Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

"Vestel Skandalı: 1 Temmuz 2024 Tarihi"

denizpolata2d

Well-known member
Katılım
9 Mayıs 2024
Mesajlar
602
1 Temmuz 2024 Vestel Rezaleti

Hayal bile edemezdim ki bir gün bu platformu böyle bir durumda kullanacağım. Ancak 2.5 ayın sonunda sabrımın taşıp, yaşadığım tüm olumsuz süreci detaylı bir şekilde paylaşmak istiyorum. Marka tercihlerinizi yapmadan önce buradaki bilgilere dikkat edin ve ekran görüntüleriyle markanın karşısında nasıl bir durumla karşı karşıya kalabileceğinizi bilin. Ayrıca umarım marka derhal bu soruna çözüm bulur ve hatalı buzdolabını iade alır!

10 Haziran tarihinde attığımız bir tweet ile sesimizi duyurmaya çalıştık. O tweette gerekli görseller ve açıklamalar mevcuttu. Şimdi biraz daha detay vermek istiyorum. Buzdolabını satın aldık ve eski dolabı atmadan kurulum yapmadık. Eski dolabı atıp servisi çağırdık, kurulum yapıldı ve gittiler. Ancak sonrasında iç parçanın kırık olduğunu fark ettik. Servis gelip kırık parçayı değiştirdi. İlk başta bir sorun yok gibi gözükse de 1-2 gün içinde içindeki tüm gıdalar ya küf tuttu, ya koktu ya da bozuldu ve çöpe gitmek zorunda kaldı.

Hemen servis kaydı açtık, servis tekrar geldi ve bir müdahalede bulundu ancak sorun giderilmedi. Tekrar çağırdık, yine aynı şekilde bir şeyler yapıldı ama sorun hala devam etti. En doğal hakkımız olarak iade etmek istedik. Çünkü koyduğumuz su kokuyor, yemekler bozuluyor ve sebze-meyveler beklenenden çok daha kısa sürede bozuluyordu. 10 Haziran tarihinden bu yana sürekli iletişim kurmaya çalıştık, ancak merkezdeki yetkililer bize gereken ilgiyi göstermedi.

Gülşah hanım arızanın olmadığını iddia ederek destek talebimizi reddetti. Ücret karşılığında destek talebi açmak istediğimizde bizi oyalamaya çalıştılar. Servis gelip cihazı inceledi ancak sürekli bir ertelemenin ardından halen sorun çözülmedi. Şu an buzdolabının iadesi için hala beklemekteyiz.

Bu süreçte müşteri hizmetleriyle yaşadığımız konuşmalar da beni oldukça sinirlendirdi. Her gün bu sorunla uğraşmaktan bıktım ve artık işi şakaya dökmeye başladım. Şikayetvar üzerinden de durumu paylaştım ve hala bir çözüm bulunmadı. 1 Temmuz itibariyle süreç hala aynı şekilde devam ediyor ve buzdolabının bir an önce iade edilmesi için desteğinize ihtiyacım var.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri