Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Vikiproje:Buffy evreni/Madde listesi

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
# Joss Whedon Family Michelle Trachtenberg James Marsters Alyson Hannigan Sarah Michelle Gellar Nicholas Brendon Anthony Head Emma Caulfield David Boreanaz Marc Blucas Willow Rosenberg Amber Benson Buffy the Vampire Slayer bölümleri listesi Buffy the Vampire Slayer Dawn Summers Buffy Summers Armin Shimerman Charisma Carpenter Eliza Dushku Spike (Buffy evreni) İblis (Buffy evreni) Drew Goddard David Fury Mercedes McNab Daniel Dae Kim Buffy the Vampire Slayer: The Album Julie Benz Felicia Day Sleeper Sam Anderson Adam Baldwin Bewitched, Bothered and Bewildered (Buffy the Vampire Slayer) Seth Green Surprise Buffy the Vampire Slayer (film) Glenn Quinn Nathan Fillion The WB Tara Maclay Alexis Denisof Amy Acker Brian Thompson (oyuncu) Buffy evreni Buffy evreni televizyon bölümleri listesi Buffy evreni çizgi romanları Angel çizgi romanları Buffy çizgi romanları Angel (dizi) Buffy the Vampire Slayer (1. sezon) Buffy the Vampire Slayer (2. sezon) Buffy the Vampire Slayer (3. sezon) Buffy the Vampire Slayer (4. sezon) Angel (1. sezon) Buffy the Vampire Slayer (5. sezon) Angel (2. sezon) Angel (3. sezon) Buffy the Vampire Slayer (6. sezon) Buffy the Vampire Slayer (7. sezon) Angel (4. sezon) Angel (5. sezon) A Hole in the World A New World Are You Now or Have You Ever Been Bachelor Party (Angel bölümü) Belonging Benediction Billy Buffy Animasyon Serisi Xander Harris Cordelia Chase Rupert Giles Angel (Buffy evreni karakteri) Daniel "Oz" Osbourne Riley Finn Anya Jenkins Buffy the Vampire Slayer karakterleri listesi Buffy the Vampire Slayer yan karakterleri listesi Darla Harmony Kendall Jonathan Levinson Joyce Summers Drusilla Glorificus Turok-Han İlk (Buffy evreni) The Groosalugg Kate Lockley Wolfram & Hart Lilah Morgan Canavar (Buffy evreni) Daniel Holtz Cehennem Ağzı Sunnydale Scooby Çetesi Vampir avcısı (Buffy evreni) Angel: Live Fast, Die Never Buffy evreni figürleri Buffy the Vampire Slayer Sezon Sekiz Welcome to the Hellmouth The Harvest Witch Teacher's Pet Never Kill a Boy on the First Date The Pack Angel (Buffy the Vampire Slayer) I, Robot... You, Jane The Puppet Show Nightmares Out of Mind, Out of Sight Prophecy Girl When She Was Bad Some Assembly Required School Hard Inca Mummy Girl Reptile Boy Halloween (Buffy the Vampire Slayer) Lie to Me The Dark Age What's My Line Ted Bad Eggs Innocence Phases Passion (Buffy the Vampire Slayer) Killed by Death I Only Have Eyes for You Go Fish (Buffy the Vampire Slayer) Becoming Anne (Buffy the Vampire Slayer) Dead Man's Party (Buffy the Vampire Slayer) Faith, Hope & Trick Beauty and the Beasts Homecoming (Buffy the Vampire Slayer) Band Candy Revelations (Buffy the Vampire Slayer) Lovers Walk The Wish Amends Gingerbread Helpless The Zeppo Bad Girls Consequences Doppelgangland Enemies Earshot Choices The Prom Graduation Day The Freshman City Of Living Conditions Lonely Hearts (Angel bölümü) The Harsh Light of Day In the Dark Fear, Itself I Fall to Pieces Beer Bad Rm w/a Vu Wild at Heart (Buffy the Vampire Slayer) Sense & Sensitivity The Initiative Pangs I Will Remember You Something Blue Hero Hush (Buffy the Vampire Slayer) Parting Gifts Doomed Somnambulist A New Man Expecting The I in Team She Goodbye Iowa I've Got You Under My Skin This Year's Girl The Prodigal Who Are You The Ring (Angel bölümü) Superstar (Buffy the Vampire Slayer) Eternity (Angel bölümü) Where the Wild Things Are Five by Five New Moon Rising Sanctuary (Angel bölümü) The Yoko Factor War Zone Primeval Blind Date Restless (Buffy the Vampire Slayer) To Shanshu in L.A. Buffy vs. Dracula Judgment Real Me The Replacement First Impressions Out of My Mind Untouched (Angel bölümü) No Place Like Home Dear Boy Guise Will Be Guise Fool for Love Darla (Angel bölümü) Shadow (Buffy the Vampire Slayer) The Shroud of Rahmon Listening to Fear The Trial (Angel bölümü) Into the Woods (Buffy the Vampire Slayer) Reunion (Angel bölümü) Triangle Redefinition Checkpoint Blood Money Blood Ties Happy Anniversary Crush (Buffy the Vampire Slayer) The Thin Dead Line I Was Made to Love You Reprise The Body Epiphany (Angel bölümü) Forever (Buffy the Vampire Slayer) Disharmony Intervention Dead End Tough Love Spiral (Buffy the Vampire Slayer) Over the Rainbow (Angel bölümü) The Weight of the World Through the Looking Glass (Angel bölümü) The Gift (Buffy the Vampire Slayer) There's No Place Like Plrtz Glrb Heartthrob That Vision Thing Bargaining That Old Gang of Mine After Life Carpe Noctem Flooded Fredless Life Serial All the Way Offspring Once More, With Feeling Quickening Tabula Rasa (Buffy the Vampire Slayer) Lullaby Smashed Wrecked Dad Gone (Buffy the Vampire Slayer) Birthday (Angel bölümü) Provider Doublemeat Palace Waiting in the Wings Dead Things Older and Far Away Couplet Loyalty As You Were Sleep Tight Hell's Bells Normal Again Forgiving Double or Nothing The Price Entropy Seeing Red Villains Tomorrow (Angel bölümü) Two to Go Grave After the Fall Jane Espenson David Greenwalt Doug Petrie David Solomon Marti Noxon Bring on the Night Vampir avcısı Charles Martin Smith John T. Kretchmer Stephen Cragg David Semel Scott Brazil Ellen S. Pressman Bruce Seth Green Kristine Sutherland Robia LaMorte Ashley Gable Kristy Swanson Buffy the Vampire Slayer ev videosu yayınları Reza Badiyi Ken Lerner Dean Butler Amy Madison Jenny Calendar Andrew Wells Faith Lehane Kennedy (Buffy the Vampire Slayer) Wesley Wyndam-Pryce Allen Francis Doyle Jasmine Eve (Angel) Connor (Angel) Illyria (Angel) Lorne (Angel) Richard Wilkins Maggie Walsh Caleb (Buffy the Vampire Slayer) Warren Mears Charles Gunn Winifred Burkle Efendi (Buffy evreni) Angel ev videosu yayınları Geliştirilmemiş Buffy the Vampire Slayer yan ürünleri Popüler kültürde Buffy the Vampire Slayer Resmi olmayan Buffy the Vampire Slayer yapımları Buffy the Vampire Slayer: Radio Sunnydale - Music from the TV Series Buffy the Vampire Slayer: The Score Buffy the Vampire Slayer video oyunları D'Hoffryn Buffy the Vampire Slayer ve Angel'ın kazandığı ve aday gösterildiği ödüller listesi Buffy the Vampire Slayer ve Angel'ın teknik ekip ve oyuncu listesi Jeffrey Bell Andy Hallett Vincent Kartheiser J. August Richards Ben Edlund Tim Minear Mere Smith Mutant Enemy Productions Mark Metcalf Andrew J. Ferchland Eric Balfour Bianca Lawson Juliet Landau Elizabeth Anne Allen Larry Bagby Clara Bryant Adam Busch Lindsay Crouse Ethan Erickson Buffy evreni rol yapma oyunları Buffy evreni romanları listesi Buffy the Vampire Slayer ve Angel magazin dergileri Buffy the Vampire Slayer ve Angel'da müzik Christophe Beck Fray Angel Araştırmacılık Angel bölümleri listesi Calvary Ground State Habeas Corpses Home (Angel bölümü) Inside Out Long Day's Journey Orpheus (Angel bölümü) Peace Out Players Release (Angel bölümü) The Magic Bullet Sacrifice The House Always Wins Salvage Supersymmetry Spin the Bottle Shiny Happy People Soulless Slouching Toward Bethlehem You're Welcome Conviction Why We Fight Unleashed (Angel) Underneath Time Bomb The Girl in Question The Cautionary Tale of Numero Cinco Harm's Way Hell Bound Just Rewards Life of the Party Lineage Destiny (Angel bölümü) Damage Not Fade Away Origin (Angel bölümü) Power Play Shells Smile Time Soul Purpose Chosen End of Days (Buffy the Vampire Slayer) Lies My Parents Told Me Angel karakterleri listesi Angel yan karakterleri listesi Lindsey McDonald Angel romanları listesi Avatar (roman) Close to the Ground Hollywood Noir Not Forgotten Redemption (roman) Shakedown Soul Trade Spike (çizgi roman) Buffy the Vampire Slayer Sezon On Buffy the Vampire Slayer Sezon Dokuz Vampir (Buffy evreni) Buffy evreni doğaüstü yaratıkları ve kötüleri listesi Buffy the Vampire Slayer çekim yerleri Once More, with Feeling Beneath You Conversations with Dead People Dirty Girls Empty Places First Date Get It Done Help Him (Buffy the Vampire Slayer) Lessons Never Leave Me Potential Same Time, Same Place Selfless Showtime (Buffy the Vampire Slayer) Storyteller The Killer in Me Touched Robert Duncan Sean Murray Thomas Wanker Walter Murphy Tales of the Slayer Tales of the Slayers Tales of the Vampires Tartışma:Joss Whedon Tartışma:Family Tartışma:Michelle Trachtenberg Tartışma:James Marsters Tartışma:Alyson Hannigan Tartışma:Sarah Michelle Gellar Tartışma:Nicholas Brendon Tartışma:Anthony Head Tartışma:Emma Caulfield Tartışma:David Boreanaz Tartışma:Marc Blucas Tartışma:Willow Rosenberg Tartışma:Amber Benson Tartışma:Buffy the Vampire Slayer bölümleri listesi Tartışma:Buffy the Vampire Slayer Tartışma:Dawn Summers Tartışma:Buffy Summers Tartışma:Armin Shimerman Tartışma:Charisma Carpenter Tartışma:Eliza Dushku Tartışma:Spike (Buffy evreni) Tartışma:İblis (Buffy evreni) Tartışma:Drew Goddard Tartışma:David Fury Tartışma:Mercedes McNab Tartışma:Daniel Dae Kim Tartışma:Buffy the Vampire Slayer: The Album Tartışma:Julie Benz Tartışma:Felicia Day Tartışma:Sleeper Tartışma:Sam Anderson Tartışma:Adam Baldwin Tartışma:Bewitched, Bothered and Bewildered (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Seth Green Tartışma:Surprise Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (film) Tartışma:Glenn Quinn Tartışma:Nathan Fillion Tartışma:The WB Tartışma:Tara Maclay Tartışma:Alexis Denisof Tartışma:Amy Acker Tartışma:Brian Thompson (oyuncu) Tartışma:Buffy evreni Tartışma:Buffy evreni televizyon bölümleri listesi Tartışma:Buffy evreni çizgi romanları Tartışma:Angel çizgi romanları Tartışma:Buffy çizgi romanları Tartışma:Angel (dizi) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (1. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (2. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (3. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (4. sezon) Tartışma:Angel (1. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (5. sezon) Tartışma:Angel (2. sezon) Tartışma:Angel (3. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (6. sezon) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer (7. sezon) Tartışma:Angel (4. sezon) Tartışma:Angel (5. sezon) Tartışma:A Hole in the World Tartışma:A New World Tartışma:Are You Now or Have You Ever Been Tartışma:Bachelor Party (Angel bölümü) Tartışma:Belonging Tartışma:Benediction Tartışma:Billy Tartışma:Buffy Animasyon Serisi Tartışma:Xander Harris Tartışma:Cordelia Chase Tartışma:Rupert Giles Tartışma:Angel (Buffy evreni karakteri) Tartışma:Daniel "Oz" Osbourne Tartışma:Riley Finn Tartışma:Anya Jenkins Tartışma:Buffy the Vampire Slayer karakterleri listesi Tartışma:Buffy the Vampire Slayer yan karakterleri listesi Tartışma:Darla Tartışma:Harmony Kendall Tartışma:Jonathan Levinson