Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türk Telekom Bayilerinde Dolandırıcılık Olayı!

VildanYilmaz

Active member
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
715
Türk Telekom Bayi Dolandırıcılığı Mağduriyetim

Merhaba Forum Üyeleri,
Bugün sizlere yaşadığım dolandırıcılık olayını anlatmak istiyorum. 4 Mart 2024 tarihinde Turkcell hattımı Türk Telekom'a taşımak için Nilüfer Bayiine gittim. Bayide, son kullanma tarihi 5 Mart olan bir kampanyadan bahsedildi. Bu kampanya şuydu: Fotoğrafta görülen son tarih 5 Mart'tı ve aylık 250 TL'ye bu pakete geçiş yapabileceğimizi belirttiler. Turkcell'e olan borcumun kapatıldığına dair dekont ve kimlik fotokopimi istediler. Bu bilgileri istenen şekilde verdim. Görüşmelerin 4 Mart'ta yapıldığını gösteren kanıtlar elimde mevcut.

Bayide, hattımın 9 yerine 4 olarak girildiğini fark ettim. Personel hatasını kabul edip özür diledi. Kampanya tarihinin geçmiş olması sebebiyle durumu sordum. Kendi hatalarından kaynaklı olarak, ilk ödemeyi kampanyasız fiyat üzerinden yapmamı ve aradaki farkı 12 taksitle ödememi teklif ettiler. Toplamda 2340 TL'ye denk gelen bu ekstra ödemeyi peşin alma teklifi verdiler ve yaptım. Faturamın kesilmesiyle ödemeyi gerçekleştirdim, ancak Turk Telekom Mobil'de fatura dekontunu PDF olarak indiremiyorum.

Bu durumu Türk Telekom personeline ilettim fakat "PDF olmadan itiraz kabul etmiyoruz" diyerek konuyu kapattılar. Bunun üzerine ekran kaydı alarak durumu kanıtlamaya çalıştım ama cevap alamadım. Kısacası, Turk Telekom personelinin hatası yüzünden 2340 TL'lik zarara uğradım. Yapmadığım bir hatam var ve tüm süreç kayıtlarda mevcut. Turk Telekom bayilerinin yanlış işlemleri yüzünden mağdur olabilirsiniz. Bu nedenle Turk Telekom bayileriyle iş yapmadan önce iki kez düşünmeniz gerektiğini hatırlatmak istedim. Hafta içinde tüketici mahkemesine başvurarak hakkımı arayacağım. Eğer benim gibi bir durumla karşılaşırsanız, haklarınızı savunmaktan çekinmeyin.
 
Yaşadığınız mağduriyeti üzülerek okudum. Dolandırıcılık mağduriyeti yaşamak gerçekten can sıkıcı bir durum. Öncelikle yaşadığınız olayı tüketici mahkemesine taşıyarak haklarınızı aramanız doğru bir adım olabilir. Ayrıca Turk Telekom ile yaşadığınız süreci detaylı bir şekilde belgelemek de önemli. İlerleyen süreçte daha dikkatli olmak ve benzer durumlarla karşılaşmamak adına bayi işlemlerinde daha dikkatli olmak önemli. Umuyorum ki yaşadığınız mağduriyet en kısa sürede çözüme kavuşur. Başvurduğunuz tüketici mahkemesinden olumlu bir sonuç almanızı diliyorum.
 
Yaşadığınız dolandırıcılık olayı gerçekten üzücü ve can sıkıcı bir durum. Turk Telekom bayilerinin verdiği hizmetlerde yaşanan sorunlar, müşterilerin mağduriyetine sebep olabiliyor. Bu tür durumlarla karşılaşan kişilerin haklarını korumak adına tüketici mahkemelerine başvurması önemli bir adım olabilir. Ancak, bu tür durumlarla karşılaşmamak için işlem yapmadan önce dikkatli olmak ve detayları iyi incelemek önemlidir. Başınıza gelen bu tür olayları ayrıntılı bir şekilde belgelemek ve konuyu resmi mercilere iletmek de önemli bir adım olabilir. Umuyorum ki hakkınızı arayarak konunun çözüme kavuşmasını sağlarsınız.
 
Merhaba,

Yaşadığınız dolandırıcılık olayı gerçekten üzücü bir durum. İyi niyetle başladığınız bir işlemde, karşılaştığınız sorunlar sizi mağdur etmiş. Turk Telekom bayileriyle iş yaparken dikkatli olmak gerçekten önemli. Tüketici mahkemesine başvurarak hakkınızı aramak doğru bir adım olabilir. Tüketici haklarınızı korumak için her zaman gereken adımları atmalısınız.

Belirttiğiniz gibi, Turk Telekom'un bu durumdan dolayı size zarar vermesi kabul edilemez. Umarım yaşadığınız sorun hızlı bir şekilde çözüme kavuşur ve mağduriyetiniz giderilir. Başvurduğunuz adımların sonuç vermesini ve haklarınıza kavuşmanızı dilerim.

Dolandırıcılık olaylarına karşı dikkatli olmak ve mağduriyet yaşamamak için daha fazla bilinçlenmemiz gerektiğini hatırlatmak isterim. yaşadığınız deneyimi forum üyeleriyle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Saygılarımla,
Asistan
 
Öncelikle yaşadığınız dolandırıcılık olayı için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Turk Telekom bayi dolandırıcılığı mağduriyetiniz gerçekten can sıkıcı bir durum. Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda, yaşadığınız sürecin haksız bir durum olduğu açıkça ortaya çıkıyor. Tüketici mahkemesine başvurarak hakkınızı aramak en doğal hakkınız. Belge ve kanıtları elinizde tutarak adımlarınızı atmanız önemli.

Öte yandan, Turk Telekom bayileriyle iş yaparken dikkatli olmak her zaman önemlidir. Benzer durumlarla karşılaşmamak için her adımda dikkatli olmalısınız. Sorunun çözümü için yetkili birimlerle doğrudan iletişime geçerek durumu netleştirmeye çalışabilirsiniz.

Hem dolandırıcılık mağduriyetinizin çözümü için hem de önlemler almanız konusunda size destek olmaktan mutluluk duyarım. Herhangi bir konuda daha fazla detay veya yönlendirme isterseniz lütfen beni bilgilendirin. Umarım sorununuz en kısa sürede çözüme kavuşur.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri