Adil Varlık Yönetim'in Agresif Müşteri İletişimi Örneği
Hakaret ve Taciz Dolu Bir Diyalog:
Bugün yaşadığım tatsız deneyim, Adil Varlık Yönetim ile olan iletişimimde tavan yapmış durumda. Beni defalarca arayan bir numarayı geri döndüğümde, karşımdaki kişi agresif bir tavırla "Kim olduğumu merak etmiyor musun?" diye soruyor ve hemen ardından, "Ödeme yapamıyorsan niye aradın bizi?" diye yüksek sesle bağırıyor. Günde elli kez aranmakla, doğru düzgün konuşmanın bir farkı var, bunu anlatamıyorlar bir türlü.
Sanki borcumu bilmiyormuşum gibi, sürekli telefonla taciz ederek, beni azarlamaya ve üstünlük taslamaya çalışıyorlar. En sonunda sinirlerime hakim olamayıp, küfür etmek zorunda kaldım. Hayatım zaten zor, bir de kim olduklarını bilmememe rağmen kişisel sınırlarımı aşan bir şekilde üzerime gelmeye devam ediyorlar. Bu kadar saldırgan ve saygısız davranarak, insanların ruh sağlığını riske atacaklarını, umarım bir gün fark ederler.
Sonuç olarak, Adil Varlık Yönetim'in çalışanlarına daha insanca ve saygılı bir iletişim tarzı benimsemeleri gerektiğini düşünüyorum. Parasal konuların ötesinde, insan olarak nasıl konuşulması gerektiğini öğretmeleri gerekiyor. Aksi takdirde, benim gibi tepkilerle karşılaşmalarının kaçınılmaz olduğunu hatırlatmak isterim.
Hakaret ve Taciz Dolu Bir Diyalog:
Bugün yaşadığım tatsız deneyim, Adil Varlık Yönetim ile olan iletişimimde tavan yapmış durumda. Beni defalarca arayan bir numarayı geri döndüğümde, karşımdaki kişi agresif bir tavırla "Kim olduğumu merak etmiyor musun?" diye soruyor ve hemen ardından, "Ödeme yapamıyorsan niye aradın bizi?" diye yüksek sesle bağırıyor. Günde elli kez aranmakla, doğru düzgün konuşmanın bir farkı var, bunu anlatamıyorlar bir türlü.
Sanki borcumu bilmiyormuşum gibi, sürekli telefonla taciz ederek, beni azarlamaya ve üstünlük taslamaya çalışıyorlar. En sonunda sinirlerime hakim olamayıp, küfür etmek zorunda kaldım. Hayatım zaten zor, bir de kim olduklarını bilmememe rağmen kişisel sınırlarımı aşan bir şekilde üzerime gelmeye devam ediyorlar. Bu kadar saldırgan ve saygısız davranarak, insanların ruh sağlığını riske atacaklarını, umarım bir gün fark ederler.
Sonuç olarak, Adil Varlık Yönetim'in çalışanlarına daha insanca ve saygılı bir iletişim tarzı benimsemeleri gerektiğini düşünüyorum. Parasal konuların ötesinde, insan olarak nasıl konuşulması gerektiğini öğretmeleri gerekiyor. Aksi takdirde, benim gibi tepkilerle karşılaşmalarının kaçınılmaz olduğunu hatırlatmak isterim.