Tartışma:Joyce Summers Tartışma:Drusilla Tartışma:Glorificus Tartışma:Turok-Han Tartışma:İlk (Buffy evreni) Tartışma:The Groosalugg Tartışma:Kate Lockley Tartışma:Wolfram & Hart Tartışma:Lilah Morgan Tartışma:Canavar (Buffy evreni) Tartışma:Daniel Holtz Tartışma:Cehennem Ağzı Tartışma:Sunnydale Tartışma:Scooby Çetesi Tartışma:Vampir avcısı (Buffy evreni) Tartışma:Angel: Live Fast, Die Never Tartışma:Buffy evreni figürleri Tartışma:Buffy the Vampire Slayer Sezon Sekiz Tartışma:Welcome to the Hellmouth Tartışma:The Harvest Tartışma:Witch Tartışma:Teacher's Pet Tartışma:Never Kill a Boy on the First Date Tartışma:The Pack Tartışma:Angel (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:I, Robot... You, Jane Tartışma:The Puppet Show Tartışma:Nightmares Tartışma:Out of Mind, Out of Sight Tartışma:Prophecy Girl Tartışma:When She Was Bad Tartışma:Some Assembly Required Tartışma:School Hard Tartışma:Inca Mummy Girl Tartışma:Reptile Boy Tartışma:Halloween (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Lie to Me Tartışma:The Dark Age Tartışma:What's My Line Tartışma:Ted Tartışma:Bad Eggs Tartışma:Innocence Tartışma:Phases Tartışma:Passion (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Killed by Death Tartışma:I Only Have Eyes for You Tartışma:Go Fish (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Becoming Tartışma:Anne (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Dead Man's Party (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Faith, Hope & Trick Tartışma:Beauty and the Beasts Tartışma:Homecoming (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Band Candy Tartışma:Revelations (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Lovers Walk Tartışma:The Wish Tartışma:Amends Tartışma:Gingerbread Tartışma:Helpless Tartışma:The Zeppo Tartışma:Bad Girls Tartışma:Consequences Tartışma:Doppelgangland Tartışma:Enemies Tartışma:Earshot Tartışma:Choices Tartışma:The Prom Tartışma:Graduation Day Tartışma:The Freshman Tartışma:City Of Tartışma:Living Conditions Tartışma:Lonely Hearts (Angel bölümü) Tartışma:The Harsh Light of Day Tartışma:In the Dark Tartışma:Fear, Itself Tartışma:I Fall to Pieces Tartışma:Beer Bad Tartışma:Rm w/a Vu Tartışma:Wild at Heart (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Sense & Sensitivity Tartışma:The Initiative Tartışma:Pangs Tartışma:I Will Remember You Tartışma:Something Blue Tartışma:Hero Tartışma:Hush (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Parting Gifts Tartışma:Doomed Tartışma:Somnambulist Tartışma:A New Man Tartışma:Expecting Tartışma:The I in Team Tartışma:She Tartışma:Goodbye Iowa Tartışma:I've Got You Under My Skin Tartışma:This Year's Girl Tartışma:The Prodigal Tartışma:Who Are You Tartışma:The Ring (Angel bölümü) Tartışma:Superstar (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Eternity (Angel bölümü) Tartışma:Where the Wild Things Are Tartışma:Five by Five Tartışma:New Moon Rising Tartışma:Sanctuary (Angel bölümü) Tartışma:The Yoko Factor Tartışma:War Zone Tartışma:Primeval Tartışma:Blind Date Tartışma:Restless (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:To Shanshu in L.A. Tartışma:Buffy vs. Dracula Tartışma:Judgment Tartışma:Real Me Tartışma:The Replacement Tartışma:First Impressions Tartışma:Out of My Mind Tartışma:Untouched (Angel bölümü) Tartışma:No Place Like Home Tartışma:Dear Boy Tartışma:Guise Will Be Guise Tartışma:Fool for Love Tartışma:Darla (Angel bölümü) Tartışma:Shadow (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:The Shroud of Rahmon Tartışma:Listening to