Hattın bana ait olmamasına rağmen, müşteri hizmetleriyle haşır neşir oldum. Abim bana telefon almıştı, yeni aldığım telefonda benim sim okumuyor, başka sim okuyordu. Benim sim ise başka telefonda çalışıyordu. Sorunun Turkcell'den kaynaklandığını öğrenince aradım ama telefon yeni hatta takılı değildi. Hattı takayım tekrar müşteri hizmetlerine bağlanırım dedim, kapattım.
Yine aradım müşteri hizmetlerini, telefona bakan hanımefendisi "Hattın yasal sahibi siz misiniz?" diye sordu. Ben kullanıcıyım dedim. "Hattın yasal sahibi değilseniz hattın sahibi arasın size yardımcı olamam" dedi. Orada film koptu, daha 5 dakika önce bana yardımcı oldular, ben sadece kullanıcıyım buna rağmen hep işlem yaptım ne alakası var bu nerden çıktı diye bağırdım. Bana başka müşteri hizmetlerine bağlan dedim, onu bile kabul etmedi. "Yok sistemde çıkmıyor da bilmem neymiş te" suratına kapattım.
Yine aradım ki zar zor müşteri hizmetlerine bağlanıyorum, bundan sonraki müşteri hizmetleri benim işimi halletti. Bazı müşteri temsilcileri cinsliğine mi bunu yapıyor anlamış değilim, insanın sabrını zorluyorlar. Bunun yanında çalışanlar aşırı bilgisizler, müşteri hizmetlerinden kolayca halledilecek meseleyi bize Turkcell mağazası halledilmesi gerektiğini söylüyorlar, Turkcell mağazası da zaten müşteri hizmetleri hallediyordu diyor. Bir müşteri hizmetleri a diyorsa diğeri de b diyor, kimin dediği doğru kimin dediği hatalı belli değil.
Yine aradım müşteri hizmetlerini, telefona bakan hanımefendisi "Hattın yasal sahibi siz misiniz?" diye sordu. Ben kullanıcıyım dedim. "Hattın yasal sahibi değilseniz hattın sahibi arasın size yardımcı olamam" dedi. Orada film koptu, daha 5 dakika önce bana yardımcı oldular, ben sadece kullanıcıyım buna rağmen hep işlem yaptım ne alakası var bu nerden çıktı diye bağırdım. Bana başka müşteri hizmetlerine bağlan dedim, onu bile kabul etmedi. "Yok sistemde çıkmıyor da bilmem neymiş te" suratına kapattım.
Yine aradım ki zar zor müşteri hizmetlerine bağlanıyorum, bundan sonraki müşteri hizmetleri benim işimi halletti. Bazı müşteri temsilcileri cinsliğine mi bunu yapıyor anlamış değilim, insanın sabrını zorluyorlar. Bunun yanında çalışanlar aşırı bilgisizler, müşteri hizmetlerinden kolayca halledilecek meseleyi bize Turkcell mağazası halledilmesi gerektiğini söylüyorlar, Turkcell mağazası da zaten müşteri hizmetleri hallediyordu diyor. Bir müşteri hizmetleri a diyorsa diğeri de b diyor, kimin dediği doğru kimin dediği hatalı belli değil.