arkadaşlar burayı bu iş için kullanmak istemezdim de ne yazık ki Türk Telekom buna insanı mecbur bırakıyor. Türk Telekom hattımda yaklaşık 2 haftadır sorun var. 4 telefonda denememe rağmen kesinlikle hattıma SMS gelmiyor. Bugün gittim 300 TL verip yeni SIM aldım, yeni hattımı da 3 ayrı telefonda denedim ama asla problem çözülemiyor. Bu konuda daha önce bağlandığım Türk Telekom hat iptal birimi problem çözülemezse akli fesih hakkım için yardımcı olabileceğini söyledi ama şimdi aradığımda fesih ücretimi mutlaka ödemem gerektiğini söylüyorlar. Seri anlamda mağdur olmuş durumdayım, SMS onayı alamadigim için tüm banka işlerim durmuş vaziyette. Fesih ücreti de bu arada 3800 lira. Yani benden kaynaklanmayan bir sorun nedeniyle üstüne para ödemem gerekiyor. Tüketici Hakem Heyeti, Şikayetvar, BTK akla gelebilecek her yere başvurdum ama Türk Telekom'un gram umrunda değil. Size tavsiyem, operatör seçerken 2 defa düşünün, boykot hatasının arkasında durmayan firmalardan uzak durun.