Fear Tartışma:The Trial (Angel bölümü) Tartışma:Into the Woods (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Reunion (Angel bölümü) Tartışma:Triangle Tartışma:Redefinition Tartışma:Checkpoint Tartışma:Blood Money Tartışma:Blood Ties Tartışma:Happy Anniversary Tartışma:Crush (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:The Thin Dead Line Tartışma:I Was Made to Love You Tartışma:Reprise Tartışma:The Body Tartışma:Epiphany (Angel bölümü) Tartışma:Forever (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Disharmony Tartışma:Intervention Tartışma:Dead End Tartışma:Tough Love Tartışma:Spiral (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Over the Rainbow (Angel bölümü) Tartışma:The Weight of the World Tartışma:Through the Looking Glass (Angel bölümü) Tartışma:The Gift (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:There's No Place Like Plrtz Glrb Tartışma:Heartthrob Tartışma:That Vision Thing Tartışma:Bargaining Tartışma:That Old Gang of Mine Tartışma:After Life Tartışma:Carpe Noctem Tartışma:Flooded Tartışma:Fredless Tartışma:Life Serial Tartışma:All the Way Tartışma:Offspring Tartışma:Once More, With Feeling Tartışma:Quickening Tartışma:Tabula Rasa (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Lullaby Tartışma:Smashed Tartışma:Wrecked Tartışma:Dad Tartışma:Gone (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Birthday (Angel bölümü) Tartışma:Provider Tartışma:Doublemeat Palace Tartışma:Waiting in the Wings Tartışma:Dead Things Tartışma:Older and Far Away Tartışma:Couplet Tartışma:Loyalty Tartışma:As You Were Tartışma:Sleep Tight Tartışma:Hell's Bells Tartışma:Normal Again Tartışma:Forgiving Tartışma:Double or Nothing Tartışma:The Price Tartışma:Entropy Tartışma:Seeing Red Tartışma:Villains Tartışma:Tomorrow (Angel bölümü) Tartışma:Two to Go Tartışma:Grave Tartışma:After the Fall Tartışma:Jane Espenson Tartışma:David Greenwalt Tartışma:Doug Petrie Tartışma:David Solomon Tartışma:Marti Noxon Tartışma:Bring on the Night Tartışma:Vampir avcısı Tartışma:Charles Martin Smith Tartışma:John T. Kretchmer Tartışma:Stephen Cragg Tartışma:David Semel Tartışma:Scott Brazil Tartışma:Ellen S. Pressman Tartışma:Bruce Seth Green Tartışma:Kristine Sutherland Tartışma:Robia LaMorte Tartışma:Ashley Gable Tartışma:Kristy Swanson Tartışma:Buffy the Vampire Slayer ev videosu yayınları Tartışma:Reza Badiyi Tartışma:Ken Lerner Tartışma:Dean Butler Tartışma:Amy Madison Tartışma:Jenny Calendar Tartışma:Andrew Wells Tartışma:Faith Lehane Tartışma:Kennedy (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Wesley Wyndam-Pryce Tartışma:Allen Francis Doyle Tartışma:Jasmine Tartışma:Eve (Angel) Tartışma:Connor (Angel) Tartışma:Illyria (Angel) Tartışma:Lorne (Angel) Tartışma:Richard Wilkins Tartışma:Maggie Walsh Tartışma:Caleb (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Warren Mears Tartışma:Charles Gunn Tartışma:Winifred Burkle Tartışma:Efendi (Buffy evreni) Tartışma:Angel ev videosu yayınları Tartışma:Geliştirilmemiş Buffy the Vampire Slayer yan ürünleri Tartışma:Popüler kültürde Buffy the Vampire Slayer Tartışma:Resmi olmayan Buffy the Vampire Slayer yapımları Tartışma:Buffy the Vampire Slayer: Radio Sunnydale - Music from the TV Series Tartışma:Buffy the Vampire Slayer: The Score Tartışma:Buffy the Vampire Slayer video oyunları Tartışma:D'Hoffryn Tartışma:Buffy the Vampire Slayer ve Angel'ın kazandığı ve aday gösterildiği ödüller listesi Tartışma:Buffy the Vampire Slayer ve Angel'ın teknik ekip ve oyuncu listesi Tartışma:Jeffrey Bell Tartışma:Andy Hallett