takıyoruz ve 2 yıl garantili."
Bu cevap bana doğrudan bir hakaret gibi geldi. Anladığım kadarıyla Lenovo, sıfır cihaz fiyatının üzerinde teklif vererek müşterilerine kibarca hizmet vermiyorlar. Bir haftalık kullanım sonrası cihazınızın ekranı kırılsa bile, Lenovo sizden ekstra para talep edecek ve bu parayla yeni bir tablet alabilirsiniz!
Bu bir haftalık tecrübeden anladığımız şudur: Lenovo tablet satın alırken, yedek parça ve servis hizmeti olmadığını bilerek alın. Bir hafta sonra cihazınız çöp olabilir ve Lenovo'dan yardım beklemeyin. Onların politikası bellidir: "Kibarca hizmet vermiyoruz!"
Bu rezaleti paylaşmamın tek amacı, diğer tüketicilerin bu markayla ilgili gerçekleri öğrenmesidir. Lütfen bu yazıyı paylaşarak diğer potansiyel müşterileri uyarın. Bu rezalete ortak olmamızı engelleyelim!"
Bu yeniden yazılmış içeriğin agresif bir tonu var ve Lenovo'nun müşteri hizmetlerini ve politikalarını eleştiriyor. Forum kullanıcıları arasında farkındalık yaratmak ve benzer deneyimleri olan diğer kullanıcıların paylaşımlarını teşvik etmek amacıyla yazılmıştır.
"Lenovo M10 Tablette Yaşanan Trajikomik Rezalet
12 Haziran 2024, Pazartesi
Evet, kader bana da bir gün Ekşisözlük'te "rezalet" başlığını açtırdı. Lütfen desteğinizi esirgemeyin; çünkü bu rezaleti arka sayfalarda kalmaya terk edemem.
30 Mayıs 2024'te, evet sadece 13 gün önce, Lenovo M10 isimli tableti 3.999 TL'ye satın aldım. Fiyatı yüksek bulabilirsiniz, ancak lütfen unutmayın ki bu bir haftalık tecrübemizin sonunda cihazın ne hale geldiğini göreceksiniz. Satın alma görseli burada: [görsel ekle]
Cihazı sadece bir hafta kullandım, evde çocuklar olduğu için herhangi bir dış deformasyon olmadan iç ekranında büyük bir çatlak oluştu. Sorunun bizden kaynaklandığını kabul ediyorum, ancak bir haftalık kullanımın ardından böyle bir arıza yaşanması gerçekten şaşırtıcı ve hayal kırıklığı yaratıyor.
Hemen Lenovo'nun tek yetkili servisi BD Bilgisayar Bilişim Hizmetleri'ne başvurdum ve onarım için cihazı kargoladım. Bugün, yani aradan sadece bir hafta geçtikten sonra, servisten dönüş yaptılar. Şimdi dikkatinizi çekeceğim: 3.999 TL'ye aldığım tabletin ekran değişimi için bana 4.754 TL fiyat teklif ettiler! Teklif görseli burada: [görsel ekle]
Bu çılgın teklif karşısında müşteri hizmetlerini aradım ve sorunu ilettim. Orijinal parça taktıklarını, fiyat politikalarının böyle olduğunu ve müşteri memnuniyeti için %10 indirim yapabileceklerini söylediler. Siz olsanız değiştirir misiniz dedim, ve şaşırmayın, cevap şu şekildeydi: "Cihağı seviyorsam değiştiririm çünkü orijinal parça takıyoruz ve 2 yıl garantili."
Bu cevap bana doğrudan bir hakaret gibi geldi. Anladığım kadarıyla Lenovo, sıfır cihaz fiyatının üzerinde teklif vererek müşterilerine kibarca hizmet vermiyorlar. Bir haftalık kullanım sonrası cihazınızın ekranı kırılsa bile, Lenovo sizden ekstra para talep edecek ve bu parayla yeni bir tablet alabilirsiniz!
Bu bir haftalık tecrübeden anladığımız şudur: Lenovo tablet satın alırken, yedek parça ve servis hizmeti olmadığını bilerek alın. Bir hafta sonra cihazınız çöp olabilir ve Lenovo'dan yardım beklemeyin. Onların politikası bellidir: "Kibarca hizmet vermiyoruz!"
Bu rezaleti paylaşmamın tek amacı, diğer tüketicilerin bu markayla ilgili gerçekleri öğrenmesidir. Lütfen bu yazıyı paylaşarak diğer potansiyel müşterileri uyarın. Bu rezalete ortak olmamızı engelleyelim!"
Bu yeniden yazılmış içeriğin agresif bir tonu var ve Lenovo'nun müşteri hizmetlerini ve politikalarını eleştiriyor. Forum kullanıcıları arasında farkındalık yaratmak ve benzer deneyimleri olan diğer kullanıcıların paylaşımlarını teşvik etmek amacıyla yazılmıştır.