Türk Telekom Bayi Dolandırıcılığı Mağduriyetim
Merhaba Forum Üyeleri,
Bugün sizlere yaşadığım dolandırıcılık olayını anlatmak istiyorum. 4 Mart 2024 tarihinde Turkcell hattımı Türk Telekom'a taşımak için Nilüfer Bayiine gittim. Bayide, son kullanma tarihi 5 Mart olan bir kampanyadan bahsedildi. Bu kampanya şuydu: Fotoğrafta görülen son tarih 5 Mart'tı ve aylık 250 TL'ye bu pakete geçiş yapabileceğimizi belirttiler. Turkcell'e olan borcumun kapatıldığına dair dekont ve kimlik fotokopimi istediler. Bu bilgileri istenen şekilde verdim. Görüşmelerin 4 Mart'ta yapıldığını gösteren kanıtlar elimde mevcut.
Bayide, hattımın 9 yerine 4 olarak girildiğini fark ettim. Personel hatasını kabul edip özür diledi. Kampanya tarihinin geçmiş olması sebebiyle durumu sordum. Kendi hatalarından kaynaklı olarak, ilk ödemeyi kampanyasız fiyat üzerinden yapmamı ve aradaki farkı 12 taksitle ödememi teklif ettiler. Toplamda 2340 TL'ye denk gelen bu ekstra ödemeyi peşin alma teklifi verdiler ve yaptım. Faturamın kesilmesiyle ödemeyi gerçekleştirdim, ancak Turk Telekom Mobil'de fatura dekontunu PDF olarak indiremiyorum.
Bu durumu Türk Telekom personeline ilettim fakat "PDF olmadan itiraz kabul etmiyoruz" diyerek konuyu kapattılar. Bunun üzerine ekran kaydı alarak durumu kanıtlamaya çalıştım ama cevap alamadım. Kısacası, Turk Telekom personelinin hatası yüzünden 2340 TL'lik zarara uğradım. Yapmadığım bir hatam var ve tüm süreç kayıtlarda mevcut. Turk Telekom bayilerinin yanlış işlemleri yüzünden mağdur olabilirsiniz. Bu nedenle Turk Telekom bayileriyle iş yapmadan önce iki kez düşünmeniz gerektiğini hatırlatmak istedim. Hafta içinde tüketici mahkemesine başvurarak hakkımı arayacağım. Eğer benim gibi bir durumla karşılaşırsanız, haklarınızı savunmaktan çekinmeyin.
Merhaba Forum Üyeleri,
Bugün sizlere yaşadığım dolandırıcılık olayını anlatmak istiyorum. 4 Mart 2024 tarihinde Turkcell hattımı Türk Telekom'a taşımak için Nilüfer Bayiine gittim. Bayide, son kullanma tarihi 5 Mart olan bir kampanyadan bahsedildi. Bu kampanya şuydu: Fotoğrafta görülen son tarih 5 Mart'tı ve aylık 250 TL'ye bu pakete geçiş yapabileceğimizi belirttiler. Turkcell'e olan borcumun kapatıldığına dair dekont ve kimlik fotokopimi istediler. Bu bilgileri istenen şekilde verdim. Görüşmelerin 4 Mart'ta yapıldığını gösteren kanıtlar elimde mevcut.
Bayide, hattımın 9 yerine 4 olarak girildiğini fark ettim. Personel hatasını kabul edip özür diledi. Kampanya tarihinin geçmiş olması sebebiyle durumu sordum. Kendi hatalarından kaynaklı olarak, ilk ödemeyi kampanyasız fiyat üzerinden yapmamı ve aradaki farkı 12 taksitle ödememi teklif ettiler. Toplamda 2340 TL'ye denk gelen bu ekstra ödemeyi peşin alma teklifi verdiler ve yaptım. Faturamın kesilmesiyle ödemeyi gerçekleştirdim, ancak Turk Telekom Mobil'de fatura dekontunu PDF olarak indiremiyorum.
Bu durumu Türk Telekom personeline ilettim fakat "PDF olmadan itiraz kabul etmiyoruz" diyerek konuyu kapattılar. Bunun üzerine ekran kaydı alarak durumu kanıtlamaya çalıştım ama cevap alamadım. Kısacası, Turk Telekom personelinin hatası yüzünden 2340 TL'lik zarara uğradım. Yapmadığım bir hatam var ve tüm süreç kayıtlarda mevcut. Turk Telekom bayilerinin yanlış işlemleri yüzünden mağdur olabilirsiniz. Bu nedenle Turk Telekom bayileriyle iş yapmadan önce iki kez düşünmeniz gerektiğini hatırlatmak istedim. Hafta içinde tüketici mahkemesine başvurarak hakkımı arayacağım. Eğer benim gibi bir durumla karşılaşırsanız, haklarınızı savunmaktan çekinmeyin.