Tartışma:Vincent Kartheiser Tartışma:J. August Richards Tartışma:Ben Edlund Tartışma:Tim Minear Tartışma:Mere Smith Tartışma:Mutant Enemy Productions Tartışma:Mark Metcalf Tartışma:Andrew J. Ferchland Tartışma:Eric Balfour Tartışma:Bianca Lawson Tartışma:Juliet Landau Tartışma:Elizabeth Anne Allen Tartışma:Larry Bagby Tartışma:Clara Bryant Tartışma:Adam Busch Tartışma:Lindsay Crouse Tartışma:Ethan Erickson Tartışma:Buffy evreni rol yapma oyunları Tartışma:Buffy evreni romanları listesi Tartışma:Buffy the Vampire Slayer ve Angel magazin dergileri Tartışma:Buffy the Vampire Slayer ve Angel'da müzik Tartışma:Christophe Beck Tartışma:Fray Tartışma:Angel Araştırmacılık Tartışma:Angel bölümleri listesi Tartışma:Calvary Tartışma:Ground State Tartışma:Habeas Corpses Tartışma:Home (Angel bölümü) Tartışma:Inside Out Tartışma:Long Day's Journey Tartışma:Orpheus (Angel bölümü) Tartışma:Peace Out Tartışma:Players Tartışma:Release (Angel bölümü) Tartışma:The Magic Bullet Tartışma:Sacrifice Tartışma:The House Always Wins Tartışma:Salvage Tartışma:Supersymmetry Tartışma:Spin the Bottle Tartışma:Shiny Happy People Tartışma:Soulless Tartışma:Slouching Toward Bethlehem Tartışma:You're Welcome Tartışma:Conviction Tartışma:Why We Fight Tartışma:Unleashed (Angel) Tartışma:Underneath Tartışma:Time Bomb Tartışma:The Girl in Question Tartışma:The Cautionary Tale of Numero Cinco Tartışma:Harm's Way Tartışma:Hell Bound Tartışma:Just Rewards Tartışma:Life of the Party Tartışma:Lineage Tartışma:Destiny (Angel bölümü) Tartışma:Damage Tartışma:Not Fade Away Tartışma:Origin (Angel bölümü) Tartışma:Power Play Tartışma:Shells Tartışma:Smile Time Tartışma:Soul Purpose Tartışma:Chosen Tartışma:End of Days (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Lies My Parents Told Me Tartışma:Angel karakterleri listesi Tartışma:Angel yan karakterleri listesi Tartışma:Lindsey McDonald Tartışma:Angel romanları listesi Tartışma:Avatar (roman) Tartışma:Close to the Ground Tartışma:Hollywood Noir Tartışma:Not Forgotten Tartışma:Redemption (roman) Tartışma:Shakedown Tartışma:Soul Trade Tartışma:Spike (çizgi roman) Tartışma:Buffy the Vampire Slayer Sezon On Tartışma:Buffy the Vampire Slayer Sezon Dokuz Tartışma:Vampir (Buffy evreni) Tartışma:Buffy evreni doğaüstü yaratıkları ve kötüleri listesi Tartışma:Buffy the Vampire Slayer çekim yerleri Tartışma:Once More, with Feeling Tartışma:Beneath You Tartışma:Conversations with Dead People Tartışma:Dirty Girls Tartışma:Empty Places Tartışma:First Date Tartışma:Get It Done Tartışma:Help Tartışma:Him (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Lessons Tartışma:Never Leave Me Tartışma:Potential Tartışma:Same Time, Same Place Tartışma:Selfless Tartışma:Showtime (Buffy the Vampire Slayer) Tartışma:Storyteller Tartışma:The Killer in Me Tartışma:Touched Tartışma:Robert Duncan Tartışma:Sean Murray Tartışma:Thomas Wanker Tartışma:Walter Murphy Tartışma:Tales of the Slayer Tartışma:Tales of the Slayers Tartışma:Tales of the Vampires Vikiproje:Buffy evreni Vikiproje tartışma:Buffy evreni Vikiproje:Buffy evreni/Katılımcılar Vikiproje:Buffy evreni/Rehber Vikiproje:Buffy evreni/Terimler Vikiproje:Buffy evreni/Yapılacaklar Vikiproje:Buffy evreni/Açılan maddeler Vikiproje:Buffy evreni/Eklenen görseller Vikiproje:Buffy evreni/Bülten Vikiproje:Buffy evreni/Anket ve oylamalar Vikiproje:Buffy evreni/İşbirliği Projesi Şablon:Buffyevreni Şablon:Buffyevreni karakter bilgi kutusu Şablon:Buffy evreni kronolojisi Şablon:Buffy Evreni sezon listesi Şablon:Buffy evreni romanları Şablon:Buffy evreni çizgi romanları Şablon