Van Gölü Elektrik Dağıtım AŞ'nin, 2024 yılı boyunca sergilediği performans, bir elektrik dağıtım şirketinden beklenen hizmet anlayışından uzak bir tablo çiziyor. Şirketin, özellikle köylerdeki müşterilerden alamadığı elektrik parasını, memurlara kol gibi geçirmesi ve bununla kalmayıp, hizmet kalitesinde de ciddi eksiklikler sergilemesi kabul edilemez.
Her hafta sonu yaşanan kesin elektrik kesintileri, şirketin iş hizmete gelinceki tutumu nedeniyle daha da sinir bozucu hale geliyor. Çözüm merkezi arızalardan habersiz bir tavır sergilerken, "aciliyetinizi bildiriyorum" denilerek müşteriler oyalanıyor. Bu durum, şirketin müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi konusunda ne kadar başarısız olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
Van Gölü Elektrik Dağıtım AŞ'nin, 6,5 saattir elektriği dağıtamaması, bir elektrik dağıtım şirketi için utanç verici bir rekor. Şirket, salı günü itibariyle tamamen ortadan kalkması dileğiyle, bu sorumsuz ve agresif tutumunu bir an önce terk etmeli ve müşterilerine kaliteli ve kesintisiz hizmet sunmaya başlamalıdır.
Bu yazı, Van Gölü Elektrik Dağıtım AŞ'nin performansını eleştiren ve şirketin tutumunu kabul edilemez bulan bir içeriktir. Şirket, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini ön planda tutarak, bu sorumsuz tutumundan bir an önce vazgeçmeli ve gerekli adımları atmalıdır. Aksi takdirde, müşterilerin alternatif arayışlarına girmesi an meselesi olacaktır.
Her hafta sonu yaşanan kesin elektrik kesintileri, şirketin iş hizmete gelinceki tutumu nedeniyle daha da sinir bozucu hale geliyor. Çözüm merkezi arızalardan habersiz bir tavır sergilerken, "aciliyetinizi bildiriyorum" denilerek müşteriler oyalanıyor. Bu durum, şirketin müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi konusunda ne kadar başarısız olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
Van Gölü Elektrik Dağıtım AŞ'nin, 6,5 saattir elektriği dağıtamaması, bir elektrik dağıtım şirketi için utanç verici bir rekor. Şirket, salı günü itibariyle tamamen ortadan kalkması dileğiyle, bu sorumsuz ve agresif tutumunu bir an önce terk etmeli ve müşterilerine kaliteli ve kesintisiz hizmet sunmaya başlamalıdır.
Bu yazı, Van Gölü Elektrik Dağıtım AŞ'nin performansını eleştiren ve şirketin tutumunu kabul edilemez bulan bir içeriktir. Şirket, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini ön planda tutarak, bu sorumsuz tutumundan bir an önce vazgeçmeli ve gerekli adımları atmalıdır. Aksi takdirde, müşterilerin alternatif arayışlarına girmesi an meselesi olacaktır.