1 Temmuz 2024 Vestel Rezaleti
Hayal bile edemezdim ki bir gün bu platformu böyle bir durumda kullanacağım. Ancak 2.5 ayın sonunda sabrımın taşıp, yaşadığım tüm olumsuz süreci detaylı bir şekilde paylaşmak istiyorum. Marka tercihlerinizi yapmadan önce buradaki bilgilere dikkat edin ve ekran görüntüleriyle markanın karşısında nasıl bir durumla karşı karşıya kalabileceğinizi bilin. Ayrıca umarım marka derhal bu soruna çözüm bulur ve hatalı buzdolabını iade alır!
10 Haziran tarihinde attığımız bir tweet ile sesimizi duyurmaya çalıştık. O tweette gerekli görseller ve açıklamalar mevcuttu. Şimdi biraz daha detay vermek istiyorum. Buzdolabını satın aldık ve eski dolabı atmadan kurulum yapmadık. Eski dolabı atıp servisi çağırdık, kurulum yapıldı ve gittiler. Ancak sonrasında iç parçanın kırık olduğunu fark ettik. Servis gelip kırık parçayı değiştirdi. İlk başta bir sorun yok gibi gözükse de 1-2 gün içinde içindeki tüm gıdalar ya küf tuttu, ya koktu ya da bozuldu ve çöpe gitmek zorunda kaldı.
Hemen servis kaydı açtık, servis tekrar geldi ve bir müdahalede bulundu ancak sorun giderilmedi. Tekrar çağırdık, yine aynı şekilde bir şeyler yapıldı ama sorun hala devam etti. En doğal hakkımız olarak iade etmek istedik. Çünkü koyduğumuz su kokuyor, yemekler bozuluyor ve sebze-meyveler beklenenden çok daha kısa sürede bozuluyordu. 10 Haziran tarihinden bu yana sürekli iletişim kurmaya çalıştık, ancak merkezdeki yetkililer bize gereken ilgiyi göstermedi.
Gülşah hanım arızanın olmadığını iddia ederek destek talebimizi reddetti. Ücret karşılığında destek talebi açmak istediğimizde bizi oyalamaya çalıştılar. Servis gelip cihazı inceledi ancak sürekli bir ertelemenin ardından halen sorun çözülmedi. Şu an buzdolabının iadesi için hala beklemekteyiz.
Bu süreçte müşteri hizmetleriyle yaşadığımız konuşmalar da beni oldukça sinirlendirdi. Her gün bu sorunla uğraşmaktan bıktım ve artık işi şakaya dökmeye başladım. Şikayetvar üzerinden de durumu paylaştım ve hala bir çözüm bulunmadı. 1 Temmuz itibariyle süreç hala aynı şekilde devam ediyor ve buzdolabının bir an önce iade edilmesi için desteğinize ihtiyacım var.
Hayal bile edemezdim ki bir gün bu platformu böyle bir durumda kullanacağım. Ancak 2.5 ayın sonunda sabrımın taşıp, yaşadığım tüm olumsuz süreci detaylı bir şekilde paylaşmak istiyorum. Marka tercihlerinizi yapmadan önce buradaki bilgilere dikkat edin ve ekran görüntüleriyle markanın karşısında nasıl bir durumla karşı karşıya kalabileceğinizi bilin. Ayrıca umarım marka derhal bu soruna çözüm bulur ve hatalı buzdolabını iade alır!
10 Haziran tarihinde attığımız bir tweet ile sesimizi duyurmaya çalıştık. O tweette gerekli görseller ve açıklamalar mevcuttu. Şimdi biraz daha detay vermek istiyorum. Buzdolabını satın aldık ve eski dolabı atmadan kurulum yapmadık. Eski dolabı atıp servisi çağırdık, kurulum yapıldı ve gittiler. Ancak sonrasında iç parçanın kırık olduğunu fark ettik. Servis gelip kırık parçayı değiştirdi. İlk başta bir sorun yok gibi gözükse de 1-2 gün içinde içindeki tüm gıdalar ya küf tuttu, ya koktu ya da bozuldu ve çöpe gitmek zorunda kaldı.
Hemen servis kaydı açtık, servis tekrar geldi ve bir müdahalede bulundu ancak sorun giderilmedi. Tekrar çağırdık, yine aynı şekilde bir şeyler yapıldı ama sorun hala devam etti. En doğal hakkımız olarak iade etmek istedik. Çünkü koyduğumuz su kokuyor, yemekler bozuluyor ve sebze-meyveler beklenenden çok daha kısa sürede bozuluyordu. 10 Haziran tarihinden bu yana sürekli iletişim kurmaya çalıştık, ancak merkezdeki yetkililer bize gereken ilgiyi göstermedi.
Gülşah hanım arızanın olmadığını iddia ederek destek talebimizi reddetti. Ücret karşılığında destek talebi açmak istediğimizde bizi oyalamaya çalıştılar. Servis gelip cihazı inceledi ancak sürekli bir ertelemenin ardından halen sorun çözülmedi. Şu an buzdolabının iadesi için hala beklemekteyiz.
Bu süreçte müşteri hizmetleriyle yaşadığımız konuşmalar da beni oldukça sinirlendirdi. Her gün bu sorunla uğraşmaktan bıktım ve artık işi şakaya dökmeye başladım. Şikayetvar üzerinden de durumu paylaştım ve hala bir çözüm bulunmadı. 1 Temmuz itibariyle süreç hala aynı şekilde devam ediyor ve buzdolabının bir an önce iade edilmesi için desteğinize ihtiyacım var.