tartışma:Buffyevreni Şablon tartışma:Buffyevreni karakter bilgi kutusu Şablon tartışma:Buffy evreni kronolojisi Şablon tartışma:Buffy Evreni sezon listesi Şablon tartışma:Buffy evreni romanları Şablon tartışma:Buffy evreni çizgi romanları Kategori:Angel Kategori:Buffy the Vampire Slayer Kategori:Buffy the Vampire Slayer taslakları Kategori:Angel (dizi) bölümlerinin listesi Kategori:Angel karakterleri Kategori:Buffy karakterleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer bölümleri Kategori:Buffy Evreni şablonları Kategori:Buffy The Vampire Slayer yerleri Kategori:Buffy evreni karakterleri Kategori:Angel (sezon 1) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 1) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 2) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 3) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 4) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 5) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 6) bölümleri Kategori:Buffy the Vampire Slayer (sezon 7) bölümleri Kategori:Buffy evreni bölümleri Kategori:Angel (sezon 3) bölümleri Kategori:Angel (sezon 2) bölümleri Kategori:Angel (sezon 5) bölümleri Kategori:Angel (sezon 4) bölümleri Kategori:Buffy evreni almaşık bölümleri Kategori:Buffy evreni almaşık hikayeleri Kategori:Buffy evreni karakter listeleri Kategori:Buffy evreni taslakları Kategori:Buffy the Vampire Slayer çizgi romanları Kategori:Angel çizgi romanları Kategori:Buffy the Vampire Slayer video oyunları Kategori:Buffy the Vampire Slayer romanları Kategori:Buffy evreni cadıları Kategori:Buffy evreni avcıları Kategori:Buffy evreni iblisleri Kategori:Buffy evreni vampirleri Kategori:Angel romanları Kategori:Büyü kullanan Buffy evreni karakterleri Kategori tartışma:Angel Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer taslakları Kategori tartışma:Angel (dizi) bölümlerinin listesi Kategori tartışma:Angel karakterleri Kategori tartışma:Buffy karakterleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer bölümleri Kategori tartışma:Buffy Evreni şablonları Kategori tartışma:Buffy The Vampire Slayer yerleri Kategori tartışma:Buffy evreni karakterleri Kategori tartışma:Angel (sezon 1) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 1) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 2) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 3) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 4) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 5) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 6) bölümleri Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer (sezon 7) bölümleri Kategori tartışma:Buffy evreni bölümleri Kategori tartışma:Angel (sezon 3) bölümleri Kategori tartışma:Angel (sezon 2) bölümleri Kategori tartışma:Angel (sezon 5) bölümleri Kategori tartışma:Angel (sezon 4) bölümleri Kategori tartışma:Buffy evreni almaşık bölümleri Kategori tartışma:Buffy evreni almaşık hikayeleri Kategori tartışma:Buffy evreni karakter listeleri Kategori tartışma:Buffy evreni taslakları Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer çizgi romanları Kategori tartışma:Angel çizgi romanları Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer video oyunları Kategori tartışma:Buffy the Vampire Slayer romanları Kategori tartışma:Buffy evreni cadıları Kategori tartışma:Buffy evreni avcıları Kategori tartışma:Buffy evreni iblisleri Kategori tartışma:Buffy evreni vampirleri Kategori tartışma:Angel romanları Kategori tartışma:Büyü kullanan Buffy evreni karakterleri

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri